Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація ремонтного обслуговування виробництва

Для забезпечення раціональної експлуатації обладнання за мінімальних витрат на промислових підприємствах створюється спеціалізоване ремонтне господарство, основними завданнями якого є:

- здійснення технічного обслуговування та ремонту основних виробничих фондів;

- монтаж нового, придбаного або виготовленого самим підприємством обладнання;

- модернізація обладнання, що експлуатується;

- виготовлення запасних частин та вузлів (в тому числі і для модернізації обладнання), організація їх зберігання;

- скорочення часу простоїв обладнання в ремонті та витрат на його проведення.

Що стосується потужності та технічної оснащеності ремонтних підрозділів, то вони залежать від масштабу основного виробництва: кількості обладнання, обсягу виконуваних робіт господарським способом, особливостей технології виробництва тощо.

На трубопроводах ремонт обладнання може виконуватися ремонтно-експлуатаційною базою, до складу якої входять ремонтна майстерня або аварійно-ремонтні бригади.

На підприємствах транспорту і зберігання нафти і газу виконується дуже великий обсяг робіт з обслуговування та ремонту обладнання, будівель, споруд. При цьому незалежно від виду ремонтованих об’єктів та їх кількості ремонтно-відновлювальні роботи проводяться з використанням різних систем ремонтів, форм і методів їх організації та способів виконання.

Системи ремонтів.Особливе значення має догляд та своєчасний ремонт обладнання на трубопроводах, об’єкти яких часто віддалені один від одного на сотні і тисячі кілометрів та працюють в умовах підвищених тисків, в агресивному середовищі та при впливі температурних коливань.

В практиці ремонтного обслуговування виробництва на підприємствах зустрічаються дві системи ремонтів: система технічного обслуговування та планових ремонтів і система ремонтів за потребами.

Система технічного обслуговування та планових ремонтів. Під системою технічного обслуговування і планових ремонтів (ТО і ПР) розуміють сукупність запланованих заходів з догляду, нагляду та ремонту обладнання. Система ТО і ПР включає технічне обслуговування (ТО), поточний ремонт (ПР) і капітальний ремонт (КР).

Технічне обслуговування - це комплекс заходів та операцій з підтримання працездатності та справності виробу при його використанні за призначенням, при очікуванні, зберіганні та транспортуванні. Воно проводиться з метою попередження прогресуючого зношування деталей і сполучень шляхом своєчасного проведення регулювальних робіт, змащування, виявлення дефектів та їх усунення. До складу ТО входить контроль технічного стану обладнання, його очищення та змащування, заміна окремих складових частин або їх регулювання з метою попередження можливих пошкоджень, а також частина робіт щодо усунення виявлених пошкоджень.

Розрізняють періодичні та сезонні технічні обслуговування. Періодичне ТО виконується через встановлені в експлуатаційних документах інтервали часу. Сезонні ТО проводяться з метою підготовки виробу до використання в певних умовах (весна, осінь, зима). Сезонні ТО проводяться тільки для виробів, що використовуються при істотних змінах навколишнього середовища протягом року.

ТО обладнання на об’єктах, що мають експлуатаційний персонал, проводиться силами цього персоналу, а на об’єктах, що не мають постійного персоналу, проводиться силами комплексних бригад ремонтників бази виробничого обслуговування чи іншого структурного підрозділу.

Комплекс робіт при проведенні періодичних ТО регламентується спеціальними інструкціями з експлуатації, які розробляються заводами-виготовлювачами обладнання. Зміст робіт із сезонних ТО визначається підприємствами, що використовують обладнання, залежно від конкретних виробничих та природних умов.

Поточний ремонт - найменший за обсягом вид ремонту, що виконується для забезпечення або відновлення працездатності обладнання, агрегату. Цей вид ремонту здійснюється в процесі експлуатації обладнання. При поточному ремонті проводиться часткове розбирання обладнання, ремонт окремих вузлів або заміна зношених деталей, збирання, регулювання та випробування згідно з інструкцією з експлуатації. Ті вузли обладнання, що потребують ремонту, замінюються заздалегідь відремонтованими із резерву бази виробничого обслуговування чи інших ремонтних структур. Всі несправні вузли та агрегати, що зняті з обладнання, відправляються на ремонт на бази виробничого обслуговування або спеціалізовані ремонтно-механічні заводи.

Поточні ремонти на місці експлуатації здійснюються силами комплексних бригад відповідних ремонтних баз, а за необхідності залучається і експлуатаційний персонал. Поточні ремонти, що потребують застосування спеціальної оснастки та обладнання, проводяться на відповідних спеціалізованих ремонтних базах ( базах виробничого обслуговування, ремонтно-механічних заводах тощо).

Капітальний ремонт - це найбільший за обсягом та складністю ремонт, метою якого є повне або близьке до повного відновлення ресурсу агрегату із заміною (відновленням) будь-яких його частин, включаючи і базові. Отже, завдання капітального ремонту полягає у приведенні агрегату в стан, який повністю відповідав би його призначенню, класу точності та продуктивності згідно із чинними стандартами чи технічними умовами. При капітальному ремонті проводиться повне розбирання обладнання, миття та дефектація деталей і вузлів, ремонт, збирання, регулювання, випробування під навантаженням та фарбування.

Система ремонтів за потребами. Крім системи планових ремонтів, в практиці може траплятись і система ремонтів за потребами, суть якої полягає в тому, що ремонт обладнання проводиться тільки тоді, коли цього вимагає його технічний стан, коли подальша експлуатація стає неможливою через значне зношення, при виникненні аварій тощо. Виникнення аварійних ситуацій дуже часто пов’язане із наявністю скритих дефектів обладнання, трубопроводів, а також природними факторами.

Ремонт за потребами відноситься до категорії позапланових (аварійних) та відновлювальних ремонтів. Необхідність в аварійному ремонті може виникнути в результаті непередбаченого виходу обладнання з ладу. Відновлювальний ремонт має своїм об’єктом ті елементи основних фондів (обладнання, споруди і т.д.), подальша експлуатація яких неможлива .


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  7. Автоматизація виробництва
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Адміністративно-територіальна організація
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  12. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів




Переглядів: 2392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5 Організація допоміжних і обслуговуючих виробництв | Організація енергетичного обслуговування виробництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.