Стратегія поведінки керівника у конфліктній ситуації
1. Реакція на проблеми як основа класифікації стратегій поведінки у конфлікті.
2. Характеристика стратегій поведінки менеджера.
3. Тактика в стратегії співробітництва.
Опорні поняття:
стратегія поведінки у конфлікті, конкуренція, компроміс, уникнення, пристосування, співробітництво
Читайте також: - I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
- IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
- IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
- V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
- VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
- Автократичний тип керівника.
- АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
- АРМ керівника
- в осередку надзвичайної ситуації
- В осередку надзвичайної ситуації
- Взаємовідносини керівника з підлеглими.
- Вивчення девіантної поведінки
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|