Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кролевецький районний Будинок дітей та юнацтва

Схематичний план уроку

План – конспект уроку у 5-ому класі

(за підручником Enterprise 1)

(спарений урок)

Тема: The Price of Fame.

Цілі уроку

Практична: 1) Вдосконалити навички аудіювання;

2) Вдосконалити навички вживання нових ЛО на рівні фрази;

3) Вдосконалити навички вживання граматичної структури Past Simple

у спеціальних запитаннях;

4) Вдосконалити навички діалогічного мовлення;

5) Вдосконалити навички читання з повним розумінням тексту;

6) Навчити учнів розрізняти звуки /t/, /d/ у кінці слова.

Освітня: поглибити знання учнів про граматичне явище, відмінне від рідної мови; розширити знання учнів про культуру Великобританії та США.

Розвиваюча: розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні тексту; розвивати логічне мислення, мовну здогадку, уміння чітко виконувати інструкції вчителя; розвивати самостійність у праці.

Виховна: виховувати повагу до культури та історії Великобританії та США.

Обладнання: аудіо записи, картки зі словами, підстановча таблиця, картинки, ксерокопії із вправами.

 

  1. Початок уроку. Організація класу – 2 хв.
  2. Перевірка домашнього завдання – 5 хв.
  3. Навчання читання – 20 хв.
  4. Навчання аудіювання – 15 хв.
  5. Навчання говоріння – 15 хв.
  6. Фонетична зарядка – 2 хв.
  7. Автоматизація вживання нових ЛО – 10 хв.
  8. Навчання письма – 18 хв.
  9. Пояснення домашнього завдання – 3 хв.
  10. Підбиття підсумків уроку – 2 хв.

 

Етап. Прийом Зміст роботи
Етап 1. Початок уроку. Організація класу. Прийом 1. Бесіда з учнями.   Етап 2. Перевірка домашнього завдання. Прийом 1. Читання вправ.   Етап 3. Навчання читання. Прийом 1. Зняття лексичних труднощів. Прийом 2. Читання тексту. Прийом 3. Відповіді на запитання. Прийом 4. Пояснення значення слів. Прийом 5. Виправлення помилок у ствердженнях. Прийом 6. Складання діалогів на основі тексту.   Етап 4. Навчання аудіювання. Прийом 1. Зняття лексичних труднощів. Прийом 2. Прослуховування пісні. Прийом 3. Заповнення пропусків.   Етап 5. Навчання говоріння. Прийом 1. Прослуховування діалогів. Прийом 2. Заповнення пропусків. Прийом 3. Складання запитань з опорою на таблицю. Прийом 4. Складання діалогів з опорою на таблицю.   Етап 6. Фонетична зарядка. Прийом 1. Диференціація ФО.   Етап 7. Автоматизація вживання нових ЛО. Прийом 1. Пояснення значення нових ЛО( в ігровій формі)   Прийом 2. Виконання тесту множинного вибору.   Етап 8. Навчання письма. Прийом 1. Зняття лексичних труднощів. Прийом 2. Слухання тексту. Прийом 3. Виконання тесту множинного вибору. Прийом 4. Вивчення структури біографії. Прийом 5. Виокремлення у прослуханому тексті структурних елементів біографії. Прийом 6. Написання біографії.   Етап 8. Пояснення домашнього завдання. Прийом 1. Запис домашнього завдання у щоденники.   Етап 9.Підбиття підсумків уроку. Прийом 1. Виставлення оцінок.         T: Hello, pupils! How are you today? Who is absent?   T: Let’s check exercises you have done at home. Dariy, will you start?   T: In a minute we will read an article about famous American all-boys band. But first I want you to pay attention to some words, that maybe unknown to you. T: Please, read the text on p.74. I give you 4 minutes.   T: Now, let’s try to answer some questions in Ex.17.   T: We have some words in yellow, let’s try to explain them.     T: Polina, read please the following statements and we all will try to correct them.     T: Work in pairs, ask and answer questions about Backstreer Boys, using WHO, WHERE, WHEN, WHAT.     T: T: In a minute we will listen to the song. But first I want you to pay attention to some words, that maybe unknown to you. T: Look through the tasks and listen to the song of BB.     T: Now, we will listen to it once more and fill in the gaps.   T: Look at the Ex. 19. We will listen to this dialogue.     T: Now, fill in the gaps with missing words.     T: You have to make up similar questions. You can use a scheme in your book.   T: Let’s try to make up your own dialogues using these questions.   T: Look at the Ex. 21. Kolya, will you read the task?     T: T: Are you already tired? I think we can play a bit. I give all of you a card with a word. You have to take a look at them but don’t show your card anybody. Then you will have to explain the meaning of you word to your friends. We will start with Nazar. He will explain and Lilia has to guess. If she doesn’t know this word she is out of the game.   T: You have to choose one correct word to fill in the gaps.     T: We will listen to the story about Vivaldi. Be very attentive.     T: You have to make Ex.22. Kate, will you read the task?   T: Look at p. 75. Here we have some advises how to write a biography. Nastya, will you read it out?   T: Now, we will listen to the story again and try to distinguish structural elements of a biography, you are to make some notes.   T: Now, you have to write a biography of Vivaldi.   T: Write down your home assignment.Ex.9-15 p. 41-42.     T: Thank you for being very active today. Your marks are…

 

 

План-конспект

заняття,13.04.13, субота.

 

Тема: «Розвиток розумових здібностей. Дороговкази профорієнтації. Як та ким бути, щоб стати успішним?

Соціальне підприємництво. Громадянське суспільство та молодіжний його сектор.»

Розглядаючи питання розвитку розумових здібностей, маємо почати з того, що будь-яка дія хомо-сапієнс (людини розумної) підкорюється конкретній меті. Від елементарних речей, пов’язаних з добуванням їжі та виживання до розроблення проекту як складного науково-методичного твору, спрямованого на вирішення певної соціальної проблеми.

З цієї точки зору, соціальне підприємництво є унікальною платформою для розвитку індивідуальних розумових здібностей.

 

Які риси характеру та здібності розвиваються під час заняття соціальним підприємництвом (участі в роботі творчого молодіжного об’єднання або громадської організації)?

Насамперед:

- Кмітливість;

- Ініціативність;

- Рішучість;

- Здатність до пошуку;

- Аналітичний, критичний та структурний спосіб мислення;

- Вміння співпрацювати (робота в команді);

- Ефективність на шляху до успіху. Крок за кроком, не зважаючи на перепони, тимчасові поразки тощо.

Перераховані риси відносяться до розумових здібностей, оскільки не вимагають інших рис, пов’язаних з фізичним розвитком (виконанням в основному фізичної праці, як наприклад по відношенню до: будівельників, токарів, теслярів, технічних працівників, експедиторів-вантажників тощо)

 

1. Структура заняття:

 

І блок – Введення. Знайомство. 3-5 кіл для вербального контакту. Заповнення анкети «Я та успішне працевлаштування». (до 15 хвилин).

 

ІІ блок – Основний блок. «Загальні аспекти питання соціального підприємництва. Різні підходи до проблематики адаптації та успішності, підприємливості та самореалізації. Формула успіху як модель позитивістського світогляду». (45 хвилин).

ІІІ блок – Пошук партнерів для соціального підприємництва. Досвід Швейцарського корпусу експертів (SWISSCONTACT). Приклад локальної громадської проблеми та зразки вирішення.

- Міський парк як місце масового дозвілля. «Central Park New York». Приклади з історії (Фредерік Олмстед);

- Сучасний приклад – «Уроки Стівена Джобса: робити гроші та вміти жити»; 20 хвилин.

 

ІV блок – Інтерактивна анкета (15 хвилин).

 

V блок – Підведення підсумків заняття. (10 хвили).

 

 


Читайте також:

  1. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  2. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  3. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  4. Будинок сиріт у Варшаві
  5. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  6. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  7. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  8. Виховання дітей у східних слов’ян
  9. Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги
  10. Виховання і навчання дітей раннього віку: основні поняття
  11. Вікова періодизація дітей.
  12. Вікові й індивідуальні особливості дітей




Переглядів: 901

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сакральные методики Ворги. | Бізнес – це тяжка праця.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.