Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна література

1. Верба Л. Граматика сучасної англійської мови. - К.: Логос, 2001. – 342 с.

2. Голіцинській Ю. Граматика-збірник вправ.-К.: Методика, 2005. – 205 с.

3. Гусак Т. Modern English Grammar in Practice.-Дрогобич: Коло,2004. – 230с.

4. Качалова К. Практическая грамматика английского языка.- К.: Методика, 1996.– 250 с.

5. Керножицкая О. Английский язык. Задания по грамматике. – К.: Тандем, 1997. – 256 с.

6. Клементьева Т. Повторяем времена английского глагола. – М.: Полиграф, 2004. – 207 с.

7. Кравченко О. 516 упражнений по грамматике английского языка. – М.: Лист, 2000. – 150 с.

8. Jenny Dooley. Grammarway 3. - Express Publishing. 2000. – 216 c.

9. John Eastwood. Oxford Practice Gramar. - Oxford University Press, 2006. – 440 с.

Додаткова література

 

1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с.

2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c.

3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c.

4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c.

5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c.

6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.

Question-negative sentences(питально-заперечні речення)

§ 1 Питально-заперечні речення утворюються подібно до загальних питань але із часткою not. Існує відмінність утворення повної та скороченої форм питально-заперечних речень. Повна форма утворюється за схемою: допоміжне дієслово + підмет + частка not+ дієслово; Скорочена форма утворюється таким чином: допоміжне дієслово + n`t + підмет + дієслово;

 

Do you not like their new house? – Don’t you like their new house? – Хіба вам не подобається їхній новий будинок?

Does she not enjoy watching horror films? - Doesn’t she enjoy watching horror films? - Невже вона не любить дивитися фільми жахів?

Did they not live in Paris? – Didn’t they live in Paris? – Хіба вони не жили в Парижі?

Will they not join us? – Won’t they join us? – Невже вони не приєднаються до нас?

Can she not play the piano? – Can’t she play the piano? – Невже вона не вміє грати на піаніно?

Have you not finished your test yet? – Haven’tyou finished your test yet? – Хіба ви ще не завершили ваш тест?

 

§ 2 Питально - заперечні речення вживаються:

1 Щоб запитати підтвердження: Isn`t Tom going on holiday this week? – Том не збирається у відпустку на цьому тижні?

2 Щоб виразити здивування: Don’t you know how to make tea? – Хіба ти не знаєш, як готувати чай?

3Щоб висловити захоплення: Isn`t she a great hostess! - Ну хіба вона не чудова господиня!

4Щоб висловити роздратування, незадоволення: Can’t you be on time just for once! – Ну хіба ти не можеш хоча б раз прийти вчасно!

Завдання для самоконтролю


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Використана література
  10. Головною особливістю драйвів є загальна мобілізація рухової системи організму, а основна властивість антидрайвів — демобілізація організму
  11. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  12. Довідкова література




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна література | Вправа 1 Утворіть з наступних речень питально - заперечні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.