МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Контрольні питанняРисунок 19. - Канали просування
Кожен канал просування продукції пропонує на вибір ряд інструментів:
Метою застосуванняреклами є необхідність формування в клієнтів уявлення про продукцію. Для успіху рекламної кампанії необхідно враховувати такі моменти: • Цільову аудиторію. • Якість рекламного повідомлення. • Реакцію, що повинна викликати реклама. • Засоби притягнення уваги до реклами, наприклад, зорові. • Вибір оптимального часу для передачі повідомлення. Стимулювання збуту може включати проведення заходів короткочасного стимулювання покупки і створення для неї зручних обставин. Використовуються цінові маніпуляції: знижки, розпродажі, продаж у кредит, пільгові купони; натуральні заохочення: подарунки, дегустації, зразки, знижки за використаний товар; ігрові маніпуляції: ігри, лотереї. Продавець може організувати експозицію, де не тільки буде подана його продукція, але і створена належна обстановка для покупця. У таких привабливих умовах у покупця може сформуватися сприятливе враження про підприємство. Public relations подає підприємство і його продукцію як важливий елемент у суспільному середовищі. Цього можна досягти, наприклад, завдяки організації різноманітних заходів: лобіюванню, добродійним пожертвуванням, зв'язкам з місцевими органами влади, розважальним заходам або прес-релізам. Це забезпечить формування позитивного іміджу продукції, а також створить сприятливий фон для сприйняття покупцем інших засобів маркетингових комунікацій. Персональний продаж - форма просування продукції, що безпосередньо націлена на укладання контрактів із клієнтами. Оскільки торговий персонал здійснює особистий контакт підприємства з клієнтами, надзвичайно важливу роль відіграють належна організація торгової діяльності й управління нею. Про це варто пам'ятати при прийнятті рішення щодо штату і структури торгового підрозділу. Винагорода за торгову діяльність і добір торгових представників повинні супроводжуватися заходами їх підготовки і мотивації. Результати торгової діяльності повинні постійно оцінюватися. Неможливо провести чітку межу між окремими перерахованими елементами маркетингової системи комунікацій. До того ж всі вони, як правило, використовуються одночасно, що посилює їх вплив, дає змогу добитися сенергетичного ефекту.
1. Дайте визначення маркетингового менеджменту. 2. Визначте сутність, особливості та умови використання концепцій маркетингового менеджменту. 3. Перелічіть та охарактеризуйте основні завдання маркетингового менеджменту. 4. Перелічіть та охарактеризуйте основні функції маркетингового менеджменту. 5. Охарактеризуйте сутність та основні аспекти аналізу ринкових можливостей підприємства. 6. Дайте визначення поняття “цільовий ринок підприємства” та охарактеризуйте п’ять його типів. 7. Поясніть сутність та назвіть ознаки сегментації ринків. 8. Назвіть критерії відбору цільових ринків підприємства. 9. Прокоментуйте методику стратегічного аналізу за системою SWOT . 10. Назвіть та охарактеризуйте основні принципи маркетингового планування. 11. Маркетингові стратегії відносно життєвого циклу товарів. 12. Визначте та поясніть послідовність етапів розроблення маркетингового плану. 13. Поясніть сутність стратегії маркетингу. Охарактеризуйте конкурентні стратегії та їх альтернативи. 14. Охарактеризуйте портфельний метод вироблення стратегії маркетингу підприємства. 15. Поясніть сутність матриці “зростання - частка” та матриці “ринок - продукт”. 16. Назвіть та охарактеризуйте основні типи маркетингових планів. 17. Поясніть сутність комплексу маркетингу. 18. Які є підходи до формування бюджету маркетингу? 19. Перелічіть та охарактеризуйте основні принципи організації маркетингу на підприємстві. 20. Назвіть структурні підрозділи, які можуть входити до складу служби маркетинг підприємства. 21. Охарактеризуйте сутність, переваги та недоліки моделей побудови відділів маркетингу: функціональної, товарної, орієнтованої на групи споживачів, орієнтованої на території, матричної. 22. Визначте головну передумову створення ефективної організації маркетингу на підприємстві. 23. Управління маркетинговими каналами Рішення відносно управління каналами: добір учасників, мотивація, оцінка діяльності. 24. Розробка стратегії позиціювання та комунікацій. 25. Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями. Рішення та координація в маркетингових комунікаціях.
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|