Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типове завдання модульної контрольної роботи за змістовим модулем ІІ.

Є виключною власністю народу України і надаються лише у користування наступні природні ресурси:

1) ліси; 2) земля; 3) надра; 4) тварини, занесені до Червоної книги; 5)об’єкти природно-заповідного фонду.

До природних ресурсів загальнодержавного значення належать:

1) територіальні та внутрішні морські води;

2) природні ресурси континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони;

3) атмосферне повітря;

4) підземні води;

5) поверхневі води, що знаходяться або використовуються на території більш як однієї області;

6) корисні копалини, за винятком загальнопоширених.

Які дії можуть здійснювати громадяни в межах права загального водокористування:

1. Купання та плавання на човнах.

2. Любительське і спортивне рибальство.

3. Водопій тварин.

4. Забір води з водних об'єктів без застосування споруд або технічних пристроїв та з криниць.

В межах здійснення права загального використання лісових ресурсів громадяни мають право:

1. Вільно перебувати в лісах в лісах державної, комунальної та приватної власності.

2. Вільно перебувати в лісах в лісах державної та комунальної власності.

3. За згодою власника перебувати в лісах приватної власності.

4. Безоплатно без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі трав'яні рослини, квіти,

ягоди, горіхи, гриби.

5. Заготовляти другорядні лісові матеріали: живицю, пні, луб, кору, деревну зелень, деревні соки.

6. Заготовляти сіно, випасати худобу, розміщувати пасіки.

 

Коли право загального використання громадянами об'єктів тваринного світу може здійснюватися шляхом вилучення об'єктів тваринного світу з природного середовища?

1. В усіх випадках за бажанням суб’єкта права.

2. В разі одержання дозволу природоохоронних органів.

3. При здійсненні любительського і спортивного рибальства у водних об'єктах загального користування в межах встановлених законодавством обсягів безоплатного вилову.

4. Для створення приватних зоологічних колекцій, зоологічних парків, питомників.

Збір за забруднення навколишнього природного середовища встановлюється на основі:

1) фактичних обсягів викидів (атмосферне повітря)

2) лімітів скидів забруднюючих речовин в навколишнє природне середовище (води)

3) нормативів гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин

4) лімітів розміщення відходів.

Дайте розгорнуті відповіді на питання:

1 Специфіка юридичного визначення атмосферного повітря як загальної спадщини людства.

2 Поняття та склад територій та об'єктів екологічної мережі України: проблеми визначення правового режиму.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. V. Завдання.
  11. Vi. домашнє завдання
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗМІСТОВОГО МОДУЛЮ 2 | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Науково-практичні проблеми забезпечення екобезпеки в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.