Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи торгових посередників у каналах розподілу

 
 

 


Дилери – це гуртові (рідше роздрібні) посередники, які здійснюють операції від свого імені і за свій рахунок. Вони купують товар за договором поставки. Таким чином, дилер стає власником продукції після повної оплати поставки. Стосунки між виробником і дилером розриваютьсяпісля виконання всіх умов договору поставки. Проте взаємовідносини виробника з дилерами останнім часом набувають різних форм через бажання виробників формувати вертикальні канали розподілу. При цьому дилери отримують привілеї, об’єднуючи в своїх руках ряд послідовних етапів процесу виробництва і розподілу. У логістичному ланцюгу дилери займають позицію, найближчу до кінцевих споживачів.

Дистриб’ютори – гуртові і роздрібні посередники, які здійснюють операції від імені виробника за свій рахунок. Як правило, виробник надає дистриб’ютору право торгувати своєю продукцією на визначеній території і протягом визначеного періоду. Таким чином, дистриб’ютор не є власником продукції. Дистриб’ютор може діяти і від свого імені. В такому випадку в рамках договору про надання права торгівлі укладається договір поставки. В логістичному ланцюгу дистриб’ютори зазвичай займають місце між виробником і дилерами.

Комісіонери – це гуртові і роздрібні посередники, які діють від свого імені і за рахунок виробника. Комісіонер не є власником продукції, яку продає. Виробник (чи комітент в даній ситуації) залишається власником продукції до її передачі і оплати кінцевим споживачем. Договір про поставку продукції укладається від імені комісіонера. Винагорода комісіонера становить певний відсоток від суми проведеної операції або різницю між ціною, встановленою комітентом, і ціною реалізації.

Агенти – посередники, які виступають представниками чи помічниками іншої особи (принципала). Як правило, агенти є юридичними особами. Агент заключає угоду від імені і за рахунок принципала. За обсягом повноважень виділяють дві категорії агентів. Універсальні агенти здійснюють будь-які юридичні дії від імені принципала. Генеральні агенти укладають лише ті угоди, які зазначені у дорученні. За свої послуги агенти отримують винагороду як за тарифами, так і за домовленістю з принципалом. Найпоширеніший вид оплати послуг агентів – відсоток від укладеної угоди.

Брокери – посередники, в обов’язки яких входить зведення контрагентів. Брокери не є власниками продукції, як дилери, і не розпоряджаються продукцією, як дистриб’ютори, комісіонери чи агенти. На відміну від агентів, брокери не мають договірних відносин з жодною із сторін, які укладають договір і діють лише на основі окремих доручень. Брокери винагороджуються лише за продану продукцію.

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  3. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  9. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  10. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  11. Аналіз розподілу прибутку підприємства
  12. Аналіз розподілу прибутку.




Переглядів: 3049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Логістичні канали та логістичні посередники , їх класифікація | ЗАПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.