МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слово вчителя.Тема: Докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням Урок №3 Мета: формувати вміння учнів докладно переказувати зміст почутого, дотримуючись вимог щодо типу мовлення; розвивати зв’язне мовлення учнів, удосконалити навички роботи із художнім текстом; прищеплювати любов до рідної природи; виховувати відчуття прекрасного. Тип: урок розвитку зв’язного мовлення Обладнання : мультимедійна установка (проектор, комп’ютер , екран або мультимедійна дошка) для відео та слайдової демонстрації, міні-підручники, роз друки текстів поезій про осінь, кленові та дубові листочки (для оцінювання), підручники , ілюстрації пейзажних замальовок осені. Епіграф : «Чудесний світ відкривається в живих барвах, яскравих і трепетних звуках, у казці та грі, у власній творчості, у красі, що надихає ...» (В. Сухомлинський).
І. Незвичайний початок (читання епіграфу та наступних слів вчителя на фоні музики Вівальді та відео про осінь) Поважно і впевнено на землю ступила осінь. Владно увійшла в широко розчинені двері, дивуючи всіх розмаїттям сміливих кольорів. Непомітно підкралась вона до наших садів, полів, гаїв, лісів. Трава на лугах висушена за літо безжалісною спекою, пожовтіла, втратила соковиту пружність і сухо потріскує під ногами. Вражає красуня своєю багатоликістю. Багряними пелюстками високого листя сміхотливо намагається затулити сонце від нас, чи то нас від сонця. Чудовий ліс восени! Він ще здалеку манить нас своєю неповторною красою. Землю вкриває м’який жовтий килим опалого листя. Тихо стоять замріяні дерева, тільки про щось гомонять берізки. Дуб стоїть зелений, осінь ще не встигла пошити золотого кожуха. Золотава тиша пряде бабине літо… …Тільки що ви прослухали невеличкий етюд про осінь, а музика Вівальді допомогла нам налаштуватись на роботу. Етюд - слово багатозначне, одне зі значень - невеличкий літературний твір, присвячений якому-небудь одному питанню. ІІ. Мотивація та оголошення теми , окреслення мети уроку ( учні самостійно висловлюють думки щодо мети уроку) ІІІ. Актуалізація опорних знань.Співпраця учителя з учнями з опорою на міні-підручник (репродуктивна бесіда)
Текст- це група речень, які зв'язані між собою за змістом і об’єднані спільною думкою. Речення в тексті розташовані у послідовності, необхідній для розкриття теми. Ознаки тексту:задум (основна думка), зв’язність, завершеність. Тема тексту – це те, про що розповідається в тексті Основна думка – те, до чого автор закликає, чого навчає, що стверджує текстом Відоме в тексті і нове. Якщо речення тільки висловлює якусь думку, то текст забезпечує розвиток цієї думки за рахунок того, що кожне наступне речення до вже відомого додає щось нове. Переказ - сприйняття і передача тексту із збереженням його мікротем Читайте також:
|
||||||||
|