МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність і основні складові корпоративного іміджу.КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність та основні завдання системи зв’язків з громадськістю в сучасній промисловості. 2 У чому полягають особливості ділового спілкування з промисловими партнерами? 3 У чому полягають особливості виробничих цільових аудиторій? 4 Охарактеризуйте особливості спілкування з діловими партнерами. 5 Які особливості ПР в комерційній діяльності? 6 Охарактеризуйте роль зворотного зв’язку в промисловій і комерційній діяльності. 7 Як зробити правильний вибір системи комунікацій у промисловості та комерційній діяльності? 8 У чому полягають сутність та основні характеристики фінансової сфери суспільства? 9 Проаналізуйте сутність та особливості системи ПР у фінансовій сфері, визначте її завдання. 10 Назвіть основні функції системи фінансових ПР, дайте їх загальну характеристику. 11 Дайте характеристику особливостям організації і здійснення зв’язків з інвесторами. 12 Проаналізуйте сутність і роль оборонних, наступальних і підкріплювальних комунікацій у фінансових відносинах. 7.1 Сутність і основні складові корпоративного іміджу. 7.2 Місце і роль особистого іміджу керівника (лідера) у формуванні корпоративного іміджу. 7.3 Просування і використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.
Нині, за умов активного переходу суспільства від тоталітаризму до демократії, все більше людей стають економічно незалежними від держави, мають можливості для самоорганізації та самоврядування, для автономної діяльності і поведінки. В результаті різко зростає рівень непередбачуваності, а особистість, соціальна група чи певна організація прагнуть до чіткого визначення можливих результатів свого спілкування з іншими людьми, організаціями, державними закладами, тобто хочуть знати, що вони взаємодіють з надійними, ефективно працюючими і справедливими організаціями, закладами, лідерами. Для цільової аудиторії, тобто громадськості, дуже важливим є образ фірми, організації, керівника, лідера з їх безумовно високими характеристиками, тобто з бажаним і приємним іміджем. Імідж — це образ, репутація, якісні характеристики лідера, фірми, керівника і характер ставлення до них громадськості. У публіцистичній і навчальній літературі можна знайти визначення і характеристику іміджу лідера, депутата, міністра та ін. Однак реально існує й імідж цілої структури, корпорації. Корпорація - це сукупність осіб (особистостей), об’єднаних у певну організацію, спілку з метою спільної діяльності з реалізації своїх інтересів і завдань. Вона є юридичною особою. Корпоративний імідж - це цілеспрямовано сформований образ фірми (корпорації), покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, споживачів з метою своєї популяризації і реклами. Образ (імідж) корпорації включає в себе її кількісні та якісні характеристики. «Корпоративний імідж, - пише Г. Почепцов, - простежується в усьому - в імені, в емблемі чи символі, в уніформі працівників, у зовнішньому вигляді вироблених продуктів, в архітектурному стилі будівель, у публікаціях фірми і багато у чому іншому». Усе це зовнішній вигляд фірми, але є характеристики фундаментальні - це її основний і оборотний капітал, рівень використання інновацій, комунікації, відносини з державними закладами та інші, які не завжди піддаються спостереженню, а вимагають певного дослідження стану фірми. Кожна складова корпоративного іміджу має свою сутність і зміст, формується і розвивається за участю всіх працівників і системи зв’язків з громадськістю .
Читайте також:
|
||||||||
|