Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Інтегровані маркетингові комунікації

Обслуговування клієнта

У даному випадку нас цікавить тільки той аспект обслуговування клієнта, що впливає на розподіл, іншими словами - рівень доступності продукту для клієнта. Розподіл - це доставка продуктів у потрібне місце (клієнту) і в потрібний час. Теоретично необхідно забезпечити клієнту стопроцентну доступність продукту. Практично це неможливо, оскільки потрібно знайти баланс між витратами й прибутками. Вартість екстраординарної доступності не може перевищувати одержаних у результаті додаткових прибутків.

У плані розподілу продуктів необхідно розглянути, потрібні чи ні зміни каналів маркетингу або фізичного розподілу.

 

 

 

 

Мета просування продукції полягає в тому, щоб довести інформацію як про підприємство, так і про продукцію клієнту. Про підприємство і продукцію повинно бути створене позитивне враження.

• Якщо клієнт ніколи не чув про підприємство або продукцію, то можливість того, що він купить продукцію такого підприємства, дуже низка. Те ж саме відбувається і тоді, коли в клієнта склалося погане враження про підприємство або продукцію.

• Просування продукції допомагає сформувати в клієнтів уявлення про продукцію підприємства. Дуже часто здійснення покупки клієнтами обумовлено значною мірою елементом переконання.

• Підприємство повинне подбати про те, щоб донести до відповідної групи клієнтів вірну інформацію про продукцію.

Мета заходів щодо просування продукції полягає в доведенні повідомлення до потенційного покупця на всіх етапах процесу придбання і споживання.

Є різноманітні канали зв'язку з потенційними клієнтами. Їх діапазон - від зв'язків із громадськістю, покликаних формувати імідж підприємства або продукції, до персонального продажу з метою здійснення прямого збуту.

 

 
 

 

 

 

 



Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. Великі інтегровані системи.
  3. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  4. Види комунікації в управлінні
  5. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  6. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  7. Дослідження ефективності маркетингової комунікації
  8. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.
  9. Закон ефективної комунікації
  10. Зв'язувальні процеси: комунікації та прийняття рішень
  11. Знову про контроль за результатами діяльності як необхідний елемент сучасної ділової комунікації
  12. Інтегровані маркетингові комунікації




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пряма пошта | Контрольні питання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.