Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетинг організації


Експрес-аналіз маркетингової діяльності організації можна здій­снити за певною методикою (табл. 3.7).

Таблиця 3.7

 

Важливим елементом прийняття рішення про доцільність виходу на новий ринок є вартість створення, перекупівлі чи переорієнтації на свій бік каналів збуту. Формально баланс потенційних вигод і ви­трат можна представити у вигляді:

(Pn Сn) ⋅ Qn = Сni + Sni ⋅ αi + Сz, (3.1)

де i — індекс ринку, а також фірм, що працюють на ньому (сукупності конкурентів); n — індекс нової фірми, що планує увійти на цей ринок, потіснив­ши конкурентів; Pnціна за одиницю продукції, яку збирається запропонувати нова фірма; С — собівартість одиниці продукції n-ї фірми; Q — очікувані обсяги продажу на i-му ринку; Сniвартість придбання або переорієнтації каналів збуту на i-му ринку для n-ї фірми; С — інші витрати, які пов’язані з виходом на i-й ринок; Sn — оцінка фінансових втрат, які може зазнати n а фірма, якщо вихід на новий i-й ринок заблоковано; Хiвірогідність отримати відсіч з боку працюючих на i-му ринку конкурентів.

При чому обов’язковою умовою є: Pn < Pi . Основна причина пе­редачі виробником функції збуту посередникам — зменшення своїх витрат на реалізацію або збільшення частки на ринку при тих самих витратах [3].

5. Виробництво. Фактично при діагностуванні виробничої ді­яльності, треба зосередити свою увагу на таких напрямах (табл. 3.8):

 

Діагностику виробничо-господарської діяльності доцільно здій­снювати на основі експрес-аналізу (табл. 3.9).

6. Інноваційна діяльність.Необхідно визначити роль досліджень і експериментальних розробок у розвитку діяльності організації. Треба дослідити взаємозв’язки, що існують у повному циклі «дослідження — експеримен­тальні розробки — виробництво — збут продукції». При діагностуванні фірми треба розглянути витрати на дослідження та експериментальні розробки, оскільки ці витрати характеризують зв’язки між управлінням галуззю промисловості та фірмою, швидкість впровадження результа­тів досліджень і експериментальних розробок у виробництво, труднощі впровадження, кваліфікацію професійних працівників зі складу осно­вного персоналу, а також основні досягнення у відповідних підрозділах.

Таблиця 3.10


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Акти з охорони праці в організації.
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  8. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  9. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  10. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  11. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  12. Аналіз маркетинг-логістики




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експрес-аналіз фінансової діяльності організації | Інноваційна діяльність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.