Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РІДНІ КРАЄВИДИ

ІV. Виконання практичних завдань

Запитання: які вам відомі стилі мовлення?

Види переказів: докладний, стислий, вибірковий Запитання: чим відрізняються докладний, стислий і вибірковий перекази?

Стиль мовлення — це своєрідна1 сукупність мовних засобів, що використовуються мовцем за певних умов спілкування.

Художній стиль – це такий стиль, який характеризується образністю, виразністю, впливом на розум, почуття і волю читача (слухача), містить описи (людей, природи, явища, поняття тощо), передає почуття, емоції, збуджує уяву.

Опис— це висловлювання, в якому йдеться про ознаки, властивості предмета чи явища.

Завдання №1.Виконання короткого тесту на самоперевірку опорних знань

 

V. Робота з текстом (на фоні музики П. Чайковського та слайдової презентації)

Ось і осінь. Чого б її не любити, як навколо така невимовна краса! Вона тебе заворожує на кожному кроці. Із самого ранку ти помітив — твій високий білолист озолотився. Спочатку подумав: його сонце ранковим промінням освітило, і він аж засяяв. Але придивився й щиро подивувався: то він од листя такий. Ти похвалився мамі, що з твоїм білолистом зробилося, а вона й каже:

— А ясен, сину, вже одсвітив своє, тепер метеликам лад треба дати...

Ти знаєш, про які це метелики йдеться? Про сережки. Ти не раз діставав їх по парі й чіпляв на вухо, оті сережки. У них — насіння. Його й має посіяти ясен, щоб нові ясенки піднімалися. А яка смакота це для снігурів!

Кожен день приносить тобі цікаву несподіванку. Ото пішли ви з сестрою до лісу. А там усе таке барвисте: берези стоять золоті, клени — помаранчеві*, осики — малинові, берести* — аж червоні, а дуби — наче їм і нічого. Зеленіють собі дуби — пізно весною прокинулись, пізно й листя скинуть. А декотрі й цілу зиму не скидатимуть — не линятимуть. Того й назва така в них — дуб-нелинь.

… А то ходив ти в поле. Став і прислухався. Жайвора вже не чути. Хіба що якийсь обізветься та й затихне. І йому в дорогу пора. Зате коники виграють — раді, що самі у полі зосталися, що тепер і їх далеко чути. Але, буває, не дуже довго їх і послухаєш. Ураз зашуміло, загомоніло, залементувало — налетіла не зграя, а ціла хмара граків. І так стрімко кружляють, вирують, шугають*. Ото базар!

…. Ось після холодних днів стало сонячно, тепло, немов улітку. Засновигали* метелики, зашерхотіли прозорими крильцями бабки, а павучки — у повітрі літають, верхи на павутинні. Простяглися срібні ниті у повітрі, поснувалися між деревами, кущами... А небо синє-синє, повітря чисте, а вода в озерах — мов дзеркало. Така тиша, і спокій, і радість, і смуток, радість, що літо. Смуток, що літо бабине... Це останнє тепло...


Читайте також:

  1. Індивідуальність – це поєднання психічних особливостей людини, що становлять її своєрідність, відмінність від інших людей.
  2. Конотативна своєрідність перекладних еквівалентів
  3. Лексико-граматична своєрідність модальних слів
  4. Магнітні кола поділяють на нерозгалужені – однорідні та неоднорідні, і розгалужені – симетричні і несиметричні.
  5. Неоднорідність гірських порід
  6. Неоднорідність механічних властивостей
  7. Однорідні системи лінійних алгебраїчних рівнянь.
  8. Перевірка гіпотези про однорідність дисперсій
  9. Потреби неоднорідні за своєю природою і класифікуються за різними критеріями.
  10. Своєрідність релігії.
  11. Своєрідність системності мови. Співвідношення системних і несистемних явищ у мові. Система і норма




Переглядів: 7970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слово вчителя. | ШИПШИНА ВАЖКО ВІДДАЄ ПЛОДИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.