МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.Особливості навчання руховим діям школярів. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. Молодший шкільний вік - сенситивний до учбової діяльності. Відносно рівномірний розвиток опорно-рухового апарату, довжина збільшується більше ніж маса, завершується розвиток кісткового апарату, майже завершується розвиток нервової системи. В 7-9 років у дівчат починається пубертатний період. Середній шкільний вік – до учбових справ, які доступні дітям і в яких вони можуть проявляти свої сили, приваблює суспільна з однолітками діяльність. Наступає інтенсивний ріст, збільшення розмірів тіла, за рахунок збільшення довжини ніг, швидко розвивається м’язова система, наступає підлітковий період, який характеризується вдосконаленням моторних здібностей, в 13років спостерігається значний скачок в збільшенні м’язових волокон. Старший шкільний вік – до усвідомлення і освоєння свого внутрішнього світу, характеризується величезною внутрішньою роботою, пошук свого життєвого шляху. Відносно спокійний ріст і розвиток, уповільнений ріст у довжину, збільшується маса і об’єм тіла, спостерігається асиметрія в силі м’язів правої і лівої частини тіла. Розрізняють між юнаками і дівчатами досягають максимуму, уроки проводяться окремо. Уповільнюється розвиток координації. Мета – укріплення здоров’я, підвищити рівень фізичного стану, фізичної підготовленості і працездатності, задоволення потреби окремих учнів і суспільства у формуванні духовно і фізично розвинутої людини та її активної життєвої позиції. Завдання: 1. укріплення здоров’я, покращення рівня життєдіяльності; 2. підвищення функціональних можливостей організму до безпечного чи належного рівня, розвиток рухових вмінь, навичок, якостей; 3. повідомлення знань в області фізичної культури; 4. формування мотиваційних установок на фізичне та духовне самовдосконалення людини; 5. формування світобачення, естетичне і моральне виховання. Знання, отриманні на інших уроках допомагають зрозуміти учням вплив фізичних вправ та організм. На практиці ЗОШ діє базова програма з фізичного, в якій регламентовані вимоги до учбового предмету „фізична культура”, передбачені мета і задачі, організаційно-методичні вказівки, приблизний розподіл часу, базовий розділ змісту. В ЗОШ, ліцеях, тощо фізичне виховання організовуються на основі викладання спеціальної учбової дисципліни – фізична культура. Разом з навчанням руховим діям треба навчати розумовим та інтелектуальним знанням, треба дотримуватись усіх етапів навчання рухової дії. Компоненти змісту навчання рухової дії: 1. створення посилань та стимулів учбової діяльності; 2. сприйняття учнями нового матеріалу; 3. оволодіння технікою рухової дії на основі придбаних знань; 4. досвід застосування спеціальних знань, рухових вмінь та навичок в більш складних умовах; 5. формування гармонійної тілобудови, попередження порушення постави, розвиток рухових якостей необхідних для освоєння рухової дії; 6. самоконтроль, аналіз, взаємооцінка та самооцінка учнями досягнутого результату в засвоєнні техніки рухової дії. 1. сприяти укріпленню здоров’я; 2. створювати школу рухів на основі вдосконалення вмінь та навичок придбаних у дошкільному віці і поповнювання їх порівняно нескладними по координації рухами; 3. сприяти розвитку рухових якостей; 4. формувати навичку правильної постави; 5. прищеплювати основи знань про режим дня, особисту гігієну, значення фізичних вправ для здоров’я; 6. виховувати стійкий інтерес та звичку до систематичних занять фізичними вправами; 7. формувати навички культури поведінки. Читайте також:
|
||||||||
|