Щодо заповнення реєстраційно-контрольної картки (РКК), журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян і картки (журналу) обліку
ВКАЗІВКИ
Обліку особистого прийому громадян
№
п/п
Дата прийому
Хто приймає
П.І.Б., адреса чи місце роботи, категорія/соціальний стан/ громадянина
Порушені питання
Кому доручено розгляд, зміст доручення, термін виконання
Наслідки розгляду, індекс, дата одержання відповіді від виконавця
Короткий зміст
індекси
5а
Реєстраційно-контрольна картка, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та картка (журнал) обліку особистого прийому громадян ведуться відповідно до вказівок по їх заповненню, які наведені нижче.
(Лицьовий бік)
Елементи
Пояснення до заповнення
Кореспондент
Прізвище, ім’я, по батькові автора, для колективних листів – запис “колективний” і зазначається прізвище одного із авторів
Адреса
Місце проживання або роботи, телефон заявника
Дата надходження кореспонденції
Число, місяць, рік одержання
Реєстраційний індекс
Початкова літера прізвища автора (для колективних листів, листів без підпису – відповідно “КО”, “БП”) та порядковий номер кореспонденції
Звідки одержано
Назва організації, що надіслала кореспонденцію
Дата надіслання
Число, місяць, рік надіслання кореспонденту
Індекс документа
Індекс супровідного листа організації, що переслала пропозицію, заяву скаргу
Попередні звернення
Дати і реєстраційні індекси попередніх звернень
Короткий зміст
Стислий виклад пропозиції, заяви, скарги
Резолюція
Переноситься з документа або картки (журналу) обліку особистого прийому громадян
Автор резолюції
Посада, прізвище та ініціали
Термін виконання
Зазначається відповідно до резолюції або термінів виконання, встановлених законодавством
Відмітки
Робляться у правій частині лицьового боку РКК
“Контроль” або “К”
Відмітка про контроль – у лівій частині графи – про контроль організації, що переслала і контролює виконання, у правій – про власний контроль
Вид документа
Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга; колективна, без підпису; одержано поштою, на особистому прийомі, передано через уповноважену особу
Індекси питання і підпитання
Заповнюються відповідно до форми статистичного звіту про розгляд звернень громадян в організаціях згідно з переліком питань і підпитань, визначеним відповідальними організаціями
Категорія /соціальний стан/
Дані про працівника/інвалід, ветеран війни, ветеран праці, багатодітна сім’я; робітник, службовець, підприємець, пенсіонер тощо/
Виконано за ____ днів
Зазначається фактичний строк виконання
Код РКК /0203005/
Зазначається у лівому верхньому куті лицьового боку картки за Українським класифікатором управлінської документації
Штамп “Повторно”
Ставить у прямокутнику ліворуч від відмітки про контроль під час реєстрації повторних звернень