Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір засобів впливу

Модель експоційного згладжування з поправкою на тренд.

Проста модель експоційного згладжування.

Новий прогноз= αх (фактичний результат в останньому періоді) + (1-α)х (прогноз в останньому періоді), тобто Ft+1= αAt + (1-α)Ft.

Константу згладжування α дослідник вибирає з відрізка (0,1). В умовах стабільності частіше αє (0,2;0,4).

Будуємо прогноз методом простого згладжування, а потім корегуємо його з поправкою на тренд за допомогою формули:

Прогноз з урахуванням тренда FITt = прогноз Ft + тренд Tt.

Тренд Тt = (1-b)Tt-1 + b(Ft – Ft-1), де Tt і Tt-1 - загладжуваний тренд в періоди t і (t-1) , b - константа згладжування.

Питання для самоконтролю.

1. Дайте означення тимчасового ряду.

2. Назвіть фактори які формують значення тимчасового ряду.

3. Що таке тренд?

4. Що таке циклічне коливання тимчасового ряду?

5. Що таке випадкові фактори?

6. Адитивна модель тимчасового ряду.

7. Мультиплікативна модель тимчасового ряду.

8. Назвіть основні кроки побудови тимчасового ряду.

9. Що таке автокореляція?

10. Сформулюйте критерій Дарбіні-Уотсона.

11. Проста модель експоційного згладжування.

12. Модель експоційного згладжування з поправкою на тренд. Tt

 


 

До них відносять: рекламу, паблік рілейшинз (зв’язки з громадськістю), стимулювання збуту, персональний продаж

Таблиця 1

Переваги та недоліки елементів комплексу просування

 

Засоби впливу Направ-лення Переваги Недоліки
Реклама Масове Ефективний засіб для охоплення великих кількостей споживачів. Здатність до умовляння Висока вартість. Труднощі щодо організації зворотного зв’язку
Паблік рілейшинз Масове Здійснюється через носія інформації, що заслуговує на довіру. Висока інформативність. Широке охоплення споживачів. Більша довіра з боку споживачів. Труднощі у налагоджуванні контактів з засобами масової інформації. Низький рівень контролю за публікаціями.
Стимулювання збуту Масове Ефективний засіб швидко змінити поведінку споживачів. Гнучкість. Привабливість. Інформативність. Легко дублюється конкурентами. Може бути неправильно використане.
Персональний продаж Особисте Безпосередній зворотній зв’язок. Переконливість. Можливість передачі складної інформації. Висока вартість

 

 
 
1. Вибір цільового ринку (цільової аудиторії) та визначення цілей реклами

 

       
 
 
   
5. Складання графіку виходу реклами
 
   
6. Оцінювання ефективності реклами

 


Рис.3. Процес планування реклами

 

 

 

 


 

 

Рис.4. Елементи розробки рекламного звернення

 

 

Графік рекламної кампанії на місяць

 

 

Засоби реклами
Реклама у пресі                                                          
„Бізнес”                                                          
„Теленеделя”                                                          
Телебачення                                                          
Ранковий час                                                          
Денний час                                                          
Вечірній час                                                          
Виставки                                                          

 

 

 
 

 


Рис.5. Процес стимулювання збуту

 

 
 
Цілі стимулювання споживачів: ü Швидке збільшення обсягу продажу ü Заохочення споживачів випробувати новий товар ü Заохочення прихильників певної торгової марки та постійних покупців до повторних купівель ü Зниження часових коливань попиту

 

 


Цілі стимулювання збуту
Цілі стимулювання торгових посередників: ü Стимулювати замовлення великих партій товару ü Залучення нових дистриб’юторів, торгових агентів до співпраці ü Спонукати роздрібну торгівлю розширити товарну номенклатуру, формувати товарні запаси, відводити кращі місця на полицях, більше місця на вітринах, рекламувати товар ü Заохочувати обмін досвідом у реалізації певного товару

 

         
 
 
 
 
   
Цілі стимулювання власного торгового персоналу: ü Збільшити обсяг збуту продукції ü Стимулювання ефективної діяльності відділів збуту ü Мотивація праці торгового персоналу

 

 


Рис.6. Цілі стимулювання збуту

 

       
   
 
Засоби стимулювання збуту
 

 

 


 

Рис.7. Засоби стимулювання збуту


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  4. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  5. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  6. Амортизація основних засобів
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Амортизація основних засобів.
  9. Аналіз відхилень від нормативів та їх впливу на прибуток
  10. Аналіз впливу постачальників
  11. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  12. Аналіз ефективності використання основних засобів.




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мультиплікативна модель тимчасового ряду. | Основи теорії прийняття рішень. 2. Процес прийняття рішень. 3. Методи обгрунтування управлінських рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.