Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект лекцій

Управління фірмою

Стратегія і тактика

І.С. Фоломкіна

Донецьк 2011

Конспект лекцій

Управління фірмою

Стратегія і тактика

І.С. Фоломкіна

Кафедра маркетингового менеджменту

Інститут економіки і управління

Економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

 

 

 

 

 

(для студентів спеціальності 8.03060101

„Менеджмент організацій і адміністрування”)

 


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Донецький національний університет

економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Інститут економіки і управління

 

Кафедра маркетингового менеджменту

 

 

 

 

 

(для студентів спеціальності 8.03060101

„Менеджмент організацій і адміністрування”)

 

Затверджено на засіданні кафедри маркетингового менеджменту.

Протокол № 8 від 07.12.2011 р.

 

Донецьк 2011

 
 

Зміст

  Стор.
Змістовий модуль 1 Теоретичні та методологічні основи розробки стратегій підприємства та прийняття стратегічних рішень  
Тема 1 Стратегія і стратегічний набір в управлінні перспективним розвитком підприємства ..........................................................................  
Тема 2 Стратегії управління бізнес-позицією підприємства ...............
Тема 3 Стратегії управління внутрішнім потенціалом підприємства
Тема 4 Процес розробки стратегій підприємства ..................................
Тема 5 Стратегічні рішення .....................................................................
   
Змістовий модуль 2 Реалізація стратегій і тактика підприємства
Тема 6 Механізм реалізації стратегій підприємства .............................
Тема 7 Тактика підприємства у процесі реалізації стратегій ...............
Тема 8 Управління реалізацією стратегії і тактики підприємства .......
Тема 9 Збалансована система показників ..............................................
Тема 10 Оцінка ефективності реалізації стратегій підприємства ........
   
Список рекомендованої літератури ……...................................


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Сутність і значення стратегії підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.