Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вікова періодизація дітей.

Тема 11. Фізичне виховання дітей дошкільного віку.

Методика навчання на третьому етапі.

Методика навчання на другому етапі.

Методика навчання на першому етапі.

Структура процесу навчання рухових дій.

Механізм формування рухових дій.

Тема 10. Основи теорії і методи навчання рухової дії.

План:

1. Механізм формування рухових дій.

2. Структура процесу навчання рухових дій.

3. Методика навчання на першому етапі.

4. Методика навчання на другому етапі.

5. Методика навчання на третьому етапі.

Аналіз участі свідомості у формуванні рухової дії дозволяє виділити 3 фази усвідомлення цих дій:

1. мала усвідомленість внаслідок “туманного” уявлення про вправу;

2. відносно повна усвідомленість рухової дії та окремих рухів внаслідок формування цілісного уявлення про вправу і розвитку здатності диференціювати параметри руху;

3. часткова усвідомленість як наслідок автоматизації рухової дії та переключання уваги на умови виконання.

У шкільному фізичному вихованні структуру фізичного навчання доцільно будується у 3 етапи:

- розучування рухової дії;

- засвоєння рухової дії;

- закріплення рухової дії;

Метапершого етапу полягає у засвоєні вправи в загальних рисах, в основному варіанті (формування вміння);

Методика навчання на I етапі:

- створити мотивацію;

- створити уяву (демонструвати);

- пояснення;

- практичне оволодіння руховою дією в цілому чи по частинах.

Мета – деталізоване, відносно досконале засвоєння рухової дії.

Методика навчання на II етапі:в основі лежить метод „цілісного” розучування з „виділенням” окремих рухів. Поглибити розуміння учнями рухової дії можна з допомогою методичних прийомів:

- деталізоване пояснення вправи;

- евристична бесіда;

- обговорення техніки;

- звіти учнів;

- супроводжуюче пояснення;

- самопроговорювання та самонаказ.

Мета – забезпечити практичне застосування набутої навички.

Методика навчання поділяється на III етапи:увагу концентрують на результативності. Використовують методи:

1.стандартно-повторної (інтервальної) та повторно-варіативної вправи;

2.змінюють зовнішні умови виконання;

3.регулюють фізичний і психічний стан учнів;

4.поєднують вивчену на другому етапі вправу з раніше засвоєними діями;

5.підвищують обсяг та інтенсивність виконуваної роботи.

Використовують ігровий і змагальний метод. Учні долають можливий негативний перенос.

 

 

План:

1. “Програма виховання у дитячому садочку”

2. Вікова періодизація дітей.

3. Зміст та методика фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми дошкільного віку.

4. Основні форми фізичного виховання дітей від народження до 3 років.

5. Засоби та методи розвитку рухових якостей.

1. “Програма виховання у дитячому садочку”

Фізичне виховання у ДНЗ регламентується єдиною державною програмою. “Програмою виховання у дитячому садочку” яка враховує план:

1. у програмі визначені зміст занять фізичного, розумового, виховного, естетичного та трудового виховання дітей конкретні знання, вміння і навики;

2. діти на протязі дня знаходяться під наглядом спеціалістів (педагогом і медпрацівником);

3. повністю забезпечуються такі гігієнічні умови для закріплення здоров’я і нормального фізичного розвитку, як раціональний режим дня, повноцінне харчування достатнє перебування на свіжому повітрі і загартовуючи заходи;

4. створені всі умови для ефективного взаємозв’язку всіх засобів і форм направленого використання фізичної культури;

5. діти знаходяться у суспільстві однолітків, що сприяє вирішенню важливих виховних задач з опорою на фактори формування особистості.

1. немовля (1-10днів);

2. грудний вік (11днів-1рік);

3. раннє дитинство (1-3роки);

4. перше дитинство (4-7років);

5. друге дитинство (хл. 8-12р., 8-11р. дів.);

6. підлітковий вік (хл.13-16, 12-15дів.);

7. юнацький вік (хл.17-21, 16-20дів.).

Вікові періоди з урахуванням навчання і виховання:

1. передшкільний вік (від народження до 3 років);

2. дошкільний вік (3-6(7) років.);

3. шкільний: молодший (6(7)-10 років); середній (11-14 років); старший (15-18 років).


Читайте також:

  1. Антропологічна періодизація первісної історії
  2. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  3. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  4. Виникнення єгипетської держави і періодизація історії Стародавнього Єгипту.
  5. Вікова динаміка розвитку рухових якостей
  6. Вікова динаміка розвитку рухових якостей.
  7. Вікова педагогіка
  8. Вікова періодизація
  9. Вікова періодизація дитинства
  10. Вікова періодизація за біологічними ознаками
  11. Вікова періодизація росту у людини




Переглядів: 1959

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема № 9. Організація масових фізкультурно-спортивних заходів. | Соціально-педагогічне значення фізичної культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.506 сек.