МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок дози та вид добривТаблиця 3.7
Розділ 4. Технологія та виробнича собівартість вирощування садивного матеріалу 4.1 Особливості вирощування сіянців 4.1.1. Зберігання та підготовка насіння до висіву. Розрахунок вартості насіннєвого матеріалу. Під час зберігання насіння зазнає дії різних чинників навколишнього середовища, основними серед яких є вологість, температура та кисень. Під дією цих факторів воно втрачає свою якість. Тому для різних деревних порід розробленні способи зберігання насіння. Зберігання насіння сосни звичайної: насіння сосни попередньо очищають, просушують до певної вологості і зберігають у заповнених доверху герметично закритих скляних бутлях місткістю 20…25 л, або металевому посуді при температурі 1 – 50С. Пробки заливають воском, смолою або сургучем. При тривалому зберіганні насіння (5-6 і більше років) у тару в мішечках кладуть речовину, яка поглинає вологу, що виділяється насінням у процесі дихання (наприклад, хлористий кальцій у кількості 100…150 грам). Насіння яке зберігають у скляних бутлях, оглядають не рідше ніж один раз на місяць. У разі зміни кольору та блиску насіння, появи на ньому нальоту, подібного до пилу, насіння висипають на чистий брезент у сухому провітрюваному приміщенні і просушують. Якщо насіння зберігається в непрозорій тарі, то його стан оцінюють, спостерігаючи за контрольною пробою насіння у скляному бутлі, яке зберігається в цих же умовах. Стан насіння сосни також визначають за зміною кольору ‟кобальтового„ папірця, вкладеного у бутель разом із насінням. Цей спосіб дає змогу помічати зміну вологості насіння (а отже, і його стан), не відкриваючи бутля. Підготовку насіння сосни до висіву, здійснюю шляхом намочування його протягом доби, у воді кімнатної температури. Насіння ліщини звичайної, не потребує особливих умов для зберігання. В жовтні насіння ліщини звичайної замочується на 10 днів після чого закладається у ящики для стратифікації. Перші 60 днів насіння стратифікується при кімнатній температурі далі, при температурі 0-50С. За два-три тижні до закінчення стратифікації насіння перемішують та зволожують. Розрахунок кількості та вартості насіння для посівного відділення наведено у таблиці 4.1. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|