Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



На це повинні бути націлені

· плановані прес-релізи,

· рекламні оголошення,

· зустрічі й

· всі інші контакти організації.

Cтратегия складання й поширення повідомлень (закликів, гасел) повинна бути дуже конкретною.

Існують випробувані часом прийоми, що дозволяють переборювати розбіжності в позиціях коммуникатора (організації) і установках цільової аудиторії або громадськості. Приведемо деякі з них:

• використовуйте засоби інформації, найбільш наближені до позиції аудиторії;

• використовуйте джерело комунікації, що користується найбільшою довірою аудиторії по конкретному питанню;

• зводьте до мінімуму розбіжності в позиціях комунікатора й аудиторії;

• шукайте ототожнення себе з аудиторією за допомогою лексики, гумору та ін., тобто за межами проблеми, що роз'єднує вас;

• доводьте, що позиція комунікатора збігається з думкою більшості, показуючи при цьому, що ця більшість перебуває в самій аудиторії;

• показуйте розбіжності між групами аудиторії, якщо це допоможе домогтися позитивної реакції. Можна надходити й навпаки;

• модифікуйте повідомлення в інтересах організації.

 

Складання повідомлення для засобів інформації і їхніх працівників вимагає уваги до тому, чи заслуговує воно бути новиною. Традиційними критеріями, якими, виходячи з потреб общественно-сти, користуються працівники засобів інформації, отут виступають:

1. Впливовість— кількість людей, на яких повідомлення зробить вплив, серйозність наслідків, безпосередній зв'язок між причиною й наслідком, моментальність впливу. Даний критерій застосуємо не тільки до новин, але й до всякої інформації.

2. Близькість — дистанція між аудиторією й проблемою або питанням, що її хвилює. Цей критерій указує на те, що зв'язок з місцевими проблемами або подіями, як правио, підсилює цінність новин.

3. Своєчасність — новини мають властивість швидко застарівати. Цей критерій пояснюють, чому журналісти й засоби інформації так ганяються за новинами й чому друковані засоби інформації не можуть змагатися в питаннях своєчасності з радіо й телебаченням. У підсумку газети більше зацікавлені в питаннях «чому», «як», ніж «коли», хоча не секрет, що щоденні газети також зацікавлені в питаннях своєчасності інформації.

4. Популярність — впізнаваємість або популярність. Як правило, багато з людей виявляють цікавість до відомих особистостей. Популярність означає, що журналісти і їхній читачі, слухачі цікавляться особистим життям політичних і суспільних діячів.

5. Новизна — щось незвичайне, екстравагантне, що йде врозріз із нормами, дивне. Дехто називає новини відхиленням від норми. Журналісти добре розуміють, що людей залучає нове, унікальне, несподіване.

6. Конфлікт — страйки, сутички, протиріччя, війни, злочини, політика й спорт. Дуже часто конфлікти становлять основну частину новин не тому, що вони цікавлять журналістів, а тому, що засобу інформації прагнуть задовольнити попит людей на сенсації. Конфліктні ситуації нерідко оголюють сховані проблеми, підказують, що є добро, а що зло, спрощують подання про переможців і переможених.

 

Пиэрмену варто складати повідомлення так, щоб вони заслуговували бути новиною незалежно від того, де будуть поширюватися. Повідомлення повинні бути зрозумілими, без зайвих ускладнень, спеціальної лексики, скорочень і легко сприйматися.


Читайте також:

  1. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  2. Відповідно, за першооснову джерел погашення кредиту, безумовно, повинні прийматися стабільні доходи клієнта — заробітна плата, надходження від акцій та інше.
  3. Всі умови — істотні, звичайні і випадкові — після укладання договору стають однаково обов’язковими і сторони повинні додержуватися їх.
  4. До початку монтажу газових вводів повинні бути загерметизовані вводи в підвальні приміщення всіх інженерних комунікацій.
  5. Лістинги програм захисту інформації, що містять банківську таємницю, повинні зберігатися банком на захищених серверах або електронних носіях.
  6. Незалежно від повноти регламентації в Кримінальному процесуальному законі всі процесуальні документи повинні відповідати певним вимогам.
  7. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
  8. Основні форми статистичної звітності, які повинні подавати підприємства готельно-ресторанного господарства
  9. Планові показники за спеціальним фондом кошторису розпорядників у формах звітності повинні відповідати даним обліку, який ведеться органами Державного казначейства.
  10. Проте, ви не повинні забувати про BATNA ваших опонентів.
  11. Сторони господарського договору повинні виконувати свої зобов’язання на підставі таких принципів.




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індикатором характеру події - його спонтанності, підготовленості або трюкацтва - виступає головна мета, заради якого воно влаштовується. | Свобода надання послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.