Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

Завдання.

За допомогою карти «Світовий океан» визначте походження великих островів Індійського океану. Нанесіть їхні назви на контурну карту!

Розповідь учителя.

Таким чином, рельєф дна Індійського океану своєрідний: наявна велика кількість підводних каньйонів та хребтів, осадові відкладі досить потужні, материкові схили круті, у межах розломів активні відбуваються глибинні процеси.

Клімат Індійського океану теплий,

з плюсовою температурою, яка біля екватора дорівнює +20... +27 °С. Опади: 500 мм/рік -І на сході, 1000 мм/рік — на заході, 250 мм/рік — на півдні.

В атмосфері над Індійським океаном спостерігаються сильні вітри: урагани, тайфуни (з китайської — «великий вітер») — тропічні циклони штормової та ураганної сили, які найчастіше виникають із серпня по жовтень. Мусонна циркуляція атмосфери змінює напрям океанічних течій, тому течії Індійського океану двічі на рік повертають у зворотній бік.

Органічний світ Індійського океану

На дні зростають бурі, червоні та зелені водорості, на глибині 5—25 м — морська! трава посіданія. Тваринний світ представлений літаючими рибами! тунцями, акулами, морськими черепахами, морськими зміями, крабами, численними молюсками, голошкірими. Трапляються кашалоти, корали, морські слони, морські леопарди, південні кити та ін. Біля берегів Південної Африки багато морських зірок, в антарктичних районах мешкають тюлені, альбатроси, пінгвіни.

За допомогою тексту підручника назвіть мінеральні ресурси, що видобуваються в Індійському океані. Визначте проблеми, пов'язані з їх видобуванням.

Розповідь учителя.

До просторів Індійського океану прилягають території країн чотирьох материків, зокрема, Індії, ПАР, Пакистану та ін. Економічне значення океану в розвитку судноплавства й інших видів сполучення, рибальства та інших морських промислів дуже велике.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями і завданнями.

1. Назвіть материки, які омиває Індійський океан. Покажіть їх на карті.

2 У чому полягають особливості географічного положення Індійського океану?

3. Які великі острови є в Індійському океані?

4. Як мусони впливають на рух водних мас Індійського океану?

5. Які країни лідирують у видобуванні нафти в Індійському океані?

6. З природою якого океану — Тихого чи Атлантичного — природа Індійського океану має більше спільних рис?

ПІДСУМОК УРОКУ

Заключне слово вчителя:

— більша частина Індійського океану розташована у Південній півкулі, що обумовлює особливості його природи, як і північне сусідство материка Євразія;

— особливою рисою клімату Індійського океану є мусонна циркуляція водних мас, солоність та температура яких — найбільші на планеті;

— в Індійському океані знайдені та розробляються найбільші в світі родовища нафти.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати відповідний текст у підручнику.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання . | Урок 11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.