Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Товар і його рівні

Тема 1. Товар у системі маркетингу

Рисунок 15. – Комплекс маркетингу

Комплекс маркетингу

 

Комплекс маркетингу містить у собі описнабору засобів, що використовуються підприємством для впливу на клієнтів. Тим самим підкреслюються відмітні риси підприємства, що звертають на себе увагу на ринку. Існує чотири основних чинники: продукт, ціна, просування, місце.

 

 

 

 


 

 

 

Продукція повинна мати для покупця цінність, інакше вона не буде купуватися. Якщо продукція не відповідає очікуванням клієнта, вимогам до якості, - він не стане купувати її повторно. Більш того, дурна слава поширюється серед потенційних клієнтів, і вони будуть уникати покупки цього виробу. Отже, украй важливе значення мають ретельна розробка нової продукції і безупинне удосконалення вже існуючої.

Товар - це основний елемент діяльності суспільства. Для того, щоб дістати прибуток і існувати, будь-яке підприємство повинне зробити свій товар, визначити його ціну і вийти з ним на зовнішній або внутрішній ринок. Іншими словами, товар - це продукція, що задовольняє який-небудь попит і призначена для продажу на ринку.

Існує три основних рівні товару: товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням.

При створенні товару розроблювачеві потрібно сприймати ідею на трьох рівнях. Основним є рівень товару за задумом, на якому дають відповідь на питання: що в дійсності буде здобувати покупець? Адже, власне кажучи, будь-який товар - це укладена в упакування послуга для рішення якоїсь проблеми. Жінка, що купує помаду, не просто здобуває фарбу для губ. Задача діяча ринку - виявити сховані за будь-яким товаром нестатки і продавати не властивості цього товару, а вигоди від нього. Товар за задумом - серцевина поняття товару в цілому.

Розробник має перетворити товар за задумом у товар у реальному виконанні. Губна помада, комп'ютери, навчальні семінари і кандидати політичних партій - усе це товари в реальному виконанні. Товар у реальному виконанні може володіти п'ятьма характеристиками: рівнем якості, набором властивостей, специфічним оформленням, марочною назвою і специфічним упакуванням.

І нарешті, розроблювач може передбачити надання додаткових послуг і вигод, що складають укупі товар з підкріпленням.

Ідея підкріплення товару змушує діяча ринку придивитися до існуючої у клієнта системи споживання в цілому, до того, як покупець товару комплексно підходить до проблемі, що він намагається вирішити завдяки використанню товару. При такому підході діяч ринку виявить чимало можливостей підкріпити своє товарне поводження найбільш ефективним з погляду конкуренції способом.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  7. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  8. Акціонерне товариств.
  9. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  10. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  11. Акціонерний капітал і акціонерні товариства
  12. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 3. Розробка комплексу маркетингу | Життєвий цикл товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.