МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ БЮДЖЕТУЗміст
вступ навчальна дисципліна "Бюджетна система" є нормативною для підготовки бакалаврів з економіки за фахом "Фінанси". Її вивчення ґрунтується на засвоєнні блоку економічних дисциплін та оволодінні загальною теорією фінансів. Дисципліна має теоретико-прикладний характер: у теоретичному плані вона повинна поглибити фундаментальні знання студентів щодо макроекономічної сфери фінансової системи - державних фінансів; у прикладному аспекті - закласти базові знання з методики бюджетної роботи та сформувати навички проведення розрахунків показників бюджету та бюджетних установ. Засвоївши дисципліну "Бюджетна система", студенти повинні: Знати: - суть, характерні ознаки, основи функціонування бюджету держави; - теоретичні засади організації бюджетного устрою, структуру бюджетної системи, принципи регулювання міжбюджетних відносин; - нормативно-інструктивний матеріал з питань доходів, видатків бюджету, бюджетного процесу; - основні складові бюджетної класифікації, коди економічної класифікації видатків бюджету; - порядок планування доходів і видатків бюджетних установ у процесі складання і затвердження кошторисів; - форми, методи, механізм бюджетного фінансування організацій та установ невиробничої сфери; - організацію соціального забезпечення, соціального захисту населення; - порядок фінансування з бюджету національної оборони, органів державного управління. Вміти: - чітко обґрунтовувати та володіти понятійно-термінологічним апаратом дисципліни "Бюджетна система"; - обчислювати показники з виконання бюджету як за доходами, так і за видатками; - складати кошториси бюджетних установ, загальні та зведені кошториси; - перевіряти правильність розрахунків доходів і видатків у кошторисах; - нараховувати заробітну плату працівникам бюджетних установ різного профілю (загальноосвітніх шкіл, лікарень, вищих навчальних закладів, поліклінік, спортивних шкіл, бібліотек тощо); - визначати розміри субсидій; - складати помісячний розпис доходів і видатків бюджетів; - здійснювати фінансування передбачених і непередбачених у бюджеті видатків; - аналізувати звіти про виконання кошторисів доходів і видатків та звіти про виконання бюджетів. Набути навики: - організації роботи бюджетних установ зі складання та виконання кошторисів доходів і видатків; - організації роботи державних служб щодо призначення та виплат допомог; - організації роботи фінансових, податкових органів, державного казначейства із бюджетного планування, фінансування установ, організацій, органів державної влади та управління, а також контрольно-економічної роботи. Вивчення дисципліни "Бюджетна система" ґрунтується на знаннях, отриманих під час вивчення фундаментальних економічних дисциплін: "Економічна теорія", "Макроекономіка", "Мікроекономіка", "Фінанси". Водночас зазначена дисципліна є базою щодо таких навчальних курсів, як "казначейська справа", "Бюджетний менеджмент", "Податковий менеджмент", "Місцеві фінанси", "Соціальне страхування".
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|