Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Головний гальмовий циліндр

Гідравлічний привід гальмівних механізмів автомобілів складається з головного циліндра , з'єднаного трубопроводами з гальмовими циліндрами коліс. Уся система заповнюється спеціальною гальмовою рідиною, яка не роз'їдає гумові деталі системи.

Будова та принцип дії гідравлічної гальмівної системи

 Головний гальмовий циліндр автомобіля ГАЗ-53А: , а — поздовжній розріз; б—деталі; 1 — шток; 2 — захисний чохол; З і 5 —манжети; 4 — поршень; в — поворотна пружина; 7 і 9 — клапани; 8 — корпус; 10 — трійник; 11 — гальмова рідина; 12 — кришка; 13 — пробка
У головному циліндрі розміщений поршень 4 з ущільнювальними манжетами Зі 5. Поршень переміщується під дією штока 1, з'єднаного з гальмовою педаллю. Під час натискання на педаль поршень 4 нагнітає гальмову рідину через клапан 7 у робочі гальмові циліндри коліс. Після припинення натискання на педаль поршень під дією пружини 6 повертається у вихідне положення. Ця сама пружина утримує клапан 9, через який рідина повертається в головний циліндр після закінчення гальмування. Запас рідини зберігається в корпусі 8, розміщеному в одному виливку з головним циліндром. Корпус і циліндр з'єднані між собою отворами, через які рідина перетікає з корпусу в циліндр і назад.
Рівень рідини в резервуарі головного гальмового циліндраповинен бути на відстані 15...20 мм від кромки заливного отвору.
Колісний гальмовий циліндр

Колісний гальмовий циліндр
 1- колодки, 2- захисні ковпаки циліндра, 3- поршні, 4- корпус, 5- манжети, 6- штуцер, 7- трубопровід, 8- отвір для видалення повітря, 9- отвір для підведення рідини, 10- пружина

 У гальмових циліндрах коліс встановлено по два поршні З з ущільнювальними манжетами 5. Через штуцер 6 у порожнину між поршнями нагнітається гальмова рідина. Під її тиском, який приблизно дорівнює 7...8 мПА(70...80 кгс/ем2), поршні розійдуться і притиснуть колодки 1 до гальмового барабана. Під дією стяжних пружин колодок поршні гальмових циліндрів і колодки повертаються у вихідне положення.
Якщо в трубопроводи гідравлічного привода гальм потрапляє повітря, передача тиску рідиною значно погіршується, оскільки утворюються повітряні пробки і весь хід поршня головного циліндра витрачається лише на стискання повітря в системі, а поршні гальмових циліндрів коліс залишаються нерухомими і гальмування не відбувається.
Видаляють повітря з кожного гальмового циліндра через перепускний клапан, угвинчений в отвір 8. Рідина в гідравлічній системі гальм подається від головного циліндра до циліндрів коліс по металевих трубках і спеціальних гумових шлангах, які витримують високий тиск і дію масел. Така конструкція дає можливість керувати гальмами, незважаючи на коливання коліс і мостів.


Читайте також:

  1. Багатоциліндрові двигуни
  2. Втискування плоского циліндричного індентора
  3. Гільзи вільно вставляють у гнізда блока і ущільнюють знизу мідними або гумовими прокладками (кільцями), а зверху — прокладкою головки циліндрів.
  4. Головний бухгалтер
  5. Головний бухгалтер
  6. Головний економіст
  7. Головний етичний орієнтир психолога
  8. Головний правий бронх
  9. Головний «етичний парадокс» психології
  10. ДЕРЖАВА - ГОЛОВНИЙ ІНСТИТУТ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ
  11. За якими параметрами комплектують поршні при ремонті циліндро-поршневої групи?




Переглядів: 1125

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація гальмових систем. | Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.