МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Планування реалізації процесу щодо впровадження інформаційної системи на підприємстві.Формування і розвиток на підприємстві інформаційної системи, призначеної для підтримки прийняття рішень з виробничих і управлінських задач завжди вимагають довгострокового планування, орієнтованого на стратегічні цілі щодо організації, розвитку і використання ІС. Процес впровадження ІС включає здебільшого наступні етапи: · розробка стратегії автоматизації.; · аналіз діяльності підприємства; · реорганізація діяльності; · вибір системи; · впровадження системи; · експлуатація. Ці задачі і функції є частиною інформаційного менеджменту підприємства і у свою чергу вимагають повної інтеграції задач планування підприємства в цілому. Будь-яке планування, як відомо, дає уявлення про бажаний характер і утримання діяльності підприємства в майбутньому. Головними задачами виробничого планування є визначення конкретних цілей підприємства, створення необхідних для їхньої реалізації внутрішніх передумов і розробка відповідних заходів. Для цього необхідно врахувати зовнішні для підприємства чинники й очікувані їх зміни, а також кадрові, матеріальні та фінансові ресурси, якими підприємство володіє в даний момент і буде, зможе або буде володіти у майбутньому. Для планування ІС за аналогією з плануванням інших сфер діяльності також прийнято поділ планування на коротко-, середньо- і довгострокове, або відповідно на оперативне і стратегічне. Можна досить упевнено погодити етапи або типи планів із кожній щаблем проблеми розвитку ІС і ІТ відповідно до інтересів підприємства. Планування ідентифікує процес, у якому приймаються принципові рішення в області ІС підприємства щодо діючих протягом тривалого терміну, цілей і основних положень (принципів), заходів, ресурсів, а також бюджету і фінансування. Часові рамки стратегічного планування ІС залежно від супутніх умов (масштаб підприємства, специфічні для підприємства інформаційні проблеми, ступінь проникнення тощо) охоплюють звичайно період від п'яти до десяти років. З одного боку, цей період зарекомендував себе в практиці планування, тому що очікувані в ці терміни розвиток зовнішнього оточення й обстановки усередині підприємства ще більш-менш реалістично можна оцінити. З іншого боку, усередині цього інтервалу часу може бути також цілком врахована реалізація тих концепцій в інформаційних системах як на підприємстві, так і поза ним, що вимагають у яке своїй частині і декілька більшого часу. Результатом планування повинен бути документ, що містить такі положення: · констатацію існуючого положення в області ІС як на підприємстві, так і поза ним, · розроблені по роках стратегії в цій області і необхідні для їхньої реалізації на підприємстві заходи. Читайте також:
|
||||||||
|