Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З дисципліни «Безпека життєдіяльності»

 

Тема №1. Мета, завдання та практичне значення науки.

Основна мета безпеки життєдіяльності як науки - захист людини в техносфері від негативних впливів антропогенного і природного походження і досягнення комфортних умов життєдіяльності.

Засобом досягнення цієї мети є реалізація суспільством знань і умінь, спрямованих на зменшення в техносфері фізичних, хімічних, біологічних і інших негативних впливів до припустимих значень. Це і визначає сукупність знань, що входять у науку про безпеку життєдіяльності.

Ця дисципліна вирішує такі основні завдання:

ідентифікація (розпізнавання і кількісна оцінка) негативних впливів середовища проживання;

захист від небезпек або запобігання впливові тих чи інших негативних факторів на людину;

ліквідація негативних наслідків впливу небезпечних і шкідливих чинників;

створення нормального, тобто комфортного стану середовища проживання людини.

Прийнятні умови життєдіяльності людини великою мірою ґрунтуються на забезпеченні належних умов безпеки перебування людини у навколишньому середовищі. А поява наукової галузі знань про безпеку життєдіяльності людини — це закономірний процес розвитку суспільства, який обумовлюється, з одного боку, бурхливим розвитком науково-технічного прогресу, процесами глобалізації і створенням комфортних умов життя для людини, а з іншого — зростанням різного роду небезпек.

У сучасному розумінні наука про БЖД вивчає небезпеки виробничої, побутової та міського середовища як в умовах повсякденного життя, так і при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного походження.


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  3. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. З ДИСЦИПЛІНИ
  6. З ДИСЦИПЛІНИ
  7. З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»
  8. З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»
  9. З дисципліни «Інженерна графіка»
  10. З дисципліни «ЧИННИКИ УСПІШНОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ЗА ФАХОМ»
  11. З навчальної дисципліни




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Адекватна реалізація принципів міжнародної економіки можлива лише в стабільному політичному середовищі. | Основні терміни та визначення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.