Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Головний гальмовий циліндр

Гідравлічний привід гальмівних механізмів автомобілів складається з головного циліндра , з'єднаного трубопроводами з гальмовими циліндрами коліс. Уся система заповнюється спеціальною гальмовою рідиною, яка не роз'їдає гумові деталі системи.

Будова та принцип дії гідравлічної гальмівної системи

 Головний гальмовий циліндр автомобіля ГАЗ-53А: , а — поздовжній розріз; б—деталі; 1 — шток; 2 — захисний чохол; З і 5 —манжети; 4 — поршень; в — поворотна пружина; 7 і 9 — клапани; 8 — корпус; 10 — трійник; 11 — гальмова рідина; 12 — кришка; 13 — пробка
У головному циліндрі розміщений поршень 4 з ущільнювальними манжетами Зі 5. Поршень переміщується під дією штока 1, з'єднаного з гальмовою педаллю. Під час натискання на педаль поршень 4 нагнітає гальмову рідину через клапан 7 у робочі гальмові циліндри коліс. Після припинення натискання на педаль поршень під дією пружини 6 повертається у вихідне положення. Ця сама пружина утримує клапан 9, через який рідина повертається в головний циліндр після закінчення гальмування. Запас рідини зберігається в корпусі 8, розміщеному в одному виливку з головним циліндром. Корпус і циліндр з'єднані між собою отворами, через які рідина перетікає з корпусу в циліндр і назад.
Рівень рідини в резервуарі головного гальмового циліндраповинен бути на відстані 15...20 мм від кромки заливного отвору.
Колісний гальмовий циліндр

Колісний гальмовий циліндр
 1- колодки, 2- захисні ковпаки циліндра, 3- поршні, 4- корпус, 5- манжети, 6- штуцер, 7- трубопровід, 8- отвір для видалення повітря, 9- отвір для підведення рідини, 10- пружина

 У гальмових циліндрах коліс встановлено по два поршні З з ущільнювальними манжетами 5. Через штуцер 6 у порожнину між поршнями нагнітається гальмова рідина. Під її тиском, який приблизно дорівнює 7...8 мПА(70...80 кгс/ем2), поршні розійдуться і притиснуть колодки 1 до гальмового барабана. Під дією стяжних пружин колодок поршні гальмових циліндрів і колодки повертаються у вихідне положення.
Якщо в трубопроводи гідравлічного привода гальм потрапляє повітря, передача тиску рідиною значно погіршується, оскільки утворюються повітряні пробки і весь хід поршня головного циліндра витрачається лише на стискання повітря в системі, а поршні гальмових циліндрів коліс залишаються нерухомими і гальмування не відбувається.
Видаляють повітря з кожного гальмового циліндра через перепускний клапан, угвинчений в отвір 8. Рідина в гідравлічній системі гальм подається від головного циліндра до циліндрів коліс по металевих трубках і спеціальних гумових шлангах, які витримують високий тиск і дію масел. Така конструкція дає можливість керувати гальмами, незважаючи на коливання коліс і мостів.


Читайте також:

  1. Багатоциліндрові двигуни
  2. Втискування плоского циліндричного індентора
  3. Гільзи вільно вставляють у гнізда блока і ущільнюють знизу мідними або гумовими прокладками (кільцями), а зверху — прокладкою головки циліндрів.
  4. Головний бухгалтер
  5. Головний бухгалтер
  6. Головний економіст
  7. Головний етичний орієнтир психолога
  8. Головний правий бронх
  9. Головний «етичний парадокс» психології
  10. ДЕРЖАВА - ГОЛОВНИЙ ІНСТИТУТ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ
  11. За якими параметрами комплектують поршні при ремонті циліндро-поршневої групи?




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація гальмових систем. | Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.