МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тема. КОН’ЮКТУРА РИНКУ ТА КОН’ЮКТУРООБРАЗУЮЧІ ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯЗадача 2 Задача 1 Задача 2 Задача 1 Фірма продає радіоприймачі. Їх ціни коливаються від 8 до 21 $. При ціні 8 $ може бути продано 2000 штук. Ціна 9 $ висока для даної модифікації. При ціні від 9 до 12 $ попит знаходиться на рівні 900 штук. Ціна 13 $ для споживачів буде високою. При ціні від 13 до 20 $ попит буде знаходитися на рівні 100 приймачів. Ціна 21 $ буде високою для даної модифікації. Побудувати цінові лінії. Визначити різницю в доходах при продажу радіоприймачів за ціною 8 $ і при використанні цінових ліній.
Розв’язування: I варіант. 8 х 1100 = 8800; 12 х 800 = 9600; 20х 100 = 2000; разом 20400 $. II варіант. 8 х 2000 = 16000; різниця в доходах: 20400 – 16000 = 4400 $.
Підприємство займається розробкою переносних мінікондиціонерів, що не мають аналогів на ринку і запатентовані даним підприємством, які не вимагають стаціонарної установки і призначені для багатокімнатних квартир і офісів. Для виробництва цих кондиціонерів був укладений ексклюзивний контракт із фірмою, яка виробляє комплектуючі для великих кондиціонерів на постачання мінідвигунів. Через те, підприємство понесло великі втрати, зв’язані з розробкою і патентуванням продукту, головною метою – є одержання максимального прибутку. Для визначення загальної цінової політики підприємства працівниками апарату керування були запропоновані такі цінові стратегії: – стратегія диференційованих цін; – стратегія конкурентних цін; – стратегія високих цін. Як ви вважаєте, яку стратегію необхідно обрати підприємству? Обґрунтуйте свій вибір. Розв’язування: Правильний вибір – це стратегія високих цін, тому що мета даної стратегії – одержання надприбутку шляхом «зняття вершків» з тих покупців, для яких новий товар має велику цінність і які готові заплатити за виріб, який купують, більше від нормальної ринкової ціни. Це стосується нових товарів, що вперше з’являються на ринку; товарів, захищених патентами, і товарів, що знаходяться на початковій стадії «життєвого циклу», яким і є продукт даного підприємства. Стратегія високих цін виправдана у випадках, коли існує гарантія відсутності найближчим часом помітної конкуренції на ринку, коли для конкурентів занадто високими є витрати освоєння нового ринку (реклама й інші засоби для виходу на ринок), коли для виробництва нового виробу вихідна сировина, матеріали, комплектуючі, знаходяться в обмеженій кількості. Установлюючи високі ціни на такі вироби, підприємство_виготовлювач, по суті, користується своєю монополією на них. Мета цінової політики в період застосування високих цін —максимізовувати прибуток доти, поки ринок нових товарів не став об’єктом конкуренції. Стратегія високих цін використовується фірмою також з метою апробації свого товару, його ціни, поступового наближення до прийнятного рівня ціни. V. Завдання для самостійної роботи Фірма реалізує пральні машини. Ціни на них коливаються в діапазоні від 1200 грн до 1800 грн. Дослідження ринку показали, що за ціною 1200 грн може бути продано 800 пральних машин, але ціна в 1300 грн для таких пральних машин висока. При ціні від 1300 грн до 1400 грн попит знаходиться на рівні 300 пральних машин. Оскільки споживачі сприймають ціни від 13000 грн до 14000 грн як однакові, ціна встановлюється на рівні 1400 грн, але ціна 1500 грн для подібних пральних машин висока. При ціні від 1500 грн до 1700 грн попит складає 100 пральних машин, ціна встановлюється на рівні 1700 грн тому що споживачі сприймають ціни від 1500 грн до 1700 грн як однакові, але ціна 1800 грн для таких пральних машин висока. Таким чином, цінова лінія повинна відповідати значенням 1200 грн, 1400 грн, 1700 грн. Необхідно побудувати графік цінових ліній і визначити різницю в доходах з використанням цінових ліній і без них. Фірма продає килимове покриття. Дослідження ринку показали, що за ціною 150 грн, за метр, може бути продано 2000 м, але ціна 250 грн є високою. За ціною 250 – 500 грн, за метр, може бути продано 1200 м, але ціна 600 грн – висока. При ціні від 600 до 800грн., за метр, може бути продано 600 м, але ціна 1000 грн – висока, а при ціні 1000 – 1300 грн може бути продано 200 м покриття, але ціна 1500 грн для споживача висока. Визначити різницю в доходах при продажі килимового покриття за ціною 150 грн і при використанні цінових ліній.
VІ. Графічний диктант Відповісти на поставлені питання. Результати відповідей розмістити в таблиці, умовно позначаючи правильну відповідь знаком (+), а неправильну – знаком (–). 1. Стратегія і тактика підприємства відповідають прийняттю короткострокових рішень, що визначають розвиток підприємства (стратегія) і вибір методів, засобів і способів досягнення цілей його діяльності (тактика). 2. Місія фірми – ринкова можливість задовольняти потребу в даному виді товарів і послуг в умовах конкуренції. 3. Наслідки рішень по цінам бувають: короткострокові, довгострокові негайні. 4. Ув’язування цінової стратегії із загальною програмою маркетингової політики відбувається на етапі визначення загальної цінової політики. 5. Варіантом стратегії диференційованих цін є стратегія пільгових цін, що використовується для залучення споживачів, у яких зацікавлена фірма. 6. Цінові лінії пов’язані з продажем продукції в різних діапазонах цін, де кожен діапазон визначає рівень якості товару і його клас. 7. Для визначення максимально можливої величини прибутку необхідно мати інформацію про обсяг продажів, доходи і витрати, а також керуватися правилом максимізації прибутку (граничні витрати = граничному доходові). 8. Факторами зміни прибутку є: – зміна загальної величини постійних витрат; – зміна якості товарів. 9. Стратегія єдиних цін – встановлення єдиних цін у регіонах розташування визначених торговельних фірм. 10. Стратегія гнучких цін – встановлення різного рівня цін залежно від спроможності покуппокупців оплатити товар і уміння фірми торгувати товарами. Таблиця відповідей: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|