Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Картка №8

Картка №7

Картка № 1

Інтерактивна вправа - робота в малих групах.

Утворюється 9 гр\п: ! і 2 - географами. З - демографи, 4-7 - економісти. 8 - фахівці із зовнішньоекономічних зв'язків. Кожна група вчених отримає своє завдання і, подорожуючи країною з допомогою атласу та підручника, дає відповіді на запитання.

Учні розподіляють між собою ролі: спікер, секретар, посередник, доповідач. Для роботи в групах дасться 7 хвилин, після чого доповідач повинен представити результати роботи групи (робота супроводжується мелодіями групи "Бітіз".;

Завдання для груп:

1 .Де знаходиться Великобританія'?

2.3 яких частин вона складається?

3.3 ким межує Великобританія?

4.До яких інтеграційних об'єднань вона входить?

5.Віддаленість від осередків конфліктів.

6.Як розміщена держава відносно транспортних шляхів міжнародного значення?

7. Назвіть позитивні і негативні риси ЕГП і ПГП цієї держави. Картка № 2

1.11а які корисні копалини багата Великобританія?

2.Які інші види ресурсів є у державі?

З.Чому Великобританію називають ..Гуманним Альбіоном'* ? Картка №3

1 .Який національний склад населення?

2.Які демографічні процеси характерні для Великобританії?

З.Які великі агломерації є в цій державі?

4.Що ви розумієте під поняттям ..старіння наці'Г?

5.Яка галузева структура зайнятості населення? Картка №4

1 .Що характерно для галузевої структури промисловості Великобританії?

2.Які галузі можна назвати традиційними для держави?

З.На чому базується робота ГШК Великобританії?

4.Чому підприємства чорної та кольорової металургії розміщені в основному у портових стах?

5.Виплавкою яких металів представлена кольорова металургія Великобританії? Картка №5

І.Які галузі машинобудування розвинуті у державі?

2.Назвіть найбільші центри машинобудування.

3.Назвіть великі центри хімічної промисловості.

4.Чому текстильна промисловість у державі зараз перебуває у депресії? Картка №6

1 .В чиїх руках зосереджена частина земель у Великобританії?

2.Чим, на вашу думку, зумовлено переважання у державі тваринництва над рослинництвом?

З.Які галузі тваринництва розвинуті у Великобританії?

4.Які рослини тут вирощують?

5.Наскільки сільське господарство держави спроможне забезпечити населення продуктами рчування?

1 .Який вид транспорту займає провідне місце в країні?

2.Який із видів транспорту - автомобільний чи залізничний - має більше значення у ^ликобританії?

3.Через які міста проходить головна автомобільна магістраль країни, що з'єднує південь із вніччю?

1 .Які форми зовнішніх економічних зв'язків найбільш розвинуті у Великобританії?

2.Яку продукцію Великєюританія імпортує^ а яку- експортує?

З.Які країни є головними торговельними партнерами Великобританії?

Групи завершили роботу. Закінчилося наше перебування у цій країні. Делегація виконала своє здання, і ми повертаємось на Україну. Ось ми знову у літаку.

Стюардеси (англійською і українською). Я вважаю, що перебування у нашій країні вам :одобалося. Щасливої дороги!

Тут же, на борту літака, пройде наша перша частина конференції, на якій ми поділимося гзультатами своєї праці. Коли доповідач з групи виступає, інші науковці занотовують почуте у лонку таблиці „Дізнався''. У кого виникають питання, прошу задавати їх доповідачеві.

Перша частина конференції закінчилася - ось ми і вдома.

6. Підведення підсумків, оцінювання результатів(друга частина конференції підбиття дсумків роботи делегації)

Відповіді учнів на проблемні питання уроку за технологією "ПРЕС":

І.Висловіть свою думку . поясніть у чому полягає ваша точка зору (починаючи зі слів. Я важаю ,що...)

2.Поясніть причину виникнення цієї думки, тобто, на чому ґрунтуються докази (Оскільки..., >му що...).

3.Наведіть приклади, додаткові аргументи на підтримку вашої позиції, а також факти, що гмонструють ваші докази (...Наприклад...)

4.Узагальніть свою думку (зробіть висновок, починаючи зі слів "Отже,... таким чином...").

Складання сенкану до слова Великобританія.

1 .Великобританія .

2. Острівна, постіндустріальна.

3. Знаходиться, омивається, експортує.

4. Великобританія - країна великої сімки.

5. Стабільність (Альбіон, вічність, відданість, дуб, джентльмен тощо).

Учитель. Чизбулися ваші очікування?(Учні за допомогою технології "Мікрофон" висловлюють свою думку).

Домашнє завдання:параграф «Великобританія» з підручника. Скласти порівняльну характеристику промисловості Великобританії та Німеччини за допомогою прийому «Діаграма Вена».


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Готівкові операції з платіжними картками
  3. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  4. Картка 2
  5. Картка 3
  6. Картка 3
  7. Картка 5
  8. Картка 7. Юридична етика.
  9. КАРТКА/ЖУРНАЛ
  10. Реєстраційно-контрольна картка




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коротка історична довідка | ТЕМА 1. СУТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.