Цій складовій маркетинг-міксу, яка об'єднує всі елементи збуту і дистрибуції (канали доставки, стосунки з покупцями), в Україні приділяють найменше уваги. Втім, таке нехтування дає суттєві переваги тим підприємствам, які інвестують в розвиток системи збуту і дистрибуції, що дозволяє підвищити їх конкурентоспроможність і випередити інші, менш організовані підприємства.
Щоб зрозуміти різні елементи цієї складової маркетинг-міксу, можна розбити тему на три ключових аспекти.
План маркетингу і канали збуту.
На кожному підприємстві має бути добре продуманий і ефективний план продажу, у якому детально розглянуто, який обсяг продукції потрібно продавати, і через які канали.
Дистрибуція.
Фізичний процес доставки продукту покупцеві, разом з інформаційними потоками, що мають забезпечити його ефективність.