МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розробка товарів: товари, товарні марки, упакування, послугиРисунок 16. - Життєвий цикл продукції
Кожна стадія життєвого циклу має власні характеристики і потребує різних підходів з точки зору маркетингу. Таблиця 1. - Основні характеристики кожної стадії життєвого циклу продукції
Представлення товару в якості марочного може підвищити його ціннісну значимість, і тому подібне рішення є важливим аспектом товарної політики. Марка - ім'я, термін, знак, символ, малюнок або їх сполучення, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і диференціації їх від товарів і послуг конкурентів. Марочна назва- частина марки, яку можна вимовити, наприклад, "Эйвон", "Шевроле", "Диснейленд". Перше рішення, що має бути прийняте, - це рішення про те, чи буде фірма привласнювати своєму товарові марочну назву. У минулому більшість товарів обходилися без таких назв. Виробники і посередники продавали товари прямо з бочок, ларьків без усякого посилання на постачальника. Практика присвоєння марочних назв зараз одержала настільки широке поширення, що сьогодні їх має майже будь-який товар. Сіль виробники упаковують в оригінальну тару, на апельсинах ставлять штамп з ім'ям того, хто їх виростив. Недавно намітилася тенденція до відмови від товарних марок для ряду основних споживчих товарів і лікарських засобів. Ці товари продають під їх родовими назвами в простому одноколірному упакуванні, на якій відсутнє позначення виробника. Зміст пропозиції товарів без марочних позначень - знизити їх ціну для споживача завдяки економії на упакуванні і рекламі. Так що проблема наявності або відсутності на товарі марочних позначень стоїть на порядку денному і сьогодні. Перед виробником, що прийняв рішення про переклад свого товару в розряд марочних, відкрито три шляхи. По-перше, товар можна випустити на ринок під маркою самого виробника (яку називають також загальнонаціональною маркою). По-друге, виробник може продати товар посередникові, що привласнить йому свою "приватну" марку (називану також маркою посередника, дистрибьютора або дилера). І по-третє, виробник може продавати частину товарів під своєю власною маркою, а інші - під приватними марками. Багато товарів, пропоновані на ринку, повинні бути обов'язково упаковані. Упакування може відігравати несуттєву роль (наприклад, для недорогих виробів), а може здобувати і дуже велике значення (наприклад, для косметики). Багато діячів ринку називають упакування п'ятим основним чинником маркетингу на додаток до товару, ціни, методів поширення і стимулювання. Однак більшість продавців усе-таки розглядають упакування як один з елементів товарної політики. Останнім часом упакування перетворилося й в одне з діючих знарядь маркетингу. Добре спроектоване упакування може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковим засобом стимулювання збуту товару. Розширенню використання упакування як знаряддя маркетингу сприяють різні фактори: 1)Самообслуговування в торгівлі. Усе більше число товарів продають в універсамах і магазинах знижених цін методом самообслуговування. У цих умовах упакування повинне виконувати багато функцій продавця, вона повинна привернути увагу до товару, описати його властивості, уселити споживачеві впевненість у цьому товарі і зробити сприятливе враження в цілому. 2) Ріст статку споживачів. Зростаючий статок споживачів означає, що вони готові заплатити небагато більше за зручності, зовнішній вигляд, надійність і престижність поліпшеного упакування. 3) Образ фірми й образ марки. Фірми усвідомлюють діючу міць добре спроектованого упакування як помічника споживача в миттєвому впізнаванні фірми або марки. Покупець плівки негайно впізнає знайомі жовті коробочки з плівкою "Кодак". Також фірма повинна розробити комплекс послуг, що споживачі хотіли б мати і які були би ефективним знаряддям у боротьбі з конкурентами. Фірмі треба буде розв'язати питання, які саме найбільш важливі послуги варто запропонувати, яким повинний бути якісний рівень кожної з пропонованих послуг і в яких формах ці послуги будуть пропонуватися. Діяльність по наданню комплексу послуг може координуватися відділом сервісного обслуговування клієнтів, що працює зі скаргами і зауваженнями, займається питаннями кредитування, матеріально-технічного забезпечення, технічного обслуговування й інформації, призначеної для поширення серед клієнтів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|