Аналіз беззбитковості - простий, недорогий і поширений інструмент управління, який, однак, має певні обмеження. По-перше, в аналізі беззбитковості обсяг продажу припускається як єдиний чинник, що впливає на прибуток підприємства.
Насправді ж прибутковість залежить також від інших чинників, таких як політика керівництва, ефективність виробничого процесу і технологічні зміни. Крім того, аналіз беззбитковості передбачає сталу структуру витрат і продажу підприємства, а в реальному житті так не буває. Втім, аналіз беззбитковості залишається фундаментальним бізнес-інструментом і корисним показником життєздатності бізнесу.
З цим модулем пов'язана історія успіху про те, як на українському підприємстві провели аналіз беззбитковості, і як це вплинуло на роботу підприємства. Подумайте, як можна використати аналіз беззбитковості на вашому підприємстві. Цей приклад можна також використати для заохочення інших працівників підприємства до участі в реформуванні систем звітності і обліку.