Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції

Тема. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ З ВРАХУВАННЯМ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ

Контрольні відповіді до тестів

В Г А А Г Б Б В

 

1. Оцінка технічного рівня товару.

2. Оцінка параметрів конкуруючих товарів.

3. Поняття параметричного, приведеного параметричного та вагового індексів.

4. Визначення «байдужих» цін на товар.

Домашнє завдання:

5. вивчити конспект, (10) розв’язати задачу

6. № 19.20с.190, 191

7. вивчити конспект,

8. (10)розв’язати задачу № 1с.184.

9. підготовка рефератів.

10. опрацювати питання теми, яка виноситься на СРС:

— Світові ціни, демпінг та антидемпінгове законодавство

— Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

І. Основні категорій і поняття

Біржові котирування — ціни спеціально організованого постійно діючого ринку масових і якісно однорідних товарів.

Ціна:

індикативна— ціна товару, яка відповідає цінам, що склалися на аналогічну продукцію на час здійснення експортної операції;

ковзна — ціна, яка визначається на момент виконання контракту шляхом перегляду договірної ціни внаслідок істотних змін у витратах на виробництво продукції;

міжнародних товарних аукціонів — ціна продажу попередньо оглянутої покупцями партії товару (лот), як правило, за максимальною запропонованою ціною;

світова— ціна провідних виробників та продавців, які займають значну частку в загальному обсязі аналогічної продукції, що реалізується на зовнішньому ринку.

Правила «Інкотермс» — міжнародні правила тлумачення торговель­них угод, які визначають обов’язки продавця і покупця, розподіл витрат та відповідальність сторін за виконання контракту.

ІІ. Короткий виклад теми

Вирішальна стадія визначення кінцевої ціни на товар починається після визначення попередньої ціни. Виходячи з поставленої мети по рівню прибутку, обсягу та параметру витрат, на цій стадії треба провести оцінку міцності позицій товару і репутації фірми у порівнянні з конкурентами. Для цього необхідно провести наступні розрахунки:

1) порівняння товару з аналогічним ідеальним товаром;

2) порівняння товару з аналогічним товаром основного конкурента

Приклад:

За даними таблиці визначити параметри конкурентної моделі копіювальної машини, розрахувати параметричні індекси по відношенню до ідеальної машини та зважені параметричні індекси.

Послідовність виконання:

1. Для розрахунку необхідно скласти таблицю оцінок параметрів у порівнянні з удаваним ідеальним товаром, який має усі характеристики, які споживачі хотіли б бачити у такому товарі. Хоча ці оцінки достатньо суб'єктивні необхідно щоб вони у повній мірі відображали переваги та недоліки товару у порівнянні з ідеальним.

2.Потім параметри розташовуються по рівню їх важливості для покупця і дається середня оцінка технічного рівня товару. Деякі характеристики товару важать в очах покупців значно більше інших, тому керівництво фірми має враховувати це при оцінці конкурентоспроможності свого товару, застосовуючи ваговий індекс. Таким чином оцінка технічного рівня товару зводиться до порівняння товару з аналогічним ідеальним товаром.

Розв'язок представимо у вигляді таблиці

Характеристика По конку рен тній моделі По ідеаль ній моделі Параметр по відношенню до ідеального Вагомі сть для спожи вача Ваго вий індекс Зважений параметричний індекс
По розра хунку Суб’єк тивно По розра хунку Суб’єк тивно
1.Швидкість копіювання (у хв.) (20:30) 0,05 3,35 (67*0,05) 3,25 (65*0,05)
2.Надійність (кількість відмов у місяць) 1,3 0,3 23,1 (77*0,3) 25,5 (85*0,3)
3.Розмір (м3) 80 (1800: 2252) 0,05 4,0 (80*0,05) 3,0 (60*0,05)
4.Якість копій (% дефектів) 0,4 0,39 98(4:4) 0,3 19,4 (98*0,3) 27,8 (90*0,3)
5.Легкість в експлуатації 0,5 0,25 50(0,25: 0,5) 0,1 5,0 (50*0,1) 9,0 (9(1*0,1)
6.Кількість копій і рівень автоматизації (50:100) 0,2 10,0 (50*0,1) 14,0 (70*0,2)
7.Середньоаре фметична оцінка Х Х 70,3 (å/6) 76,7 (å/6) 74,85 å 81,75 å

 


, або

Висновок:У результаті розрахунку зваженого параметричного індексу, який враховує оцінку параметрів відповідності конкурентної моделі ідеальній як по розрахункам так і по суб'єктивним думкам експертів а також, вагомість даної моделі для споживачів стає очевидним, що найважливішим технічним показником у конкретній моделі копіювальної машини є якість копій.

Розрахунки середньоарифметичного та середньозваженого параметричного індексу:

1. Середньоарифметичний параметричний індекс

In - параметричний індекс;

 

Kn – кількість параметрів

2. Середньозважений параметричний індекс

Ів – ваговий індекс

 

Оцінка параметрів конкуруючих товарів складається зі стадій:

1 стадія- оцінка технічних параметрів конкуруючих товарів, тобто тих товарів, які є конкурентами нашому товару

Приклад 1:

На ринку щодо нашої моделі(товару 1) існує два основних конкуренти - модель 2 і модель 3, проведемо оцінку технічного рівня параметрів конкурентних товарів.

Результати розрахунків представимо у вигляді таблиці:

 

 

Характеристики   Ваговий індекс   МОДЕЛЬ 2   МОДЕЛЬ 2  
Параметричний індекс   Зважений параметричний індекс   Параметричний індекс   Зважений параметричний індекс  
1 . Швидкість копіювання   0.05     3.25     4.0  
2. Надійність   0.3     22,5     25,5  
3. Розміри   0.05     4.75     3.25  
4 .Якість копій   0.3         28.5  
5. Легкість в експлуатації   0,1     9,0     7,0  
б.Кількісь копій   0.2     15.0     16.0  
Ітого     (å/6)   78.5 (å)   79.2 (å/6)     84.25 (å)    
                       

Висновок:

На перший погляд модель 2 вважається більш конкурентоспроможною по параметричному індексу, який дорівнює 80, але слабкі характеристики по першому і третьому параметру знижують середньозважений індекс до 78,5. У цей час високі показники по параметрам 2 і 4 в моделі 3 компенсують слабкість позицій цієї моделі по характеристикам 5 і 3 та збільшують середньозважений параметричний індекс до 84.25.

2 стадія - визначення співвідношення середньозважених параметричних індексів тобто знаходження приведених параметричних індексів

· Моделі 2 по відношенню до нашої моделі 1

М21=

· Моделі 3 по відношенню до нашої моделі 1

М31=


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ДОДАТОК до Лекції № 12
  6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  7. Закріплення матеріалу лекції
  8. Закріплення матеріалу лекції
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 794

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні відповіді до задач | Приведені параметричні індекси конкурентів приймаються за співвідношення параметрів конкуруючих товарів у порівнянні зі своїми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.