МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індивідуальні завдання1. Складіть план виховної роботи з класом за технологією колективної творчої справи. 2. Складіть розгорнутий план-конспект комбінованого уроку та проведіть його у класі. 3. На прикладі перевірки домашнього завдання на комбінованому уроці покажіть можливості органічного поєднання фронтальної, групової та індивідуальної роботи. 4. Складіть розгорнутий план-конспект вступного уроку або уроку вивчення нового матеріалу та проведіть його. 5. Складіть розгорнутий план-конспект уроку формування умінь і навичок та проведіть його. 6. Складіть розгорнутий план-конспект уроку узагальнення вивченого та проведіть його. 7. Розробіть систему запитань (аналітичні, навідні, риторичні, синтетичного характеру) для бесіди з учнями на уроці узагальнення вивченого. 8. Складіть тестові завдання різних рівнів складності для тематичного оцінювання учнів. 9. Складіть розгорнутий план-конспект уроку навчального переказу та проведіть його. 10. Підготуйте і проведіть нестандартний урок з української мови. 11. Розробіть урок з використанням проблемного викладу навчального матеріалу. 12. На прикладі одного уроку покажіть використання частково-пошукового методу. 13. Розробіть методику формування 2-3 мовних понять з курсу української мови. 14. Розробіть розгорнутий план-конспект уроку, під час якого тема вивчається шляхом застосування методу спостереження й аналізу мовних явищ. 15. На прикладі одного уроку покажіть різні прийоми роботи з формування дослідницьких умінь школярів. 16. Розробіть фрагмент уроку, з розгорнутим описом роботи за підручником з української мови. 17. Розробіть фрагмент уроку, з розгорнутим описом роботи зі словником (орфографічним або тлумачним, або морфемним тощо) української мови. Підготуйте пам’ятку з цього виду діяльності. 18. Підготуйте завдання, які сприяють формуванню пізнавальної активності, самостійності учнів, ґрунтовності їхніх знань. Використайте їх на практиці й проаналізуйте результат вашої та учнівської роботи. 19. Підготуйте дидактичний матеріал, для індивідуальної, групової, фронтальної роботи учнів. 20. Користуючись схемою аналізу, проаналізуйте урок, проведений учителем української мови. 21. Користуючись схемою аналізу, проаналізуйте урок, проведений студентом-практикантом. 22. Користуючись схемою аналізу, проаналізуйте урок, який ви провели. 23. Користуючись схемою аналізу, проаналізуйте позакласний захід. 24. Підготуйте і проведіть виховну годину в класі. 25. Вивчіть досвід одного з вчителів української мови. 26. Підготуйте аналіз перевірених вами зошитів з української мови. 27. Візьміть участь у проведенні батьківських зборів класу. 28. Проведіть експериментальну перевірку методичних рекомендацій з власної курсової роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|