Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

План

Урок 35

ТЕМА: Населення та політична карта Північної Америки.

МЕТА: Н: поглибити систему знань учнів про формування та склад населення Північної Америки; сформувати в учнів уявлення про особливості політичної карти материка; В: Виховувати цікавість до предмету, мовну культуру.

Р: удосконалити практичні навички учнів працювати з картами атласу.

Обладнання: політична карта Північної Америки, атласи, підручники.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями.
1. Яка сучасна кількість населення світу?
2. Як формувалося населення Північної Америкия?
3. Що відображує політична карта?

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Розповідь учителя.

Населення Північної Америки, як і Південної, сформувалося внаслідок європейської колонізації материка. Але склад населення цих двох материків дуже різний: якщо у Південній Америці переселенці змішувалися з корінним населенням, то у Північній Америці більша частина індіанців була винищена колонізаторами чи витиснена у резервації, вихід за межі яких ще на початку 20 ст. вважався злочином. Інші особливості населення Північної Америки, ми розглянемо на сьогоднішньому уроці.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Народи Північної Америки
  2. США – найрозвинутіша країна материка

Розповідь учителя.

У наш час на території Північної Америки мешкає близько 460 млн. чол., причому переважна більшість у США, а також на півдні материка. Саме з цих районів почалася європейська колонізація Північної Америки.

найменш заселені північні частини материка, да мешкають преважно аборигени – індіанці, ескімоси, алеути (представник монголоїдної раси).

Основна маса населення Північної Америки ‑ вихідці з європейських країн, тому на материку переважає англійська мова, у Канаді розмовляють ще французькою, у Мексиці державною мовою є іспанська.

20 млн чол. (5%) населення материка представник негроїдної раси.

Аборигенів індіанців дуже мало – 1%

Найбільша густота населення на островах Карибського моря та на материковій частині Центральної Америки – понад 200 тис на км2. Густо заселені також східна частина материка та район Великих озер.

На території самого материка розташовані три великі країни – США, Канада, Мексика і близько 20 невеликих – Панама, Гватемала, Куба, Нікарагуа, Трінідад і Тобаго тощо – на перешийку та прилеглих островах.

Докладніше розглянемо деякі з цих країн.

Сполучені Штати Америки – найрозвиненіша країна світу. Площа одна з найбільших – 9,373 млн км2.
Населення ‑ 277 млн чол.,які носять спільну назву „американці”, хоча є вихідцями з різних країн світу, насамперед із Європи (існує досить численна українська діаспора).
Міське населення складає приблизно77% від загальної кількості.
Міст-„мільйонерів” у США 6, міських агломерацій (злиття міст одне з одним та з передмістям) – понад 40

Державний лад США – федеративна республіка у складі 50 штатів та федерального (столичного) округу Колумбія. Столиця – Вашингтон. Офіційна мова – англійська.

За економічними показниками США міцно утримують світове лідерство.

Промисловістьвідрізняється високим рівнем розвитку, випускає як масову, так і унікальну, складну продукцію.
Найрозвиненіші галузі промисловості – автомобільна, нафтова та нафтопереробна, авіакосмічна та інші. Промисловість контролюють гігантські об’єднання – транснаціональні корпорації (ТНК), представництва та філії яких розповсюджені далеко за межами країни.

Сільське господарство США також має високий рівень розвитку, основною формою ведення сільськогосподарського виробництва є ферми, що виробляють продукцію на продаж. Сільське господарство США багатогалузеве, забезпечує не тільки внутрішні потреби країни, а й вивезення за межі держави для продажу на світових ринках. Вивозять пшеницю, кукурудзу, рис тощо.

Транспотр США також високорозвинений, представлений усіма видами. Основну роль відіграє автомобільний транспотр (найбільший автомобільний парк світу)

За допомогою карт атласу та тексту підручника складіть аналогічну характеристику Канади.

Розповідь учителя.

Значну роль у житті Канади відіграє українська діаспора, яка нараховує понад 1 млн чол. Українці почали переїжджати до Канади на початку 20 ст.,насамперед із земель, що тоді перебували у складі Австро-Угорщини. Компактне розселення дозволило українцям зберегти звичаї та мову. Українці зробили великий внесок в освоєння канадських прерій, зараз значний вплив на політичне життя країни має Союз українців Канади, що об’єднує понад 30 тис. чол. Функціонують навчальні та дослідницькі, культурні та музейні українські заклади, проводяться щорічні національні фестивалі тощо.

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями та завданнями.

1. Скільки людей проживає на території Північної Америки?
2. Яка густота населення материка?
3. Які країни розташовані в Північній Америці? Покажіть їх на карті.
4. Порівняйте географічне положення США та Канади.
5. Чим відрізняється політична карта Північної Америки від політичної карти Південної Америки?

ПІДСУМОК УРОКУ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати відповідний текст у підручнику.
Скласти за планом характеристику Мексики.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 34 | Завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.