МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Засоби масової інформації: сутність, цілі, функції, права та обов’язки.МЕХАНІЗМИ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ЗМІ Контрольні запитання 1 У чому полягає сутність і необхідність організаційних форм управління зв’язками з громадськістю? 2 Дайте характеристику організації ПР-служби в простій системі управління. 3 Які напрями діяльності спеціалістів ПР-служби Ви знаєте? 4 Які види планів зв’язків з громадськістю Вам відомі? Вкажіть їх зміст та основні характеристики. 5 Охарактеризуйте довгостроковий (стратегічний) план зв’язків з громадськістю та його складові. 5 Дайте характеристику оперативному плану ПР, вкажіть його зміст і роль у діяльності фірми (організації). 6 Що таке ПР-програма? Назвіть її головні елементи. 7 Проаналізуйте алгоритм процесу розроблення і реалізації програми зв’язків з громадськістю. 8 ПР-кампанія, її сутність і доцільність проведення. 9 Назвіть основні етапи підготовки і проведення ПР-кампанії та подайте їх характеристику. 10 Які основні правила використання реклами Вам відомі? 5.1 Засоби масової інформації: сутність, цілі, функції, права та обов’язки. 5.2 Зв’язки і співпраця із ЗМІ – механізм взаємодії. 5.3 Стан і перспективи розвитку засобів масової інформації в Україні.
Реалізація функцій ПР відбувається на основі поєднання випробуваних методик із творчими пошуками, несподіваними підходами й оригінальними рішеннями і характеризується використанням різноманітних засобів та інструментів. Найчастіше ПР реалізуються із застосуванням засобів масової інформації. Демократизація суспільства якісно змінює місце і роль засобів масової інформації. Вони перетворюються на активний суб’єкт впливу на населення країни, формування громадської думки та керування нею. Водночас з’явилася гостра потреба у використанні ЗМІ у всіх напрямах економічної діяльності. Звідси необхідність пізнання механізму взаємодії із засобами масової інформації та надбання первинних навиків його використання. Засоби масової інформації (ЗМІ) — преса, радіо, телебачення - це самостійна індустрія, спрямована на формування громадської думки, національної свідомості та самосвідомості населення з використанням організаційно-технічних комплексів, що забезпечують масове тиражування і швидку передачу словесної, образної та музичної інформації. Кожна форма ЗМІ має свою знакову систему: друк чи преса - письмове слово або візуальний образ; радіо - усне слово, музику; телебачення - синтез усного слова, зображення та музики. Преса — це масові періодичні друковані видання, тобто газети та журнали. Радіо — це комплекс електронно-технічних пристроїв з унікальними, практично необмеженими можливостями передачі звуків на значні відстані, що робить його доступним для широких верств населення. Це і новини, і розважальні програми, і театр, і ринок. Тобто радіо спроможне живою, реальною мовою, різними звуками передавати інформацію безпосередньо з місць подій. Телебачення – це складний електронно- і лазерно-технічний, технологічний і організаційно-функціональний комплекс, здатний передавати на великі відстані одночасно чорно-біле і кольорове зображення предмета, який рухається, суспільних чи природних подій, явищ, процесів, звуків, мови і музики. Телебачення впливає на всі сфери життя, побуту, дозвілля, ділової активності, залучає до обговорення важливих соціальних проблем, формує погляди, громадську думку, екологічну етику, життєву позицію та менталітет людини, створює зворотний зв’язок з багатомільйонною аудиторією. Сьогодні в Україні в умовах демократизації суспільства існують і активно функціонують телекомпанії різних форм власності: державні, громадські, муніципальні, акціонерні, кооперативні, приватні. Державна телекомпанія — організація, яка діє від імені держави і на державні кошти, виражає погляди держави, різних гілок влади і обстоює їхні інтереси. Міждержавна телекомпанія — заснована на міждержавних спільних угодах організація, яка діє на основі статуту, який приймається представниками держав-засновників. Громадські телекомпанії — це такі, співзасновниками яких є державні органи, юридичні особи та громадяни. Недержавні телекомпанії засновуються одним або кількома юридичними чи фізичними особами (приватно-комерційні канали, кабельні мережі). Зрозуміло, що будь-яка форма організації телебачення має свою соціально-економічну і політичну базу, представляє і обстоює інтереси певних соціальних, економічних, політичних і духовно-культурних сил (партій, етнічних утворень тощо). ЗМІ покликані виконувати три основні завдання: 1) об’єктивно висвітлювати в пресі, на радіо і телебаченні найважливіші події в країні і світі; 2) поширювати за ініціативою ділових кіл та громадськості комерційну інформацію, зокрема рекламу; 3) ініціювати позитивні зміни в суспільстві з метою підвищення темпів виробництва, конкурентоспроможності національної економіки, стабільного політичного розвитку. Вирішуючи ці завдання, засоби масової інформації виконують усебічну роботу в галузі інформатизації суспільства, формуванні та функціонуванні економіки, політики, соціальної сфери і культури.
Читайте також:
|
||||||||
|