МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціально-педагогічне значення фізичної культуриТема 12. Фізичне виховання дітей шкільного віку. Засоби та методи розвитку рухових якостей. Основні форми фізичного виховання дітей від народження до 3 років. Зміст та методика фізкультурно-оздоровчих занять з дітьми дошкільного віку. Основна мета фізичного виховання – забезпечення оптимального режиму фізичної активності для досягнення позитивно емоційного стану, нормування фізичної і нервово – емоційної або нервово – психічної, розвиток та укріплення здоров’я. Режим – це послідовний розподіл в часі основних фізіологічних потреб дітей (сон, їжа). У ДНЗ поширенні такі форми занять фізичною культурою: 1. заняття фізичними вправами у формі уроку; 2. заняття фізичними вправами у режимі дня дитячого садка (ранкова і гігієнічна гімнастика після денного сну, рухливі ігри, спортивні розваги, фізкультхвилинки, прогулянки, дні здоров’я; 3. фізкультурні свята; 4. самостійні заняття дітей; 5. прогулянки пішки у зони відпочинку. Фізкультхвилинки. Мета – підвищити розумову працездатність, активізувати діяльність мозку на заняттях з математики, читання, тощо. Фізкультурні свята проводяться 2 рази в рік у старшій і підготовчих групах. Мета – демонстрація досягнутого результату. Дні здоров’я проводять 2 рази в рік. Самостійна діяльність дітей – забезпечується під керівництвом вихователя або батьків. В процесі занять фізичних вправ створюються умови для комплексного та всебічного формування особливості дошкільнят. Методика занять фізичних вправ залежить від направленості, задач та конкретного змісту занять, умов їх передбачення вікових особливостей й рухових можливостей дітей. Основні форми: масаж, гімнастика, загартовування, плавання, ранкова та гігієнічна гімнастика після денного сну, організовані заняття у яслах та дитячих садках, самостійні заняття. Масаж. Легкий (фізіологічний) – сприяє розвитку психіки, укріпляє здоров’я, кровоносну і м’язову систему, покращує обмін речовин. Починати проводити масаж з одномісячного віку. Гімнастичні вправи – включать в себе рефлекторні пасивно-активні та активні вправи. Розвиток швидкості– до 4-5 років діти охоче доганяють предмети, а потім один одного. Розвивають швидкість з допомогою ігор. Розвиток спритності – рівень розвитку залежить від об’єму сформованих вмінь та навичок. Сприяти оволодінню руховими вміннями в різних видах вправ, розвивати здібність виконувати вправи в різних умовах. Розвиток гнучкості. Мета – покращити рухливість суглобів і еластичності м’язово-зв’язкового апарату для створення необхідних передумов у оволодінні різними руховими діями. Розвиток сили. Гармонійне укріплення всіх м’язових груп опорно-рухового апарату, розвиток здібності раціонально проявляти м’язеві зусилля. Розвиток витривалості. Пристосовувати організм до довгого виконання вправ помірної інтенсивності; сприяти вихованню вольових якостей. План: 1. Соціально-педагогічне значення фізичної культури. 2. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. 3. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. 4. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. 5. Особливості навчання руховим діям школярів. 6. Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці. 7. Завдання фізичного виховання у середньому шкільному віці. 8. Завдання фізичного виховання у старшому шкільному віці. 9. Підготовка педагога до уроку. До шкільного віку, належать діти від 7 до 18р. У загальній системі навчання цей період поділяється на 3 етапи: молодший, середній, старший. Соціально-педагогічне значення направленого використання засобів фізичної культури у шкільному віці заключається в наступному: 1. створюється фундамент гармонійного фізичного розвитку, укріплення здоров’я, фізкультурної освіти і виховання.; 2. підтримується поточна фізична та розумова працездатність; 3. раціонально організовується вільний час дітей; 4. послідовно збільшується рівень виховної, інтелектуальної, естетичної та трудової культури дітей. Читайте також:
|
||||||||
|