МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Логістичні інформаційні системиРис.8.1. Інформаційна піраміда підприємства
Оперативний рівень інформаційної піраміди призначений для керівників підрозділів, насамперед керівників служб збуту і постачання, відповідальних за реалізацію окремих програм дій і функціонування підпорядкованого їм персоналу. Отже, можна сказати, що цей рівень використовується основною частиною менеджерів підприємства, забезпечуючи їх інформацією, необхідною для успішного оперативного управління усією фірмою. Тут проводять моніторинг доцільності здійснюваних дій – у матеріальному і людському аспектах, а в зв’язку з тим персонал, який працює на цьому рівні, очікує інформацію про поведінку покупців вироблених підприємством виробів, про коливання пропозиції і попиту у співвідношенні із використовуваними інструментами впливу. Досягнення цілей середнього рівня управління можливе при використанні інформації, яка є необхідною для тактичного управління. Відділ маркетингу фірми, виконуючи маркетингові плани для окремих сфер діяльності, потребує стратегічних даних. Стратегічне управління – це вищий рівень управління, і здійснюється воно вищим керівництвом підприємства, а тактичні, поточного характеру плани і рішення щодо них приймають керівники середньої ланки, тому що тактичні плани розробляють відповідно до стратегічних планів, деталізуючи і розвиваючи їхні основні напрямки на коротший період часу. Природно, й інформація, необхідна для ухвалення рішення щодо їхнього виконання, відрізняється від інформації першого і другого рівнів піраміди. Вона повинна враховувати ступінь реалізації попередніх планів, а також дані, що стосуються змін, які відбуваються в поведінці елементів мікро- і макросередовища. Тому підсистема стратегічного управління органічно пов’язана з основними потоками інформаційної логістичної системи підприємства. Нарешті – безпосередній керівник усього підприємства, проводячи оперативні засідання зі своїми консультантами з основних підрозділів фірми (у разі потреби – із персоналом нижчого рівня), базуючись на проведеному ними аналізі сформованої на ринку ситуації (користуючись усім складом даних, виробленим логістичною інформаційною системою), вибирає відповідну до свого досвіду концепцію і приймає остаточне рішення про здійснення конкретних дій.
Ще донедавна основні проблеми, що стояли перед творцями логістичних систем, ставилися до сфери фізичних потоків товарів і сировини. Під інформаційним забезпеченням фізичного процесу прямування товарів від постачальника до споживача мали на увазі лише супровідну інформацію. З поширенням логістичних систем на підприємствах все більш відчутною стала необхідність впровадження в практику логістичних інформаційних систем, які дозволили б об’єднати в єдине ціле всі логістичні підсистеми (логістику постачання, виробничу логістику, логістику розподілу, складування та ін.). Успішному впровадженню цієї концепції у життя сприяло розуміння того, що інформація на сучасному рівні розвитку суспільного виробництва – це самостійний виробничий чинник, потенційні можливості якого відкривають широкі перспективи для зміцнення конкурентоспроможності фірми. Логістична інформаційна система (ЛІС) – це певним чином організована сукупність взаємопов’язаних засобів обчислювальної техніки, інформаційного та програмного забезпечення, що дозволяє здійснювати управління матеріальними потоками. Логістична інформаційна система виконує чотири основні функції: · комунікація з клієнтом задля досягнення певного рівня обслуговування, · планування виконання замовлення згідно з вимогами клієнта (час, простір і т.д.), · координація логістичної діяльності в часі і просторі учасників логістичного ланцюга, · контроль виконання замовлень, зокрема моніторинг фізичного переміщення товарів. Отже, ЛІС як засіб логістичного управління матеріальним потоком на підприємстві повинна відповідати основній вимозі – можливості функціонувати в режимі реального масштабу часу, оскільки саме це визначає умови формування ефективності логістичних систем. Це означає, що інформаційна система має бути надійною, еластичною (з точки зору адаптації), відкритою та продуктивною і ефективною (з точки зору співвідношення витрат і результату). Об’єктом інформаційної логістики є інформаційний потік. Відповідно управління цим потоком може стосуватися виконання операційних логістичних функцій (зберігання, передавання, обробка інформації) і виконання стратегічних завдань логістичної системи, зокрема вибір учасників логістичного ланцюга, вибір технології тощо. Очевидно, що виконання таких стратегічних завдань вимагає наявності відповідної інфраструктури з обслуговування логістичних потоків: техніки, стандартів, мереж. Таким чином зміст інформаційної логістики можна представити у такому вигляді (рис.8.2) [11].
Читайте також:
|
||||||||
|