Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 3. Розробка комплексу маркетингу

Рисунок 14. - Матрична організація відділу маркетингу

Рисунок 13. - Менеджмент продукту у відділі маркетингу

Рисунок 12. - Центральна роль менеджера з продукту

Рисунок 11. - Еволюція організаційної гнучкості в залежності від розміру підприємства

Рисунок 10. - Організація відділів маркетингу

 

Проте, у міру росту підприємств ці організаційні структури виявили недостатню гнучкість. Різноманітні вироби можна продавати на різних ринках, що потребують особливої уваги маркетингу. Таким чином, підприємства почали реорганізовувати свої підрозділи (підвідділи для окремих груп продуктів), із метою придбання більшої гнучкості і зменшення проблем у координації процесів.

 
 

 

 


Менеджер з продукту діє у ролі співпідприємця по своїй асортиментній групі продукції. Ідеально менеджер з продукту повинен мати такі якості:

• Підприємницьке мислення;

• Блискучу ініціативу;

• Творчий потенціал;

• Бажання стати експертом по асортиментній групі і її ринку;

• Уміння подавати ідеї і переконувати інших;

• Уміння домовлятися;

• Бажання брати участь у всьому, що пов'язано з асортиментною групою, і виступати в ролі координатора;

• Чітке бачення асортиментної групи;

• Спроможність підтримувати зв'язок з ринком.

 

               
 
 
   
Розробка пропозиції  
   
Контроль якості
 
Пошук та розвиток
 

 


 

Управління продукцією

Управління продукцією означає здійснення ретельного контролю за проходженням конкретної асортиментної групи на ринку. Це дозволяє звільнити відділ маркетингу від концентрації уваги винятково на декількох найбільш улюблених видах продукції.

Нижче приводиться список додаткових переваг управління продукцією:

• Набувається конкретне "ноу-хау" по всіх аспектах асортиментної групи;

• Розробка нового продукту більш орієнтованого на вимоги ринку;

• Внутрішні заходи, пов'язані з асортиментною групою, можуть здійснюватися набагато; швидше (залучення меншої кількості людей у процесі ухвалення рішення);

• Можливість ефективної з точки зору витрат розробки компонентів маркетингу для асортиментної групи;

• Негайне виявлення змін на ринку, що торкаються асортиментної групи, і прийняття відповідних дій;

• Значно спрощене введення контролю для конкретної продукції;

• Наявність відповідального за прибуток, утворюваний асортиментною групою.

               
 
 
   
Група продукту “А”
 
Група продукту “Б”  
 
Група продукту “В”  

 


З іншого боку, одна з вад полягає в тому, що схожі задачі повинні виконуватися кожним підрозділом з управління продукцією. Таким чином, подібна технологія використовується на різноманітних рівнях.

Для використання технологій маркетингу і продукції, сучасні підприємства впроваджують матричну організацію управління. Це припускає з'єднання технології продукції і маркетингу на одній ієрархії керування, що дозволяє гнучко реагувати на вимоги ринку. Найважливішим чинником успіху матричної організації управління є можливість менеджерів з продукції і функціональних менеджерів підтримувати зв'язок один з одним.

 

       
 
 
   
Група товару “Б”
 
   
Група товару “В”

 


 

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. АСУТП без керувального обчислювального комплексу.
  4. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  5. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  6. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  7. Види маркетингу
  8. Види маркетингу.
  9. Види маркетингу.
  10. Види організаційних структур служби маркетингу.
  11. Види попиту і маркетингу
  12. Визначення маркетингу й ключових понять курсу




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Організаційна структура маркетингу | Товар і його рівні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.