У даному випадку нас цікавить тільки той аспект обслуговування клієнта, що впливає на розподіл, іншими словами - рівень доступності продукту для клієнта. Розподіл - це доставка продуктів у потрібне місце (клієнту) і в потрібний час. Теоретично необхідно забезпечити клієнту стопроцентну доступність продукту. Практично це неможливо, оскільки потрібно знайти баланс між витратами й прибутками. Вартість екстраординарної доступності не може перевищувати одержаних у результаті додаткових прибутків.
У плані розподілу продуктів необхідно розглянути, потрібні чи ні зміни каналів маркетингу або фізичного розподілу.
Мета просування продукції полягає в тому, щоб довести інформацію як про підприємство, так і про продукцію клієнту. Про підприємство і продукцію повинно бути створене позитивне враження.
• Якщо клієнт ніколи не чув про підприємство або продукцію, то можливість того, що він купить продукцію такого підприємства, дуже низка. Те ж саме відбувається і тоді, коли в клієнта склалося погане враження про підприємство або продукцію.
• Просування продукції допомагає сформувати в клієнтів уявлення про продукцію підприємства. Дуже часто здійснення покупки клієнтами обумовлено значною мірою елементом переконання.
• Підприємство повинне подбати про те, щоб донести до відповідної групи клієнтів вірну інформацію про продукцію.
Мета заходів щодо просування продукції полягає в доведенні повідомлення до потенційного покупця на всіх етапах процесу придбання і споживання.
Є різноманітні канали зв'язку з потенційними клієнтами. Їх діапазон - від зв'язків із громадськістю, покликаних формувати імідж підприємства або продукції, до персонального продажу з метою здійснення прямого збуту.