МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮСуть концепції логістики заключається в управлінні матеріальними та інформаційними потоками, орієнтованому на ефективне використання потенційних можливостей для розв’язку задач фізичного переміщення продукції з метою задоволення потреб споживачів у транспортно – експедиційних послугах і постачальницько – збутових роботах. Суть концепції маркетингу заключається в управлінні виробництвом, просуванням на ринок та реалізації продукції, орієнтованої на попит. Важливим для розуміння суті розподільчої логістики є розгляд питання про взаємозв’язок і відмінність з маркетингом. Взаємозв’язок та відмінність логістики та маркетинг Логістичні центри дистрибуції Мережа, через яку здійснюється розподіл матеріального потоку, є значимим елементом логістичної системи. Розподільчі центри, або логістичні центри дистрибуції інтегрують діяльність учасників логістичних процесів, серед яких виробники, транспортники, торговельні підприємства, споживачі. До основних завдань логістичних центрів дистрибуції належать: · цілодобе, всебічне обслуговування логістичного продукту, · надання різноманітних послуг у сфері складування, в тому числі процедур комплектації та декомплектації вантажів, упакування, позначення, санітарного контролю, · забезпечення можливості перевантаження товарів з одного засобу транспорту на інший, надання послуг ремонтними закладами, автозаправками, · надання фінансових та консультаційних послуг при виборі форм та методів обслуговування вантажу, юридичного та митного обслуговування. Основні завдання цих центрів зумовлені необхідністю забезпечення стандартизації транспортних та складських систем, автоматизації завдань з переміщення логістичних продуктів, координації дій учасників дистрибуційної мережі. Як приклад логістичного центру дистрибуції можна привести центр у Рейні (ФРН) з поверхнею 76 га, великий транспортно-складський комплекс, включений до європейської мережі центрів логістичних послуг [11]. На території центру знаходяться: контейнерний термінал (на площі 6 га) для перевантаження контейнерів, денний оборот 210 контейнерів, комплекси універсальних складів, холодильників, митні склади, ремонтні майстерні, автозаправки, готелі. У цих двох концепціях виділяється пріоритетна роль споживачів, а не виробників. Логістика і маркетинг є по суті частинами єдиного процесу – процесу задоволення потреб споживачів. Вони невіддільні один від одного, так як в сукупності зумовлюють політику та характер постачання, виробничої та збутової діяльності суб’єктів ринкових відносин. У той же час з питання взаємозв’язку маркетингу і логістики спеціалісти розділились на 3 групи. Одні вважають, що логістика виникла і має право існувати як розділ теорії маркетингу. Наступні аргументи: у 1960-х роках з концепції маркетингу виділився ряд проблем, пов’язаних з фізичними процесами забезпечення ресурсами (матеріальними, трудовими) та з раціоналізацією фізичних процесів збуту в умовах конкуренції. В основі даного процесу лежала об’єктивна причина – суттєвий ріст сукупних витрат на утримання запасів і організацію транспортних перевезень. Предметом досліджень стали питання, пов’язані з просуванням матеріальних ресурсів каналами розподілу. Це стало причиною формування концепції логістики. Прихильники даної позиції стверджують, що якщо маркетинг – це весь процес реклами, формування попиту, управління продажами, то фізичний розподіл продукції – це частина цього процесу і регулює складування, зберігання і переміщення готової продукції до покупців. Спеціалісти іншої групи вважають, що, можливо, так було раніше, однак зараз маркетинг можна розглядати як розділ теорії та практики логістики. З точки зору логістичного підходу слід розрізняти концепцію маркетингу як загальну філософію бізнесу та як функціональну діяльність служби збуту, яка вивчає ринок збуту, формує політику цін, організовує рекламу і т. д. Третя точку зору: маркетинг і логістика – самостійні напрямки виробничо–господарської діяльності, які тісно інтегровані між собою. Однією з важливих функцій логістики є організація матеріально–технічного забезпечення споживачів, причому забезпечення точно в термін, за вигідними цінами на послуги логістичного характеру при мінімальних сукупних витратах. Щоб виконати ці вимоги і задовольнити мотивації споживачів, необхідна активна маркетингова діяльність. У той же час неможливо ефективно просувати товари на ринок, якщо не враховувати питання логістичного сервісу (особливо в умовах насичення ринку).Таким чином, логістика та маркетинг представляють собою дві рівноправні концепції з єдиними цілями, але різним інструментарієм і предметом інтересів. Якщо маркетинг займається виявленням і стимулюванням попиту, то логістика повинна задовольнити сформований маркетингом попит з мінімальними витратами.
1. У чому полягає принципова відмінність розподільчої логістики від збуту? 2. Які завдання розв’язує розподільча логістика на мікро- і макрорівні? 3. Перерахуйте найважливіші функції розподільчої логістики. 4. Які види логістичних каналів ви знаєте? 5. Що дає виробникам використання каналів дистрибуції? 6. Як класифікуються торгові посередники? 7. Які функції виконують логістичні посередники в дистрибуції. 8. Викладіть сутність логістичного центру дистрибуції. 9. Поясніть зв’язок маркетингу і логістики в системі «4Р» (ціна, товар, просування і збут). 10. Обґрунтуйте інтеграцію логістики і маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||
|