Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види місцевих фінансових органів. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів.

В Україні є два основних види місцевих фінансових органів:

§ фінансові органи місцевого самоврядування; до них відносять фінансові відділи виконавчих комітетів та інших виконавчих органів місцевого самоврядування; фінансові відділи в системі місцевого самоврядування функціонують в містах, які мають статус так званого обласного підпорядкування, та в районах цих міст (в Україні статус міст обласного підпорядкування мають 163 населених пункти); міста Київ та Севастополь у системі місцевого самоврядування не мають власних фінансових органів; не мають своїх фінансових органів і міста так званого районного підпорядкування;

§ місцеві фінансові органи в системі виконавчої влади; до них належать:

- Міністерство фінансів АР Крим;

- фінансові управління і відділи обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій;

- місцеві органи Державної податкової адміністрації, Головного контрольно-ревізійного управління, Головного управління Державного казначейства України; вказані підрозділи не входять до складу місцевих державних адміністрацій і мають центральне підпорядкування.

Під компетенцією місцевих органів влади розуміють коло повноважень, якими вони наділяються законом для виконання покладених на них функцій. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів є важливою складовою системи управління місцевими фінансами і значною мірою визначає його характер. Проблеми, пов'язані з визначенням компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів, дискутуються в окремих українських виданнях.

В українському законодавстві склалася традиція, згідно з якою визначається не функціональна компетенція місцевих органів влади, а галузева. Цей підхід сформувався ще в радянській період і домінує й далі в усіх правових актах 1991–1997 років. У такий спосіб законодавство України визначає і компетенцію місцевих органів влади в галузі фінансів.

Найболючішою проблемою визначення компетенції місцевих органів влади є її розмежування, з одного боку, між різними рівнями виконавчої влади, з іншого – між виконавчими та представницькими місцевими органами влади. Дуже гостро стоїть проблема розмежування компетенції між органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади.

 

До компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів відносять:

§ складання, затвердження і виконання бюджету;

§ бюджетний процес;

§ утворення позабюджетних фондів;

§ встановлення місцевих податків і зборів;

§ випуск муніципальних позик;

§ встановлення комунальних платежів;

§ вирішення інших фінансових питань.

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  5. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  6. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  7. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  8. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  9. Аналіз галузі
  10. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.
  11. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 1076

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжбюджетні відносини в зарубіжних країнах. | Контроль та аудит фінансової діяльності місцевого самоврядування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.