МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Завдання.План Урок 36 ТЕМА:Географічне положення Євразії. Історія відкриття та освоєння материка. МЕТА: Н: сформувати в учнів систему знань про основні риси географічного положення Євразії, вивчити номенклатуру, охарактеризувати дослідження окремих районів Євразії. В: Виховувати точність і уважність, трудову і мовну культуру Р:закріпити практичні вміння учнів складати географічну характеристику материка за допомогою карти; поглибити та систематизуватизнання учнів про відкриття та дослідження у світі. Обладнання: фізична карта Євразії , атласи, підручники, каритни природи материка Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу ХІД УРОКУ: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. 1. За яким планом вивчають материк? МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Материк Євразія колиска нашої культури і цивілізації. Чи відомо вам, що на нашому материку є місця, де не ступала нога людини. Де вони? Дослідження у Євразії продовжуються. Сьогодні ми подорожуватимемо малодоступними районами Євразії. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. За допомогою фізичної карти Євразії охарактеризуйте географічне положення материка за типовим планом. Зокрема визначте назви та географічні координати крайніх точок материка. Північна – мис Челюскін.; 2. Нанесіть на контурну карту знайдені географічні об’єкти. 3. Визначіть протяжність материка із заходу на схід та з півночі на південь. 4. Порівняйте географічне положення Євразії і Північної Америки. 2Номенклатуру вивчаємо у вигляді гри. Учні показують об’єкти за завданнями класу. Список об’єктів із Практичної роботи І Географічне положення ‑ західна – м. Рока; східна – м. Дєжньова; північна – м. Челюскіна; південна – м Піай. 2. Моря: Азовське; Чорне, Середземне, Балтійське, Баренцове, Карське, море Лаптєвих, Східно-Сибірське, Північне, Берингове, Охотське, Японське, Жовте, Східно-Китайське, Південно-Китайське, Андаманське, Аравійське, Червоне. 3. Затоки: Біскайська, Перська, Бенгальська. 4 Протоки: Ла-Манш, Гібралтарська, Босфор, Берінгова, Малаккська. 5. Острови: Великобританія, Ірландія, Сицилія, Шпіцберген, Нова Земля, Сахалін, Японські острови, Тайвань, Зондські острови, Філіппінські острови, Молуккські острови, Шрі-Ланка, Кіпр, Сардінія, Корсіка. 6. Півострови: Скандинавський, Таймир, Чукотський, Камчатка, Корея, Індокитай, Малакка, Індостан, Аравійський, Мала Азія, Балканський, Піренейський.
За допомогою тексту підручника заповнити таблицю
Прослухати повідомлення про дослідників. Учням пропонується підготувати і задати запитання до повідомлень. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями та завданнями. ПІДСУМОК УРОКУ Міні – практикум Учням пропонується показати на карті - Об’єкти номенклатури - Райони, які вивчали мандрівники - Крайні точки
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати відповідний текст у підручнику. Скласти словник понять з теми рельєф і будова земної кори за бажанням. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||||
|