МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Видатки бюджету на оборонуВидатки бюджетів на духовний та фізичний розвиток Оборона України – це система політичних, економічних, соціальних, воєнних, наукових, науково-технічних, інформаційних, правових, організаційних, інших заходів держави щодо підготовки до збройного захисту та її захисту у разі збройної агресії чи збройного конфлікту. Відповідно до програмної класифікації видатків на оборону з державного бюджету України передбачається на : - керівництво та військове управління Збройними силами України; - утримання особового складу Збройних сил України; - медичне страхування, реабілітація та санаторне забезпечення Збройних сил України; - підготовку громадян на посади осіб офіцерського складу, підвищення кваліфікації, перепідготовку офіцерських кадрів і державних службовців, початку військову підготовку молоді; - реформування та розвиток Збройних сил України; - будівництво і капітальний ремонт військових об*єктів; - утилізацію звичайних видів боєприпасів і рідинних компонентів рідинного палива; - забезпечення участі у міжнародних миротворчих операціях; - захист важливих державних об*єктів; Враховуючи поданий склад видатків на оборону, їх можна об*єднати у 3 групи : прямі, побічні та приховані. Основну частину оборотних видатків становлять прямі, які охоплюють : витрати на утримання та навчання особового складу Збройних сил України, придбання, утримання та експлуатацію озброєння, воєнної техніки та майна, видатки на цивільну оборону, воєнну допомогу іноземним державам. Прямі оборотні видатки поділяються на поточні та капітальні. Поточні містять витрати, пов*язані з підтримкою боєвої могутності Збройних сил України на досягнутому рівні(витрати на медичне обслуговування, витрати пов*язані з ремонтом воєнної техніки). Видатки, які відображують процес матеріально-технічного переоснащення Збройних сил України та розвиток оборонної інфраструктури належить до капітальних. До побічних оборонних видатків належать витрати, пов*язані з утриманням Збройних сил України, гонкою озброєнь, ліквідацією наслідків війн. Оборонні видатки охоплюють також приховані видатки, які приходять за кошторисами цивільних міністерств. Фінансування Збройних сил України – це комплекс заходів із забезпечення фінансовими ресурсами утримання та розвитку Збройних сил України : на фінансове планування та фінансування витребування, отримання, зберігання, економне і доцільне використання коштів, контроль за їхніми витратами, облік та звітність. Обсяг фінансування видатків на оборону визначається щорічно Законом України «Про Державний бюджет України» відповідно до якого доходи військових організацій формується за рахунок бюджетних асигнувань. Фінансування військових організацій з державного бюджету України здійснюється через Державне казначейство України. Фінансування органів та установ,які забезпечують національні оборону, проводиться на основі кошторисів. Основними завданнями у процесі фінансового планування і фінансування видатків на оборону є правильне визначення потреби у коштах на утримання Збройних сил України, здійснення контролю щодо економного, доцільного і суворо цільового витрачання коштів. Фінансове планування та фінансування оборотних видатків здійснюється шляхом : - визначення забезпечуючими управліннями потреби в коштах Міністерства оборони України на плановий рік, складання плану розподілу призначення коштів видам Збройних сил України - систематичного уточнення потреби у коштах протягом року і своєчасного корегування планів фінансування й анулювання залишкових сум - здійснення оперативного обліку та контролю за використанням коштів та станом фінансування
Читайте також:
|
||||||||
|