Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

Рисунок 19. - Канали просування

 

Кожен канал просування продукції пропонує на вибір ряд інструментів:

 

Реклама Sales promotion Public relations Персональний продаж
Оголошення в Пресі, на телебаченні і на радіо Поштова розсилка Каталоги Брошури Плакати Довідники Щити і вивіски Афіші Покази Премії і подарунки Дегустації Програми заохочення Зразки Знижки Кредитування Розпродажі Право на повернення товару Продаж нового товару з урахуванням залишкової ціни використаного Лотереї й ігри Підбірки для преси Доповіді, семінари Щорічні звіти Добродійні пожертвування Стипендії Публікації Зв'язки з місцевими органами влади Лобіювання Кінофільми Розважальні заходи Змагання Чутки Комерційні презентації Комерційні зустрічі Ярмарки і торгові виставки Експозиції Демонстрації  

 

 

Метою застосуванняреклами є необхідність формування в клієнтів уявлення про продукцію. Для успіху рекламної кампанії необхідно враховувати такі моменти:

• Цільову аудиторію.

• Якість рекламного повідомлення.

• Реакцію, що повинна викликати реклама.

• Засоби притягнення уваги до реклами, наприклад, зорові.

• Вибір оптимального часу для передачі повідомлення.

Стимулювання збуту може включати проведення заходів короткочасного стимулювання покупки і створення для неї зручних обставин. Використовуються цінові маніпуляції: знижки, розпродажі, продаж у кредит, пільгові купони; натуральні заохочення: подарунки, дегустації, зразки, знижки за використаний товар; ігрові маніпуляції: ігри, лотереї. Продавець може організувати експозицію, де не тільки буде подана його продукція, але і створена належна обстановка для покупця. У таких привабливих умовах у покупця може сформуватися сприятливе враження про підприємство.

Public relations подає підприємство і його продукцію як важливий елемент у суспільному середовищі. Цього можна досягти, наприклад, завдяки організації різноманітних заходів: лобіюванню, добродійним пожертвуванням, зв'язкам з місцевими органами влади, розважальним заходам або прес-релізам. Це забезпечить формування позитивного іміджу продукції, а також створить сприятливий фон для сприйняття покупцем інших засобів маркетингових комунікацій.

Персональний продаж - форма просування продукції, що безпосередньо націлена на укладання контрактів із клієнтами. Оскільки торговий персонал здійснює особистий контакт підприємства з клієнтами, надзвичайно важливу роль відіграють належна організація торгової діяльності й управління нею. Про це варто пам'ятати при прийнятті рішення щодо штату і структури торгового підрозділу. Винагорода за торгову діяльність і добір торгових представників повинні супроводжуватися заходами їх підготовки і мотивації. Результати торгової діяльності повинні постійно оцінюватися.

Неможливо провести чітку межу між окремими перерахованими елементами маркетингової системи комунікацій. До того ж всі вони, як правило, використовуються одночасно, що посилює їх вплив, дає змогу добитися сенергетичного ефекту.

 

1. Дайте визначення маркетингового менеджменту.

2. Визначте сутність, особливості та умови використання концепцій маркетингового менеджменту.

3. Перелічіть та охарактеризуйте основні завдання маркетингового менеджменту.

4. Перелічіть та охарактеризуйте основні функції маркетингового менеджменту.

5. Охарактеризуйте сутність та основні аспекти аналізу ринкових можливостей підприємства.

6. Дайте визначення поняття “цільовий ринок підприємства” та охарактеризуйте п’ять його типів.

7. Поясніть сутність та назвіть ознаки сегментації ринків.

8. Назвіть критерії відбору цільових ринків підприємства.

9. Прокоментуйте методику стратегічного аналізу за системою SWOT .

10. Назвіть та охарактеризуйте основні принципи маркетингового планування.

11. Маркетингові стратегії відносно життєвого циклу товарів.

12. Визначте та поясніть послідовність етапів розроблення маркетингового плану.

13. Поясніть сутність стратегії маркетингу. Охарактеризуйте конкурентні стратегії та їх альтернативи.

14. Охарактеризуйте портфельний метод вироблення стратегії маркетингу підприємства.

15. Поясніть сутність матриці “зростання - частка” та матриці “ринок - продукт”.

16. Назвіть та охарактеризуйте основні типи маркетингових планів.

17. Поясніть сутність комплексу маркетингу.

18. Які є підходи до формування бюджету маркетингу?

19. Перелічіть та охарактеризуйте основні принципи організації маркетингу на підприємстві.

20. Назвіть структурні підрозділи, які можуть входити до складу служби маркетинг підприємства.

21. Охарактеризуйте сутність, переваги та недоліки моделей побудови відділів маркетингу: функціональної, товарної, орієнтованої на групи споживачів, орієнтованої на території, матричної.

22. Визначте головну передумову створення ефективної організації маркетингу на підприємстві.

23. Управління маркетинговими каналами Рішення відносно управління каналами: добір учасників, мотивація, оцінка діяльності.

24. Розробка стратегії позиціювання та комунікацій.

25. Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями. Рішення та координація в маркетингових комунікаціях.

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Інтегровані маркетингові комунікації | Компоненти морального вибору

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.