Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форма звітності

§ Психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта з індивідуальним тижневим планом.

§ Два конспекти уроків з української мови.

§ Конспект позакласного заходу з української мови.

§ Конспект та аналіз виховного заходу.

§ Звіт студента-практиканта, підписаний вчителем-словесником і класним керівником.

§ Психологічна характеристика учня класу.

§ Один протокол обговорення уроку.

Звітна документація подається методисту за два дні до завершення педагогічної практики!

Педагогічна (виробнича) практика (рівень спеціаліста)

Особливістю цього етапу педагогічної практики є те, що студент здійснює самостійно (під контролем методиста, вчителя-словесника та класного керівника) планування навчальної, позакласної, виховної роботи на чверть та готує і проводить усі види навчально-виховної і позакласної роботи, працюючи на робочому місці вчителя і класного керівника в колективі учнів 9-11 класів.

Головна мета педагогічної практики для рівня спеціаліста – оволодіння методикою навчально-виховної і позакласної роботи в старших класах в умовах самостійної діяльності під контролем вчителя, класного керівника і методистів.

Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання:

v спланувати всі види діяльності вчителя і класного керівника, скласти потижневий план студента-практиканта;

v організовувати і проводити навчально-виховну і позакласну роботу відповідно плану;

v вести психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта, в якому фіксувати результати вивчення колективу класу, спостереження уроків вчителів, студентів-практикантів, результати проведення власних уроків, позакласних і виховних заходів та їх аналізи;

v виконати завдання кафедр педагогіки, психології, української мови, української та зарубіжної літератури.

План педагогічної практики студентів-філологів 5 курсу

Зміст Кількість годин
Організаційне заняття. Ознайомлення студентів із завданнями та змістом педагогічної практики. Обговорення змісту й організаційного плану роботи.  
Розподіл практикантів по робочих групах. Ознайомлення з методикою майбутньої роботи, порядком ведення щоденників педагогічної практики, спостережень і нотаток, збору й обробки матеріалів тощо.  
Зміст навчальної роботи 1. Ознайомитися: - з системою навчально-виховної, позакласної та позашкільної роботи старшої школи в цілому, з порядком ведення шкільної документації (з бесіди директора школи чи заступників директора з навчальної і виховної роботи); - із специфікою методики роботи вчителів та класного керівника певного класу (10-12 кл.); - із специфікою позакласної роботи вчителя-словесника у 10-12 класах; - зі змістом роботи методичних об’єднань вчителів за спеціальністю та класних керівників. 2. Вивчити: - зміст календарних і тематичних планів уроків вчителя-словесника, плану його позакласної роботи; - план організаційної і виховної роботи класного керівника; - анатомо-фізіологічні, психологічні й індивідуальні особливості класного колективу (10-12 кл.), зокрема індивідуальні особливості відстаючих у навчанні учнів і тих, хто має високий рівень знань, умінь і навичок з метою вивчення причин відставання перших і потреб в розширенні і поглибленні знань та вмінь других; - інтереси й уподобання учнів класу щодо виховної і позакласної роботи з української мови; - особливості організації і проведення позакласної роботи з української мови в старших класах. 3. Формувати навички й уміння майбутньої педагогічної діяльності: - планування навчально-виховного процесу та проведення уроків з української мови; - відвідування та наступний аналіз уроків і позакласних заходів з української мови; - підготовка й проведення не менше 20 уроків української мови в 10-12 класах у присутності вчителя-словесника; - самостійна підготовка і проведення 2-3 залікових уроків різних типів; - підготовка дидактичного матеріалу до залікових уроків; - відвідування й аналіз 10 уроків студентів-практикантів; - проведення психолого-педагогічних спостережень; - проведення індивідуальних бесід з учнями; - участь у батьківських зборах; - участь у роботі методичних об’єднань учителів української мови, семінарах, засіданнях педагогічної ради школи, в підсумкових конференціях з педпрактики. Зміст позакласної роботи: - вивчення системи роботи вчителя української мови, спрямованої на формування в учнів стійкого інтересу до виучуваних предметів; - оволодіння вміннями виховання учнів на уроці засобами мови; - опанування знаннями та вміннями з питань підготовки та проведення позакласної роботи з української мови: тижнів української мови, вечорів (ранків), бесід, конференцій, диспутів, екскурсій; випуск стіннівок тощо.
Виконання індивідуальних завдань з метою надбання студентами умінь та навичок самостійного розв’язування наукових завдань.
Перевірка щоденників педагогічної практики та напрацьованих матеріалів.
Підсумкова конференція.
  Разом

 


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  6. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  7. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  10. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  11. Абсолютизація формально-технічних пошуків у мистецтві ХХ ст.
  12. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.