МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір засобів впливуМодель експоційного згладжування з поправкою на тренд. Проста модель експоційного згладжування. Новий прогноз= αх (фактичний результат в останньому періоді) + (1-α)х (прогноз в останньому періоді), тобто Ft+1= αAt + (1-α)Ft. Константу згладжування α дослідник вибирає з відрізка (0,1). В умовах стабільності частіше αє (0,2;0,4). Будуємо прогноз методом простого згладжування, а потім корегуємо його з поправкою на тренд за допомогою формули: Прогноз з урахуванням тренда FITt = прогноз Ft + тренд Tt. Тренд Тt = (1-b)Tt-1 + b(Ft – Ft-1), де Tt і Tt-1 - загладжуваний тренд в періоди t і (t-1) , b - константа згладжування. Питання для самоконтролю. 1. Дайте означення тимчасового ряду. 2. Назвіть фактори які формують значення тимчасового ряду. 3. Що таке тренд? 4. Що таке циклічне коливання тимчасового ряду? 5. Що таке випадкові фактори? 6. Адитивна модель тимчасового ряду. 7. Мультиплікативна модель тимчасового ряду. 8. Назвіть основні кроки побудови тимчасового ряду. 9. Що таке автокореляція? 10. Сформулюйте критерій Дарбіні-Уотсона. 11. Проста модель експоційного згладжування. 12. Модель експоційного згладжування з поправкою на тренд. Tt
До них відносять: рекламу, паблік рілейшинз (зв’язки з громадськістю), стимулювання збуту, персональний продаж Таблиця 1 Переваги та недоліки елементів комплексу просування
Рис.3. Процес планування реклами
Рис.4. Елементи розробки рекламного звернення
Графік рекламної кампанії на місяць
Рис.5. Процес стимулювання збуту
Рис.6. Цілі стимулювання збуту
Рис.7. Засоби стимулювання збуту Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|