МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання.План
1. За допомогою фізичної карти Північної Америки охарактеризуйте географічне положення материка за типовим планом. Зокрема визначте назви та географічні координати крайніх точок материка. Північна – мис Мерчісон, 73 пн.ш.,95 зх.д.; 2. Нанесіть на контурну карту знайдені географічні об’єкти. 3. Визначіть протяжність материка із заходу на схід та з півночі на південь. 4. Порівняйте географічне положення Північної і Південної Америки. Розповідь учителя. Під час виконання завдання ви побачили, що у характеристиці географічного положення Північної Америки велике значення мають острови, півострови, затоки. Історія походженя деяких назв дуже цікава та надає можливість дізнатися про відкриття певних географічних об’єктів. Гудзонова затока названа на честь англійського мореплавця Генрі Гудзона, який відкрив її у 1610р.(його прізвищем названа також протока). Назва півострова Лабрадор перекладається з португальської як „землероб”. Назва півострова Флоріда перекладається з іспанської як „квітучий” Назва півострова Юкатан перекладається з мови його мешканців як „не розумію”: саме так вони відповіли на запитання європейців,як називається ця земля. Дещо про історію відкриття материка ви вже знаєте: офіційною датою відкриття Північної Америки вважається 12 жовтня 1492р.,коли перша експедиція Христофора Колумба дісталася одного з Багамських островів Самана. Вам також відомо, чому материк носить назву іншого дослідника – Амеріго Веспуччі. У 1648 році Семен Дежнєв вперше пройшов протоку, що відокремлює материк від ЄВРАЗІЇ. У 1725-1730рр. російська експедиція під керівництвом Вітуса Берінга ( за походженням датчанина) пройшла між Чукотським півостровом та Аляскою (тобто Берінговою протокою), дісталася Північної Америки та відкрила деякі острови Алеутської гряди. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями та завданнями. 4. Переселенці переважно з яких європейських країн освоювали Північну Америку? Як це відбилося у назвах географічних об’єктів? ПІДСУМОК УРОКУ Читайте також:
|
||||||||
|