З концепцією беззбитковості пов'язане поняття "безпечної маржі", яке є перевищенням фактичного чи запланованого обсягу продажу над точкою беззбитковості і визначається як їх різниця. Цей "надлишковий" продаж є "зоною безпеки" для фінансового стану підприємства: в межах цієї зони підприємство може скорочувати обсяг продажу без збитків для себе.
Приклад обчислення безпечної маржі показано на слайді. В цьому випадку визначено, що обсяг продажу може скоротитись на 25%, перш ніж підприємство зазнає збитків. Однак, навіть якщо рівень продажу підприємства перевищує рівень беззбитковості, це зовсім не означає, що справи там йдуть дуже добре. Щоб залишатися конкурентоздатним, підприємство мусить постійно шукати шляхів покращення своїх фінансових показників, а не сидіти у своїй "зоні безпеки", чекаючи, поки його наздоженуть конкуренти. Адже конкуренти обов'язково наздоженуть його, коли зона безпеки виявиться недостатньою.