МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Видатки місцевих бюджетів.Доходи місцевих бюджетів. Місцеві бюджети – фінансова основа місцевого самоврядування. ТЕМА 2. Місцеві бюджети – визначальна ланка місцевих фінансів Проблеми становлення і розвитку місцевих фінансів в Україні.
Система місцевих фінансових інститутів в Україні ще не має завершеного характеру і перебуває в стадії становлення. Для цієї системи ще не властива така найважливіша ознака будь-якої системи, як цілісність. Не зовсім сформована структура системи місцевих фінансових інститутів. Як наслідок, місцеві фінанси України поки що не забезпечують можливості реалізації функцій і завдань, які покладаються на місцеві органи влади. Отже, для ефективного функціонування місцевих фінансів необхідно вирішення таких проблем 1. Подальше узгодження законодавства України з положеннями Бюджетного кодексу. 2. Забезпечення ефективного розподілу фінансових ресурсів за рівнями бюджетної системи держави. 3. Удосконалення визначення соціально-економічних пріоритетів та пріоритетів бюджетного фінансування, концентрації бюджетних коштів на найбільш важливих соціально-економічних програмах. 4. Відмова від бюджетного фінансування тих послуг, які можуть бути надані громадянам на ринкових засадах. 5. Подальша оптимізація та раціоналізація мережі закладів та установ, які фінансуються з місцевих бюджетів 6. Забезпечення реальності планових показників бюджету та їх виконання. 7. Створення економічно та фінансово самодостатніх територіальних громад. 8. Вдосконалення розподілу фінансових ресурсів (податків) між ланками бюджетної системи. 9. Удосконалення механізму врегулювання міжбюджетних відносин між рівнями місцевих бюджетів. 10. Надання стимулів місцевим органам влади до підвищення обсягу своїх надходжень до бюджетів.
Теми доповідей:
1. Проаналізувати порядок складання проектів місцевих бюджетів 2. Вказати можливі шляхи вдосконалення управління фінансами. 3. Розглянути діяльність місцевих органів влади щодо забезпечення соціального розвитку регіону. 4. Проблеми становлення та розвиток місцевих фінансів в Україні. 5. Місцеві фінанси, як складова загальнодержавних фінансів.
1. Структура системи місцевих фінансових інститутів. 1. Структура системи місцевих фінансових інститутів. Система фінансових інститутів в Україні є фактично однотипною в усіх територіальних колективах. Це обумовлено тим, що в Україні більшість місцевих фінансових інститутів створюються згори, а не на основі їх еволюційного розвитку відповідно до місцевих інтересів. Система місцевих фінансових інститутів в Україні має такий вигляд:
Інститут громадських послуг є ключовим інститутом у системі місцевих фінансів у зарубіжних країнах. Він визначає модель місцевих фінансів. Обсяги і форма місцевих фінансів обумовлюються розподілом відповідальності держави та місцевої влади щодо надання громадських послуг. Самостійні місцеві бюджети є фондами, в яких мобілізується основна частина фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення громадських послуг. Місцеві податки і збори забезпечують фіскальні передумови самостійності місцевих бюджетів у частині формування їхніх доходів. Комунальний кредит в умовах ринкової економіки – головне і, по суті, єдине джерело фінансових ресурсів для інвестиційних програм, що розробляються і здійснюються органами місцевого самоврядування. Фінанси комунальних підприємств у більшості зарубіжних країн за обсягами ресурсів можна поставити в один ряд з місцевими бюджетами. В Україні реальний процес становлення фінансів комунальних підприємств розпочався лише після прийняття Конституції 1996 року, коли комунальні підприємства було роздержавлено. Позабюджетні фонди органів місцевого самоврядування та комунальні платежі надають локальним фінансовим системам більшої гнучкості, що сприяє стабілізації місцевих фінансів. Інститут комунальної форми власності є необхідною передумовою автономного існування місцевих фінансів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|