Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціально-педагогічне значення фізичної культури

Тема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку.

Засоби та методи розвитку рухових якостей.

Основні форми фізичного виховання дітей від народження до 3 років.

Зміст та методика фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми дошкільного віку.

Основна мета фізичного виховання – забезпечення оптимального режиму фізичної активності для досягнення позитивно емоційного стану, нормування фізичної і нервово – емоційної або нервово – психічної, розвиток та укріплення здоров’я.

Режим – це послідовний розподіл в часі основних фізіологічних потреб дітей (сон, їжа).

У ДНЗ поширенні такі форми занять фізичною культурою:

1. заняття фізичними вправами у формі уроку;

2. заняття фізичними вправами у режимі дня дитячого садка (ранкова і гігієнічна гімнастика після денного сну, рухливі ігри, спортивні розваги, фізкультхвилинки, прогулянки, дні здоров’я;

3. фізкультурні свята;

4. самостійні заняття дітей;

5. прогулянки пішки у зони відпочинку.

Фізкультхвилинки. Мета – підвищити розумову працездатність, активізувати діяльність мозку на заняттях з математики, читання, тощо.

Фізкультурні свята проводяться 2 рази в рік у старшій і підготовчих групах. Мета – демонстрація досягнутого результату. Дні здоров’я проводять 2 рази в рік.

Самостійна діяльність дітей – забезпечується під керівництвом вихователя або батьків.

В процесі занять фізичних вправ створюються умови для комплексного та всебічного формування особливості дошкільнят. Методика занять фізичних вправ залежить від направленості, задач та конкретного змісту занять, умов їх передбачення вікових особливостей й рухових можливостей дітей.

Основні форми: масаж, гімнастика, загартовування, плавання, ранкова та гігієнічна гімнастика після денного сну, організовані заняття у яслах та дитячих садках, самостійні заняття.

Масаж. Легкий (фізіологічний) – сприяє розвитку психіки, укріпляє здоров’я, кровоносну і м’язову систему, покращує обмін речовин. Починати проводити масаж з одномісячного віку.

Гімнастичні вправи – включать в себе рефлекторні пасивно-активні та активні вправи.

Розвиток швидкості– до 4-5 років діти охоче доганяють предмети, а потім один одного. Розвивають швидкість з допомогою ігор.

Розвиток спритності – рівень розвитку залежить від об’єму сформованих вмінь та навичок. Сприяти оволодінню руховими вміннями в різних видах вправ, розвивати здібність виконувати вправи в різних умовах.

Розвиток гнучкості. Мета – покращити рухливість суглобів і еластичності м’язово-зв’язкового апарату для створення необхідних передумов у оволодінні різними руховими діями.

Розвиток сили. Гармонійне укріплення всіх м’язових груп опорно-рухового апарату, розвиток здібності раціонально проявляти м’язеві зусилля.

Розвиток витривалості. Пристосовувати організм до довгого виконання вправ помірної інтенсивності; сприяти вихованню вольових якостей.

План:

1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури.

2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини.

3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів.

4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі.

5. Особливості навчання руховим діям школярів.

6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.

7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці.

8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці.

9. Підготовка педагога до уроку.

До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший.

Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному:

1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.;

2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність;

3. раціонально організовується вільний час дітей;

4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей.


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  11. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  12. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ




Переглядів: 990

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вікова періодизація дітей. | Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.