Економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
(для студентів спеціальності 8.03060101
„Менеджмент організацій і адміністрування”)
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Донецький національний університет
економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту
(для студентів спеціальності 8.03060101
„Менеджмент організацій і адміністрування”)
Затверджено на засіданні кафедри маркетингового менеджменту.
Протокол № 8 від 07.12.2011 р.
Донецьк 2011
Зміст
Стор.
Змістовий модуль 1 Теоретичні та методологічні основи розробки
стратегій підприємства та прийняття стратегічних рішень
Тема 1 Стратегія і стратегічний набір в управлінні перспективним розвитком підприємства ..........................................................................
Тема 2 Стратегії управління бізнес-позицією підприємства ...............
Тема 3 Стратегії управління внутрішнім потенціалом підприємства
Тема 4 Процес розробки стратегій підприємства ..................................
Тема 5 Стратегічні рішення .....................................................................
Змістовий модуль 2 Реалізація стратегій і тактика підприємства
Тема 6 Механізм реалізації стратегій підприємства .............................
Тема 7 Тактика підприємства у процесі реалізації стратегій ...............
Тема 8 Управління реалізацією стратегії і тактики підприємства .......
Тема 9 Збалансована система показників ..............................................
Тема 10 Оцінка ефективності реалізації стратегій підприємства ........
Список рекомендованої літератури ……...................................