![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
|||||||
Видатки бюджетуВидатки бюджету- законодавчо визначені норми і напрями використання бюджетних коштів. Соціально-економічна суть бюджетних асигнувань визначається: · Природою і функціями держави. · Рівнем розвитку країни. · Формою надання бюджетних трансфертів. · Розгалуженістю зв'язків державного бюджету з національною економікою.
Видатки бюджету можна згрупувати за різними ознаками (рис. 2.5).
Рис.2.5. Класифікація видатків бюджету
Бюджетне фінансування- безвідплатне виділення коштів з бюджету.
Принципи, форми й методи бюджетного фінансування окреслені на рис. 2.6.
Рис. 2.6. Принципи, форми і методи бюджетного фінансування Суть принципів бюджетного фінансування: · Плановість- видатки державного бюджету визначаються законом про державний бюджет, видатки місцевих бюджетів -рішенням місцевих органів влади, бюджетних установ - кошторисом. · Цільове використання коштів- кошти плануються та відпускаються на строго визначені заходи відповідно до затверджених фінансових планів. · Безповоротність та безвідплатність фінансування- надання коштів без їх пряного відшкодування. · Ефективність- отримання суспільно необхідного результату при мінімальних витратах фінансових ресурсів. · Поєднання власних, кредитних, бюджетних джерел фінансування- бюджетні організації в умовах ринкового середовища повинні вишукувати можливості забезпечення поточної діяльності власними надходженнями, і лише у випадку недофінансування залучати банківські кредити та бюджетне фінансування. · Контроль за використанням коштівздійснюється законодавчими та виконавчими органами влади, органами оперативного управління бюджетом, органами нефінансового профілю на всіх стадіях бюджетного процесу. Бюджетне фінансування невиробничої сфериздійснюється у таких формах: 1. Проектне фінансування- бюджетні інвестиції в об 'скти економічного і соціального розвитку. Особливістю бюджетних інвестицій на сучасному етапі є їх нестабільність та державне втручання в інвестиційну діяльність, насамперед державних підприємств. 2. Бюджетні кредити- фінансова підтримка підприємств, де частка державної власності перевищує 50 %. Бюджетні позики надає Мінфін на договірних засадах під затверджені проекти використання коштів. 3. Кошторисне фінансування- фінансування невиробничої сфери на основі планових документів: кошторису, плану асигнувань із загального фонду бюджету, лімітної довідки вищої організації. Читайте також:
|
||||||||
|