МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання фізичного виховання в молодшому шкільному віці.Особливості навчання руховим діям школярів. Зміст і особливості викладення предмету „фізична культура” в школі. Мета, завдання і направлення фізичного виховання школярів. Типові вікові особливості розвитку організму дитини. Молодший шкільний вік - сенситивний до учбової діяльності. Відносно рівномірний розвиток опорно-рухового апарату, довжина збільшується більше ніж маса, завершується розвиток кісткового апарату, майже завершується розвиток нервової системи. В 7-9 років у дівчат починається пубертатний період. Середній шкільний вік – до учбових справ, які доступні дітям і в яких вони можуть проявляти свої сили, приваблює суспільна з однолітками діяльність. Наступає інтенсивний ріст, збільшення розмірів тіла, за рахунок збільшення довжини ніг, швидко розвивається м’язова система, наступає підлітковий період, який характеризується вдосконаленням моторних здібностей, в 13років спостерігається значний скачок в збільшенні м’язових волокон. Старший шкільний вік – до усвідомлення і освоєння свого внутрішнього світу, характеризується величезною внутрішньою роботою, пошук свого життєвого шляху. Відносно спокійний ріст і розвиток, уповільнений ріст у довжину, збільшується маса і об’єм тіла, спостерігається асиметрія в силі м’язів правої і лівої частини тіла. Розрізняють між юнаками і дівчатами досягають максимуму, уроки проводяться окремо. Уповільнюється розвиток координації. Мета – укріплення здоров’я, підвищити рівень фізичного стану, фізичної підготовленості і працездатності, задоволення потреби окремих учнів і суспільства у формуванні духовно і фізично розвинутої людини та її активної життєвої позиції. Завдання: 1. укріплення здоров’я, покращення рівня життєдіяльності; 2. підвищення функціональних можливостей організму до безпечного чи належного рівня, розвиток рухових вмінь, навичок, якостей; 3. повідомлення знань в області фізичної культури; 4. формування мотиваційних установок на фізичне та духовне самовдосконалення людини; 5. формування світобачення, естетичне і моральне виховання. Знання, отриманні на інших уроках допомагають зрозуміти учням вплив фізичних вправ та організм. На практиці ЗОШ діє базова програма з фізичного, в якій регламентовані вимоги до учбового предмету „фізична культура”, передбачені мета і задачі, організаційно-методичні вказівки, приблизний розподіл часу, базовий розділ змісту. В ЗОШ, ліцеях, тощо фізичне виховання організовуються на основі викладання спеціальної учбової дисципліни – фізична культура. Разом з навчанням руховим діям треба навчати розумовим та інтелектуальним знанням, треба дотримуватись усіх етапів навчання рухової дії. Компоненти змісту навчання рухової дії: 1. створення посилань та стимулів учбової діяльності; 2. сприйняття учнями нового матеріалу; 3. оволодіння технікою рухової дії на основі придбаних знань; 4. досвід застосування спеціальних знань, рухових вмінь та навичок в більш складних умовах; 5. формування гармонійної тілобудови, попередження порушення постави, розвиток рухових якостей необхідних для освоєння рухової дії; 6. самоконтроль, аналіз, взаємооцінка та самооцінка учнями досягнутого результату в засвоєнні техніки рухової дії. 1. сприяти укріпленню здоров’я; 2. створювати школу рухів на основі вдосконалення вмінь та навичок придбаних у дошкільному віці і поповнювання їх порівняно нескладними по координації рухами; 3. сприяти розвитку рухових якостей; 4. формувати навичку правильної постави; 5. прищеплювати основи знань про режим дня, особисту гігієну, значення фізичних вправ для здоров’я; 6. виховувати стійкий інтерес та звичку до систематичних занять фізичними вправами; 7. формувати навички культури поведінки. Читайте також:
|
||||||||
|