Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність і основні складові корпоративного іміджу.

КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Контрольні запитання

1 Охарактеризуйте сутність та основні завдання системи зв’язків з громадськіс­тю в сучасній промисловості.

2 У чому полягають особливості ділового спілкування з промисловими партнерами?

3 У чому полягають особливості виробничих цільових аудиторій?

4 Охарактеризуйте особливості спілкування з діловими партнерами.

5 Які особливості ПР в комерційній діяльності?

6 Охарактеризуйте роль зворотного зв’язку в промисловій і комерційній діяльності.

7 Як зробити правильний вибір системи комунікацій у промисловості та комерційній діяльності?

8 У чому полягають сутність та основні характеристики фінансової сфери суспільства?

9 Проаналізуйте сутність та особливості системи ПР у фінансовій сфері, визначте її завдання.

10 Назвіть основні функції системи фінансових ПР, дайте їх загальну характеристику.

11 Дайте характеристику особливостям організації і здійснення зв’язків з інвесторами.

12 Проаналізуйте сутність і роль оборонних, наступальних і підкріплювальних комунікацій у фінансових відносинах.

7.1 Сутність і основні складові корпоративного іміджу.

7.2 Місце і роль особистого іміджу керівника (лідера) у формуванні корпоративного іміджу.

7.3 Просування і використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.

 

Нині, за умов активного переходу суспільства від тоталітаризму до демократії, все більше людей стають економічно незалежними від держави, мають можливості для самоорганізації та самоврядування, для автономної діяльності і поведінки. В резуль­таті різко зростає рівень непередбачуваності, а особистість, соціальна група чи певна організація прагнуть до чіткого визначення можливих результатів свого спілкування з іншими людьми, організаціями, державними закладами, тобто хочуть знати, що вони взаємодіють з надійними, ефективно працюючими і справедливими організаціями, закладами, лідерами.

Для цільової аудиторії, тобто громадськості, дуже важливим є образ фірми, організації, керівника, лідера з їх безумовно високими характеристиками, тобто з бажаним і приємним іміджем.

Імідж — це образ, репутація, якісні характеристики лідера, фірми, керівника і характер ставлення до них громадськості.

У публіцистичній і навчальній літературі можна знайти визначення і характеристику іміджу лідера, депутата, міністра та ін. Однак реально існує й імідж цілої структури, корпорації.

Корпорація - це сукупність осіб (особистостей), об’єднаних у певну організацію, спілку з метою спільної діяльності з реалізації своїх інтересів і завдань. Вона є юридичною особою.

Корпоративний імідж - це цілеспрямовано сформований образ фірми (корпорації), покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, споживачів з метою своєї популяризації і реклами.

Образ (імідж) корпорації включає в себе її кількісні та якісні характеристики. «Корпоративний імідж, - пише Г. Почепцов, - простежується в усьому - в імені, в емблемі чи символі, в уніформі працівників, у зовнішньому вигляді вироблених продуктів, в архітек­турному стилі будівель, у публікаціях фірми і багато у чому іншому».

Усе це зовнішній вигляд фірми, але є характеристики фундаментальні - це її основний і оборотний капітал, рівень використання інновацій, комунікації, відносини з державними закладами та інші, які не завжди піддаються спостереженню, а вимагають певного дослідження стану фірми.

Кожна складова корпоративного іміджу має свою сутність і зміст, формується і розвивається за участю всіх працівників і сис­теми зв’язків з громадськістю .

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  4. Анатомія» іміджу.
  5. Артеріальний пульс, основні параметри
  6. Банківська система та її основні функції
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  10. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  11. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  12. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.




Переглядів: 2313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами. | Просування і використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.