МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ БЮДЖЕТУЗміст
вступ навчальна дисципліна "Бюджетна система" є нормативною для підготовки бакалаврів з економіки за фахом "Фінанси". Її вивчення ґрунтується на засвоєнні блоку економічних дисциплін та оволодінні загальною теорією фінансів. Дисципліна має теоретико-прикладний характер: у теоретичному плані вона повинна поглибити фундаментальні знання студентів щодо макроекономічної сфери фінансової системи - державних фінансів; у прикладному аспекті - закласти базові знання з методики бюджетної роботи та сформувати навички проведення розрахунків показників бюджету та бюджетних установ. Засвоївши дисципліну "Бюджетна система", студенти повинні: Знати: - суть, характерні ознаки, основи функціонування бюджету держави; - теоретичні засади організації бюджетного устрою, структуру бюджетної системи, принципи регулювання міжбюджетних відносин; - нормативно-інструктивний матеріал з питань доходів, видатків бюджету, бюджетного процесу; - основні складові бюджетної класифікації, коди економічної класифікації видатків бюджету; - порядок планування доходів і видатків бюджетних установ у процесі складання і затвердження кошторисів; - форми, методи, механізм бюджетного фінансування організацій та установ невиробничої сфери; - організацію соціального забезпечення, соціального захисту населення; - порядок фінансування з бюджету національної оборони, органів державного управління. Вміти: - чітко обґрунтовувати та володіти понятійно-термінологічним апаратом дисципліни "Бюджетна система"; - обчислювати показники з виконання бюджету як за доходами, так і за видатками; - складати кошториси бюджетних установ, загальні та зведені кошториси; - перевіряти правильність розрахунків доходів і видатків у кошторисах; - нараховувати заробітну плату працівникам бюджетних установ різного профілю (загальноосвітніх шкіл, лікарень, вищих навчальних закладів, поліклінік, спортивних шкіл, бібліотек тощо); - визначати розміри субсидій; - складати помісячний розпис доходів і видатків бюджетів; - здійснювати фінансування передбачених і непередбачених у бюджеті видатків; - аналізувати звіти про виконання кошторисів доходів і видатків та звіти про виконання бюджетів. Набути навики: - організації роботи бюджетних установ зі складання та виконання кошторисів доходів і видатків; - організації роботи державних служб щодо призначення та виплат допомог; - організації роботи фінансових, податкових органів, державного казначейства із бюджетного планування, фінансування установ, організацій, органів державної влади та управління, а також контрольно-економічної роботи. Вивчення дисципліни "Бюджетна система" ґрунтується на знаннях, отриманих під час вивчення фундаментальних економічних дисциплін: "Економічна теорія", "Макроекономіка", "Мікроекономіка", "Фінанси". Водночас зазначена дисципліна є базою щодо таких навчальних курсів, як "казначейська справа", "Бюджетний менеджмент", "Податковий менеджмент", "Місцеві фінанси", "Соціальне страхування".
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|