МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Видатки бюджету на економічну діяльністьВ умовах командно-адміністративної системи господарювання найбільша частина видатків з бюджету спрямовувалась на розвиток галузей народного господарства. При переході на ринкові умови гос¬подарювання система витрачання бюджетних коштів на народне гос¬подарство зазнає суттєвих змін. Бюджетні асигнування мають забез¬печити вирішення найважливіших і масштабних державних завдань: фінансування пріоритетних заходів, пов'язаних з пришвидшенням розвитку основних галузей економіки, створення фінансових можли¬востей для удосконалення виробничої та соціальної інфраструктур. Разом із цим, деякий час цільові бюджетні дотації збережуться. Однак обсяг бюджетних видатків та їхня структура зазнають суттєвих змін. Зменшення обсягу бюджетного фінансування витрату народно¬му господарстві пояснюється тим, що до мінімуму зводиться участь держави у виробничих інвестиціях за рахунок скорочення центра¬лізованих капітальних вкладень, виконання програми приватизації державної власності та скорочення сфери державної економіки. Тенденція до зменшення бюджетних видатків на народне гос¬подарство не може закінчитися повною відмовою від бюджетного фінансування цих витрат. В умовах ринку залишаться такі видат¬ки, які потребують обов'язкового залучення державних коштів, оскільки, по-перше, і надалі функціонуватиме державний сектор економіки, що потребує розробки державних інвестиційних про¬грам, згідно з якими здійснюється бюджетне фінансування капі¬тальних витрат. По-друге, для стабілізації економіки та розвитку підприємництва необхідна фінансова підтримка держави у вигляді надання бюджетних коштів. Формування раціональної державної інвестиційної політики, вибір оптимальних об'єктів і форм інвестування є важливою пере¬думовою ефективного використання бюджетних коштів на еконо¬міку, виходу з економічної кризи, економічного зростання, стабілі¬зації фінансової системи держави. Метою надання фінансової підтримки підприємствам з бю¬джетних асигнувань на поворотній або безповоротній основі є запобігання банкрутству, відновлення платоспроможності, оздо¬ровлення фінансового стану підприємств, підвищення конкурен¬тоспроможності продукції, робіт чи послуг. Склад видатків на економічну діяльність охоплює: видатки на загальну економічну, торговельну та трудову діяльність, сільське господарство, лісове господарство і мисливство, рибне господар¬ство, паливно-енергетичний комплекс (вугільна, нафтогазова та електроенергетична галузь), інша промисловість і будівництво, транспорт (автомобільний, водний, залізничний, повітряний і тру¬бопровідний), зв'язок, телекомунікації та інформатику, інші галузі економіки, а також дослідження і розробки в галузях економіки. Видатки на розвиток промисловості, енергетики та сільського господарства є найбільшими за обсягом у складі видатків на еко¬номіку. Видатки на розвиток економіки відображаються за підроз¬ділами бюджетної класифікації. Суми видатків, передбачені розро¬бленими бюджетними програмами, зараховуються до відповідних бюджетів і після їхнього затвердження фінансуються через голо¬вних розпорядників коштів. Сільське господарство - дуже важлива галузь економіки, яка забезпечує промисловість сировиною і матеріалами, а населення продуктами харчування. В Україні є всі умови для ефективного функціонування цієї галузі, а саме: родючі землі, сприятливий клі¬мат, робоча сила. Особливості фінансування сільського господар¬ства зумовлені його галузевими відмінностями, до яких належать: сезонність виробництва та велика тривалість виробничого циклу, родючість ґрунтів, кліматичні умови і природо-кліматичні чинни¬ки, організаційно-економічні особливості тощо. В Україні комунальний сектор економіки охоплює різні галу¬зі: промисловість, транспорт і зв'язок, будівництво, торгівлю та громадське харчування, постачання і збут, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення та ін. З метою забезпечення функціонування та розвитку місцевої інфраструкту¬ри і комунальної власності використовуються кошти підприємств та організацій, а також кошти місцевих бюджетів. Видатки на розвиток місцевої інфраструктури та комунальної власності відображаються у видатковій частині місцевих бюджетів від¬повідно до підрозділів бюджетної класифікації Обсяг видатків визна¬чається на основі розроблених бюджетних програм і з урахуванням фі¬нансових показників підприємств і організацій комунального сектору. Читайте також:
|
||||||||
|