Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ БЮДЖЕТУ

Зміст

 

  С.
ВСТУП………………………………………………………….…………..
Тема 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ БЮДЖЕТУ………………….................
1.1 Основні терміни з курсу «Бюджетна система»……………………
1.2 Бюджет як економічна категорія…………………………………...
1.3 Бюджет як основний фінансовий план держави………………….
1.4 Бюджетний період в Україні………………………………………...
Тема 2 БЮДЖЕТНИЙ УСТРІЙ І БЮДЖЕТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ…………………………………………………………………
2.1 Основи бюджетного устрою…………………………………………
2.2 Склад і структура бюджетної системи України…………………
2.3 Взаємовідносини між ланками бюджетної системи………………
Тема 3 БЮДЖЕТНИЙ ПРОЦЕС ТА ЙОГО УЧАСНИКИ……….
3.1 Сутність та основні стадії бюджетного процесу…………………..
3.2 головні розпорядники бюджетних коштів. Їх права та обов’язки…………………………………………………………………..
3.3 Бюджетні призначення………………………………………………
3.4 Застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі……………………………………………………………………...
3.5 Складання прогнозу державного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди……………………………………….
3.6 Резервний фонд бюджету…………………………………………….
3.7 Інформація про бюджет……………………………………………..
Тема 4 Доходи бюджету………………………………………..
4.1 Методи формування доходів бюджету…………………………….
4.2 Принципи формування доходів бюджету. Еластичність доходів бюджету…………………………………………………………………….
4.3 Доходи бюджету відповідно до бюджетної класифікації. Джерела формування доходів бюджету……………………………….
4.4 Фінансування бюджету………………………………………………
4.5 Доходи бюджету України в останні десятиріччя…………………
Тема 5 видатки бюджету та форми бюджетного фінансування……………………………………………………….
5.1 Класифікація видатків бюджету……………………………………
5.2 Форми бюджетного фінансування…………………………………
5.3 Склад і структура видатків бюджету України……………………
Тема 6 Основи кошторисного планування………….
6.1 Види і структура кошторисів……………………………………….
6.2 Засади кошторисних розрахунків………………………………….
6.3 Складання проектів, розгляд, затвердження та внесення змін до кошторисів……………………………………………………………..

 

 

Тема 7 Планування видатків за окремими статтями (підстаттями, елементами видатків) кошторису…………………………………………………………….    
7.1 Планування видатків на оплату комунальних послуг………….
7.2 Видатки на господарські потреби та інші поточні видатки…….
7.3 Видатки на відрядження (код 1140)………………………………...
7.4 Асигнування на капітальний ремонт будівель і споруд………..
7.5 Загальні засади формування витрат на оплату праці у бюджетних установах……………………………………………………
Тема 8 Кошторисне планування видатків на освіту……………………………………………………………………
8.1 Загальна характеристика видатків на освіту…………………….
8.2 Особливості кошторисного планування у середніх загальноосвітніх школах………………………………………………..
8.3 Особливості кошторисного планування у вищих закладах освіти……………………………………………………………………….
8.4 Особливості кошторисного планування у дошкільних установах………………………………………………………………….
Тема 9 Особливості кошторисного планування в установах охорони здоров'я…………………………………
9.1 Основні оперативно-сітьові показники бюджетних установ охорони здоров’я…………………………………………………………
9.2 Особливості планування видатків на оплату праці в установах охорони здоров’я…………………………………………………………
9.3 Планування інших видатків медичних установ…………………
Тема 10 Видатки бюджету на соціальний захист населення і соціальну сферу……………………………….
10.1 Склад видатків на соціальний захист і соціальну сферу. Житлові субсидії населенню……………………………………………
10.2 Фінансування культурно-освітніх закладів…………………….
10.3 Фінансування закладів соціального забезпечення……………..
Тема 11 Інші види видатків бюджету…………………….
11.1 Видатки на економічну діяльність……………………………….
11.2 Видатки бюджету на науку…………………………………………
11.3 Видатки на національну оборону………………………………….
11.4 Видатки на управління…………………………………………….
Список літератури.....................................................................................
Додаток А. Бюджетна класифікація доходів бюджету……………….
Додаток Б. Бюджетна класифікація фінансування бюджету……….
Додаток В. Бюджетна класифікація видатків та кредитування бюджету……………………………………………………………………

вступ

навчальна дисципліна "Бюджетна система" є нормативною для підготовки бакалаврів з економіки за фахом "Фінанси". Її вивчення ґрунтується на засвоєнні блоку економічних дисциплін та оволодінні загальною теорією фінансів.

Дисципліна має теоретико-прикладний характер: у теоретичному плані вона повинна поглибити фундаментальні знання студентів щодо макроекономічної сфери фінансової системи - державних фінансів; у прикладному аспекті - закласти базові знання з методики бюджетної роботи та сформувати навички проведення розрахунків показників бюджету та бюджетних установ.

Засвоївши дисципліну "Бюджетна система", студенти повинні:

Знати:

- суть, характерні ознаки, основи функціонування бюджету держави;

- теоретичні засади організації бюджетного устрою, структуру бюджетної системи, принципи регулювання міжбюджетних відносин;

- нормативно-інструктивний матеріал з питань доходів, видатків бюджету, бюджетного процесу;

- основні складові бюджетної класифікації, коди економічної класифікації видатків бюджету;

- порядок планування доходів і видатків бюджетних установ у процесі складання і затвердження кошторисів;

- форми, методи, механізм бюджетного фінансування організацій та установ невиробничої сфери;

- організацію соціального забезпечення, соціального захисту населення;

- порядок фінансування з бюджету національної оборони, органів державного управління.

Вміти:

- чітко обґрунтовувати та володіти понятійно-термінологічним апаратом дисципліни "Бюджетна система";

- обчислювати показники з виконання бюджету як за доходами, так і за видатками;

- складати кошториси бюджетних установ, загальні та зведені кошториси;

- перевіряти правильність розрахунків доходів і видатків у кошторисах;

- нараховувати заробітну плату працівникам бюджетних установ різного профілю (загальноосвітніх шкіл, лікарень, вищих навчальних закладів, поліклінік, спортивних шкіл, бібліотек тощо);

- визначати розміри субсидій;

- складати помісячний розпис доходів і видатків бюджетів;

- здійснювати фінансування передбачених і непередбачених у бюджеті видатків;

- аналізувати звіти про виконання кошторисів доходів і видатків та звіти про виконання бюджетів.

Набути навики:

- організації роботи бюджетних установ зі складання та виконання кошторисів доходів і видатків;

- організації роботи державних служб щодо призначення та виплат допомог;

- організації роботи фінансових, податкових органів, державного казначейства із бюджетного планування, фінансування установ, організацій, органів державної влади та управління, а також контрольно-економічної роботи.

Вивчення дисципліни "Бюджетна система" ґрунтується на знаннях, отриманих під час вивчення фундаментальних економічних дисциплін: "Економічна теорія", "Макроекономіка", "Мікроекономіка", "Фінанси".

Водночас зазначена дисципліна є базою щодо таких навчальних курсів, як "казначейська справа", "Бюджетний менеджмент", "Податковий менеджмент", "Місцеві фінанси", "Соціальне страхування".

 

 



Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. III. Виконання бюджету
  3. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  5. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  7. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  8. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  9. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  10. Бюджетна класифікація видатків та кредитування бюджету
  11. Бюджетна класифікація доходів бюджету
  12. Бюджетна класифікація фінансування бюджету




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив дорослих на розвиток особистості дошкільника. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.