Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Несправності та ТО механізмів двигуна (КШМ, ГРМ).

Робота багатоциліндрових двигунів.

Для забезпечення рів¬номірної роботи багатоциліндрового двигуна треба, щоб робочі ходи здійснювалися в різних циліндрах через однакові кути повороту колінчастого вала. Порядок роботи двигуна — це послідовність здійснення однойменних тактів у його циліндрах. Порядок роботи залежить від розміщення шатунних шийок колінчастого вала і кулачків розподільного вала. Циліндри рядних двигунів нумерують від переднього кінця колінчастого вала. Так само нумерують циліндри V-подібних двигунів, але спочатку ряд, розміщений з правого боку за ходом автомобіля.
У чотирициліндрових двигунах шатунні шийки розміщені попарно: 1-а з 4-ю і 2-а з 3-ю під кутом 180° і тому можливі дві такі послідовності роботи: 1—3—4—2 (АЗЛК-412) або 1—2— 4—3 (ГАЗ-24). У восьмициліндрових V-подібних двигунах шатунні шийки розміщені під кутом 90° одна відносно іншої. Послідовність роботи така: 1—5—4—2—6—3—7—8.
Контрольні запитання і завдання. Яке призначення і яку загальну будову має газорозподільний механізм? Визначте, для чого потрібні і яка будова роз¬подільного вала та його привода. Яке призначення і яку будову мають штовхачі, штанги і коромисла? Поясніть призначення й будову клапанів, пружин і деталей їх кріплення; яке призначення й величина теплового зазора? Що називається фазами газорозподілу і як впливають їхні зміни на потужність двигуна?

Характерні несправності кривошипно-шатунного механізму:

1) стукіт та шум у двигуні:
глухі стуки при переході на велику частоту обертання колінчастого вала,
(причина - спрацювання корінних і шатунних підшипників колінчастого вала);
дзвінкі металеві стуки при різкій зміні частоти обертання колінчастого вала
(причина - спрацювання поршневих пальців, бронзових поршневих втулок);
2) збільшення зазорів між спряженими деталями:
зниження компресії, утруднений запуск двигуна, збільшена витрата масла, димний випуск відпрацьованих газів
(причини : а) спрацювання поршнів, гільз, поршневих кілець, прокладок головок блока; б) залягання поршневих кілець).

2) Характерні несправності механізму газорозподілу:1. Нещільне прилягання клапанів до гнізд виявляється такими ознаками:
- зменшенням компресії,
- періодичними ударами у впускному або випускному трубопроводі,
- зниженням потужності двигуна.
2. Неповне відкриття клапанів. Характеризується:
- зменшенням потужності двигуна,
- стуками в головці блока.
Технічне обслуговування КШМ і ГРМПричина - великий зазор між стержнем клапана та носком коромисла.
При проведенні ТО кривошипно-шатунного механізму здійснюють прослуховування двигуна та вимірювання компресії – тиску в циліндрах в кінці такту стиску.
Заміри компресії. Запустити двигун і прогріти його. Від'єднати проводи від свічок, протерти гнізда навколо свічок і викрутити свічки. Повністю відкрити повітряну і дросельні заслінки карбюратора. Встановити гумовий наконечник компресометра в отвір для свічки. Повернути колінчастий вал на 8 - 10 обертів. Нормальна величина компресії - 7 - 7,5 кгс/см2 (ГАЗ-53). Різниця тиску в окремих циліндрах не повинна бути більшою 0,5 - 0,7 кгс/см2.
Прослуховування двигуна можна здійснювати за допомогою трубчастого стетоскопа. Для прослуховування необхідно завести двигун та впевнитись у відсутності підтікання масла, палива, охолоджувальної рідини, перевірити тиск в системі мащення.
При проведенні ТО газорозподільного механізму здійснюють регулювання теплового зазору. Для цього слід встановити поршень 1-го циліндра в ВМТ кінця такту стиску, для чого повертати колінчастий вал рукояткою до тих пір, поки відкриється, а потім закриється впускний клапан 1-го циліндра. Обертати колінчастий вал до суміщення риски на шківі з позначкою ВМТ на покажчику (ГАЗ-53).


Читайте також:

  1. Будова і принцип дії трифазного асинхронного двигуна
  2. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  3. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  4. Види механізмів вибору
  5. Види механізмів здійснення міжбанківських переказів
  6. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  7. Визначення потужності електродвигуна місильно-перемішувального обладнання
  8. Вимоги безпеки при експлуатації машин та механізмів.
  9. ВИМОГИ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ
  10. Гендер як політика рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, а також діяльність зі створення механізмів щодо її реалізації.
  11. До чого призводить зниження напруги на затискачах електродвигуна понад допустимі норми?
  12. Дослідження руху механізмів методом кінематичних діаграм




Переглядів: 4610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фази газорозподілу | Система охолодження двигунів автомобіля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.