Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слайд 1

Аналіз бізнес-процесів: аналіз вартості процесів.

Цей модуль є продовженням модулів Схеми бізнес-процесів і Тривалість циклу із розділу Операційна діяльність і організаційна структура. Щоб оптимізувати послідовність перегляду матеріалів на цьому компакт-диску, можна спершу повернутися до головного меню розділу і переглянути один чи обидва ці модулі.

Суть Аналізу вартості процесів полягає у розгляді кожної операції, що зображена на схемі бізнес-процесу і пошуку відповіді на запитання: "Чи створює ця операція додаткову вартість?" При цьому вартість розглядають з точки зору покупця. Розуміння бажань покупців критично важливе як для ефективного управління виробництвом, так і для управління маркетингом і продажем.

Щоб дати відповідь на запитання "Чи створює ця операція додаткову вартість", потрібно розділити різні види діяльності підприємства на три основні категорії:

 

Операції, що додають реальну вартість (РДВ) - їх потрібно виконувати для задоволення вимог покупців. Наприклад, обробка і пакування готової продукції відповідно до вимог покупців. Операції, що створюють додаткову вартість, - це суть бізнесу, бо тільки через них покупці мають бажання з Вами співпрацювати.

Операції, що створюють вартість для бізнесу (БДВ), не додають вартості з точки зору покупця, але є необхідними для легальної та ефективної діяльності підприємства. Це, наприклад, ведення обліку сплачених податків і проведення програм безпеки. В той час, як ці види діяльності безпосередньо не задовольняють потреб покупців, їх не можна виключити, якщо підприємство має працювати надалі. Тому потрібно шукати способи зменшення ресурсів, потрібних для виконання цих функцій підприємства.

Нарешті, операції, що не створюють додаткової вартості з точки зору задоволення потреб покупців (НДВ). Їх можна виключити, і це суттєво не зашкодить функціональності підприємства. До операцій, що не створюють додаткової вартості, відноситься переміщення продукту з однієї частини цеху до іншої, час очікування, час підготовки, час налагодження, зберігання матеріалів/ готової продукції на складі і переробка. Це досить розповсюджені, але необов`язкові операції. Просто вони є наслідком поганої організації процесів і не додають вартості з точки зору покупців.

Ясно, що в ідеалі кожна операція, що виконується на підприємстві, має створювати реальну додаткову вартість. Відповівши на запитання на слайді, можна перевірити, чи створюється реальна додаткова вартість на Вашому підприємстві.

Якщо відповідь на одне з наведених запитань буде "ні", таку діяльність потрібно проаналізувати і переконатись, чи можна її якимось чином вдосконалити. Якщо відповіді на всі три запитання є негативними, таку діяльність потрібно радикально переглянути, а, можливо, взагалі виключити. Не дивуйтесь, якщо з'ясується, що більшість операцій на Вашому підприємстві не створюють ніякої вартості. Це цілком нормально. Найголовніше використовувати цю інформацію для раціоналізації виробничих процесів для повнішого задоволення потреб покупців. Як і будь-яка інша методика або інструмент бізнесу, Аналіз вартості процесів залишатиметься лише марною тратою часу, якщо Ви не готові вживати відповідних заходів, яких вимагають результати цього аналізу.

Аналіз вартості - це простий і ефективний спосіб визначити, які виробничі операції створюють певну додаткову вартість для покупця, а які не створюють. Відмовившись від операцій, які не створюють вартості, або за допомогою інших способів спрощення чи реорганізації бізнес-процесів на підприємстві, можна позбутися зайвих витрат і зосередитись на потребах Ваших покупців.

Майте на увазі, що визначення вартості може бути доволі емоційною справою. Працівники можуть негативно сприйняти інформацію, що їх робота була визначена як така, що не створює вартості для покупця, адже вони сумлінно виконували свої обов'язки у відповідності до інструкцій, отриманих з самого початку. До того ж, дуже рідко певний процес можна ліквідувати за допомогою простого наказу, навіть якщо абсолютно очевидно, що він не створює ніякої вартості. Провести Аналіз вартості на підприємстві буде легше, якщо залучити до процесу аналізу працівників, при необхідності організувавши для них відповідне навчання та запропонувавши схему матеріального заохочення.

Цей модуль доповнений прикладом успішної реструктуризації одного з українських підприємств, де було використано Аналіз вартості процесів. Ознайомтесь з цим прикладом і поміркуйте над тим, яким чином можна скоротити тривалість операційних циклів на підприємстві. Цю історію успіху можна також використати для заохочення інших працівників підприємства до участі в Аналізі вартості процесів і впровадження необхідних змін.

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Читайте також:

  1. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  2. Додавання на слайд фільму або анімованого малюнка GIF
  3. Додавання переходів між слайдами
  4. Залежно від часу закріплення і зберігання матеріалу пам'ять поділяють на сенсорну, короткочасну і тривалу(Слайд № 19).
  5. Запис звуку або звукової примітки для окремого слайду
  6. Зміна фону слайду
  7. Лекція 1. (слайд 5) Організація економічного аналізу на підприємстві
  8. Слайд 1
  9. Слайд 1
  10. Слайд 1
  11. Слайд 1
  12. Слайд 1




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 1 | Слайд 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.