Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Доходи місцевих бюджетів.

 

Ключову роль у становленні системи самостійних місцевих бюджетів відіграють їхні доходи та способи, на основі яких вони формуються (згідно обласного бюджету на 2004 рік – 343,2 млн.грн.).

Доходи місцевих бюджетів поділяються на власні, закріплені та регульовані.

Власні доходи забезпечують принцип самостійності бюджетів. Власні доходи формуються на території, підвідомчій відповідному місцевому органу влади згідно з його рішеннями. До власних доходів в Україні відносять :

- місцеві податки і збори;

- платежі, що встановлюються місцевими органами влади;

- доходи комунальних підприємств;

- доходи від майна, що належать місцевій владі.

Закріплені доходи – це доходи, які закріплюються за певним бюджетом. Закріплені доходи також є основою самостійності місцевих бюджетів. Закріплені доходи щорічно відображаються у Закону України „Про Державний бюджет України”. За місцевими бюджетами в основному закріплюються:

- місцеві податки і збори;

- податок на доходи фізичних осіб;

- податок на прибуток підприємств;

- плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності;

- плата за землю;

- податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів;

- податок на промисел та ін.

Перелік закріплених доходів щорічно змінюється.

Основу місцевих доходів поки що становлять регульовані доходи. Їх частка сягає 75-85%. Регульовані доходи – це доходи, що розподіляються між різними рівнями влади бюджетної системи. Уточнення переліку регульованих доходів здійснюється у процесі ухвалення щорічних законів про Державний бюджет України. До основних регульованих доходів належать:

- податок на додану вартість;

- податок на прибуток підприємств;

- акцизний збір;

- податок на доходи фізичних осіб;

- плата за землю.

Регульовані доходи зараховуються до місцевих бюджетів за індивідуальними ставками та єдиними нормативами відрахувань.

Згідно Бюджетного кодексу України доходи місцевих бюджетів поділяються на :

- доходи, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягу між бюджетних трансфертів (їх перелік визначається ст.64 БКУ);

- доходи, що не враховуються при визначенні обсягу між бюджетних трансфертів (їх перелік визначається ст.69 БКУ).

Доходи місцевих бюджетів також поділяються на доходи загального фонду (згідно рішення Черкаської обласної ради „Про обласний бюджет на 2004 рік” вони складають 318 млн.грн.), і доходи спеціального фонду (понад 25 млн.грн.). У складі спеціального фонду вирізняють бюджет розвитку. Надходження до бюджету розвитку в п.р. в Черкаській області включають:

- кошти від повернення бюджетних позичок, які надавались з обласного бюджету у минулі роки;

- кошти від відчуження майна, що перебуває в обласній комунальній власності;

- кошти, які передаються із загального фонду обласного бюджету.

При формуванні доходної частини місцевих бюджетів органи місцевої влади та самоврядування можуть формувати резервний фонд (резервний фонд обласного бюджету в 2004 році становить 150 тис.грн.).

У складі доходів місцевих бюджетів відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України” враховується і обсяг між бюджетних трансфертів, а саме:

- дотації вирівнювання з державного бюджету (в 2004 році - 57,9 млн.грн. в області);

- дотації з державного бюджету на зменшення фактичних диспропорцій між місцевими бюджетами через нерівномірність мережі бюджетних установ (9,3 млн.грн.);

- субвенції з державного бюджету (182,6 млн.грн.).

 


Читайте також:

  1. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  2. Бюджет розвитку місцевих бюджетів
  3. Бюджет розвитку місцевих бюджетів є складовою спеціального фонду місцевих бюджетів.
  4. Бюджет – загальне поняття, що об’єднує різноманітні фінансові документи, які включають заплановані доходи і державні видатки на відповідний період.
  5. Вартість робочої сили і доходи населення
  6. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  7. Видатки місцевих бюджетів
  8. Видатки місцевих бюджетів
  9. Видатки місцевих бюджетів, їх суть та значення
  10. Видатки місцевих бюджетів.
  11. Видатки місцевих бюджетів. Вільні бюджетні кошти
  12. Види місцевих фінансових органів. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів.




Переглядів: 2170

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місцеві бюджети – фінансова основа місцевого самоврядування. | Теми доповідей до теми 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.