МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модуль 3. Розробка комплексу маркетингуРисунок 14. - Матрична організація відділу маркетингу Рисунок 13. - Менеджмент продукту у відділі маркетингу Рисунок 12. - Центральна роль менеджера з продукту Рисунок 11. - Еволюція організаційної гнучкості в залежності від розміру підприємства Рисунок 10. - Організація відділів маркетингу
Проте, у міру росту підприємств ці організаційні структури виявили недостатню гнучкість. Різноманітні вироби можна продавати на різних ринках, що потребують особливої уваги маркетингу. Таким чином, підприємства почали реорганізовувати свої підрозділи (підвідділи для окремих груп продуктів), із метою придбання більшої гнучкості і зменшення проблем у координації процесів.
Менеджер з продукту діє у ролі співпідприємця по своїй асортиментній групі продукції. Ідеально менеджер з продукту повинен мати такі якості: • Підприємницьке мислення; • Блискучу ініціативу; • Творчий потенціал; • Бажання стати експертом по асортиментній групі і її ринку; • Уміння подавати ідеї і переконувати інших; • Уміння домовлятися; • Бажання брати участь у всьому, що пов'язано з асортиментною групою, і виступати в ролі координатора; • Чітке бачення асортиментної групи; • Спроможність підтримувати зв'язок з ринком.
Управління продукцією Управління продукцією означає здійснення ретельного контролю за проходженням конкретної асортиментної групи на ринку. Це дозволяє звільнити відділ маркетингу від концентрації уваги винятково на декількох найбільш улюблених видах продукції. Нижче приводиться список додаткових переваг управління продукцією: • Набувається конкретне "ноу-хау" по всіх аспектах асортиментної групи; • Розробка нового продукту більш орієнтованого на вимоги ринку; • Внутрішні заходи, пов'язані з асортиментною групою, можуть здійснюватися набагато; швидше (залучення меншої кількості людей у процесі ухвалення рішення); • Можливість ефективної з точки зору витрат розробки компонентів маркетингу для асортиментної групи; • Негайне виявлення змін на ринку, що торкаються асортиментної групи, і прийняття відповідних дій; • Значно спрощене введення контролю для конкретної продукції; • Наявність відповідального за прибуток, утворюваний асортиментною групою.
З іншого боку, одна з вад полягає в тому, що схожі задачі повинні виконуватися кожним підрозділом з управління продукцією. Таким чином, подібна технологія використовується на різноманітних рівнях. Для використання технологій маркетингу і продукції, сучасні підприємства впроваджують матричну організацію управління. Це припускає з'єднання технології продукції і маркетингу на одній ієрархії керування, що дозволяє гнучко реагувати на вимоги ринку. Найважливішим чинником успіху матричної організації управління є можливість менеджерів з продукції і функціональних менеджерів підтримувати зв'язок один з одним.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|